ff pooltje doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:49 schreef Flow3r het volgende:
Ruud ligt al klaar in Billy's bed
[ afbeelding ]
neeee ik ben die zooi zat, laat het afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ff pooltje doen.
gaan ze nog neuken? ik zeg: ze pijpt hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kreeg er 2 van dr moeder, een gaf ze aan Vanes de ander hield ze zelfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft een pakje aan Vanassa gegeven, dus dat ze een pakje kwijt is klopt wel.
heeft ze echt nog niet gemeld vanavondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ze is bijna 32, voor wie het eerder gemist heeft.
Ja, dat zei ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze kreeg er 2 van dr moeder, een gaf ze aan Vanes de ander hield ze zelf
Volgens mij hebben alleen lot en lau wat cannabis geconsumeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
als t echt is, komt de klap morgenze is nu highhhh
Dan lagen er wellicht nog wat onder dr matras, Lau is bepaald niet intelligentste maar weet echt nog wel of ze een pak peuken heeft of niet.quote:
Je hebt er niet eens verstand van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
als t echt is, komt de klap morgenze is nu highhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |