Donker park, midden in de nacht. Verder niet heel bijzonder, maar wel het meest aparte in mijn geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:38 schreef bosatlas het volgende:
"Wat is je meest ultieme, heerlijke, intense sekservaring?"
In een oud verlaten kasteel hier naast de ijssel, na een illegale picknick bij zonsondergang met het meisje van mijn dromen (toendertijd).
Ik ben te moe nu dus speel hem wederom door.
Trio is denk ik wel mijn max.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Donker park, midden in de nacht. Verder niet heel bijzonder, maar wel het meest aparte in mijn geval.
Trio of seks met groep van 6+ mensen?
Voor mij is trio ook de max. Wel met 2 meisjes. Ik ben een jongen en met 1 meisje en een andere jongen lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trio is denk ik wel mijn max.
Zelfde vraag
Geef mij dat laatste maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Voor mij is trio ook de max. Wel met 2 meisjes. Ik ben een jongen en met 1 meisje en een andere jongen lijkt me helemaal niks.
Seks met de hand (bij je partner) in een drukke bioscoop of échte seks in de duinen tijdens een rustige avond.
Geef mij dat eerste dan maar. Dat vind ik iets meer bijzonder. Of beter gezegd: spannender. Denk dat je daarna een hele leuke avond kunt hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef mij dat laatste maar![]()
Zelfde vraag
Slecht in rukken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Geef mij dat eerste dan maar. Dat vind ik iets meer bijzonder. Of beter gezegd: spannender. Denk dat je daarna een hele leuke avond kunt hebben.
Partner die slecht is in rukken/vingeren of slecht in orale seks?
Slecht in orale seks. Heb een hekel aan vrouwen die denken dat je lul eruit getrokken moet worden. Orale seks is wel lekker, maar op een of andere manier ben ik daar minder gevoelig voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slecht in orale seks, dat vind ik toch niet zo heel boeiend.
Zelfde vraag.
In mijn oude appartement, de datum zou ik zo niet direct meer weten, en de standjes wisselden tussen missionaris, hondjes en schildpad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:47 schreef Moonsik het volgende:
Slecht jn rukken
Nieuwe vraag:
Waar, wanneer en in welke posities hadden jullie het laatst seks?
Op dit moment geen, maar binnen een relatie gemiddeld 5 a 6 keer per week, iets vaker zou best mogen, maar dat hangt ook van de vrouw in kwestie af natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef JimHillcroft het volgende:
Leuk topic, ik doe mee.
Thuis, een week geleden alweer, op de rand van het bed, zij bij mij op schoot.
Hoe vaak heb je gemiddeld seks, en hoe vaak zou je willen?
Liever eerst oplossen/bijleggen. Daarna graag seks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:09 schreef Grietje-tit het volgende:
Twee keer per week.
Vind het prima zo.
eh, was een andere vraag
Ja, seks komt vaak na ruzie.
zelfde vraag.
Goedmaakseksquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedmaakseks is de beste seks
Zelfde vraag
Het idee klinkt opwindend om seks te hebben met een zwangere vrouw. Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Bolters het volgende:
Liever geen goedmaak seks. Gewoon geen ruzies, veel beter. Dan is de seks ook beter.
En volgens mij is het nu wel tijd voor een andere vraag.
Seks met/als een zwangere vrouw of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |