abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:51:24 #1
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137606729
Hoi!

Ik heb een nauwelijks gebruikte tablet in de verkoop staan.
Het gaat om een ASUS MeMO Pad HD7. 7 inch dus, en best geschikt als vervanger voor een E-reader, naar eigen ervaring.

Ik heb de tablet gekocht om te kunnen gebruiken als e-reader en 'notitieblok' voor m'n studie, maar vooral voor de laatste functie is de tablet niet handig gebleken. Ook valt het literatuuraanbod in e-bookvorm tegen voor de titels, die ik moet lezen. De tablet is dus overbodig, en ik koop liever een nieuwe accu voor m'n oude laptop om díe dan te gebruiken.

Specs zijn natuurlijk niet je-van-het. Verwacht dan ook geen powerhouse tablet, maar een degelijk apparaat voor huis-, tuin- en keukengebruik. Ik zal ze, voor het gemak, hier even neerplempen:

Accu: 3950 mAh (gaat flink lang mee, bij licht gebruik. Zwaar gebruik valt ook niet tegen.)
Intern geheugen: 16GB
RAM: 1/2 GB (niet helemaal zeker on this one, beetje tegenstrijdig overal)
Scherm: LCD IPS, 1280 x 720 (HD Ready!) met een PPI van 216.
Processor: Mediatek MT8125 Quad-Core @ 1,2 GHz.
Camera achter: 5 MP
Camera voor: 1.2 MP
Flits: Nee
MicroHDMI: Nee
MicroUSB: Ja
Bluetooth: Ja

Het gaat hier sowieso om een Wi-Fi uitvoering, ik weet niet of er ook een 3G uitvoering bestaat, maar oké.
De tablet is nagenoeg in nieuwstaat. Er heeft altijd een hardcover omheen gezeten, die ook het scherm beschermt. Ondanks deze bescherming, zit er een enkel minuscuul, onopvallend krasje op het scherm. Je ziet deze paar kleintjes alleen als je het scherm onder een bepaalde hoek in het licht houdt. De achterkant is volledig krasloos.
De kleur is donkerblauw, en een doos is helaas niet meer aanwezig. Ik heb 'm gebruikt voor een surprise |:(.
Als aankoopbewijs heb ik de bol.com factuur uiteraard liggen. De tablet is geleverd op 4 september 2013 en nu dus ongeveer een half jaar oud.
Releasedatum van deze tablet was juli 2013, dus de leeftijd in het algeheel is niet erg out. Hij loopt dan ook op Android 4.X

De hoes van de tablet is de volgende: http://www.geckocovers.nl/asus-memo-pad-hd-7-beschermhoes.html. Deze kostte ¤24,95, zoals te zien.

Foto's volgen! Het is me nu een beetje té laat.

Nu de prijzen:

Tablet los (nieuwprijs ¤139): ¤85,- excl.
Tablet incl. beschermhoes en 16GB geheugenkaart (huidige nieuwprijs ong. ¤180 samen): ¤100,- excl.

De tablet woont in Amsterdam. Op doordeweekse dagen is het voor mij mogelijk te reizen om ergens te ontmoeten, tot op een uur totale reistijd. (Lelystad, Den Haag, Utrecht, Haarlem, Alkmaar, Almere)

[ Bericht 0% gewijzigd door OudeBok op 11-03-2014 12:38:13 ]
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_137610721
60¤
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:01:07 #3
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137610907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:52 schreef polo306 het volgende:
60¤
Ik zou in goed overleg eventueel best bereid zijn om hier en daar wat concessies te doen wat betreft de prijs, maar ¤60,- is me wel ietsje te laag. Op MP en Tweakers zie ik ze kaal voor rond de ¤90~95 gaan.
pi_137610988
Snap je ook wel..het is een speeltje voor mijn zoon.
Anders word het een iPad 1.
Ik houd het bod zo..
Mocht je toch overstag gaan hoor ik t wel..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:37:59 #5
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137613570
¤60,- is geen optie. Prijzen wel van ¤90 en ¤105 naar ¤85 excl. en ¤100 excl. Verzendkosten voor koper.

Voor geïnteresseerden ben ik nog bezig met de foto's, die komen er in de namiddag op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')