Gezien de reacties op het 1e deel van mijn username laat wel zien dat enige kennis van de Engelse taal wenselijk is. Los daarvan is ook deze reactie van jouw kant:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mijn username begint met niet "Simply"
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:02 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het 1e deel van mijn username laat wel zien dat enige kennis van de Engelse taal wenselijk is. Los daarvan is ook deze reactie van jouw kant:x 2000 (+1 x
)
ib4quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jou
http://www.thefreedictionary.com/simply
Kijk even naar punt 2x 3.000 Betekenis van de woorden die gebruikt niet weten
2. merely; onlyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jou
http://www.thefreedictionary.com/simply
Kijk even naar punt 2x 3.000 Betekenis van de woorden die gebruikt niet weten
Klopt .... ik hou niet van mensen die veel onzin nodig hebben om zich te profileren. Ik hou het gewoon eenvoudig en zeg gewoon zoals het is.quote:
Waarom zou je sowieso al naar die bullshit kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dude
Heb je gekeken?
Ik wist niet wat ik zag
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Klopt .... ik hou niet van mensen die veel onzin nodig hebben om zich te profileren. Ik hou het gewoon eenvoudig en zeg gewoon zoals het is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Het nog gaan uitleggen ook ....x1000
Eerst was hij wel blij, en je zag zijn vrolijkheid langzaam afbrokkelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Die dikke tovenaar ook... dat wijf vraagt hem zelfs uit (moest lachen omdat haar relatie nu stervende was en ze vertelde het vet zakelijk![]()
)
EN die dikke maar wijfelend knikken
Wat een kop had dat wijf btwalsof er een zwijn op haar gezicht heeft gezeten vlak na haar geboorte
Zulke partijtjes vinden in het echt ook plaats. Ik ben er een keer voor uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:55 schreef MAHL het volgende:
Dat van die dildopartij moét toch wel door RTL in scene zijn gezet?
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst was hij wel blij, en je zag zijn vrolijkheid langzaam afbrokkelen.
"we kijken wel. ja. ja we kijken wel. ja is goed we zien wel. ja ok. gewoon keertje wat drinken en dan zien we wel."
Tevens haar kop niet gezien, pics?
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat jadat ze nog in die relatie zat...
Maar kan niet vinden. Echt een complete gaar hoofd, met varkensneus en zeer asymmetrische ogen.
Nee maar echt een verlepte kop... terwijl dat lichaam wel ging, voglens mij...quote:
Screenshot danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar echt een verlepte kop... terwijl dat lichaam wel ging, voglens mij...
Zak er over met Nederlandse vlag en gaan voor volk en vaderlandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar echt een verlepte kop... terwijl dat lichaam wel ging, voglens mij...
Hier is volgens mij een stap overgeslagenquote:denkt overal aan, gaat zelfs een lekker ontbijtje maken voor het meisje dat met hem mee naar huis komt
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zak er over met Nederlandse vlag en gaan voor volk en vaderland
Kijk gewoon die afl. op gemist ofso... dan zie je zelfs bewegende beelden.quote:
Die chick waarmee hij sate ging eten was wel nice opzichquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:21 schreef Michielos het volgende:
Dit is gewoon een helden programma! Vorig seizoen was Marc al uberdroog, maar dat ie dit seizoen openlijk toegeeft verliefd te zijn op een van zijn paarden... echt what the fuck
De presentator (die dude van Zon Zee Ziekenhuis) is ook echt om te gillen, de hele tijd van dat bijdehante commentaar("Rob is bang dat hij in de allesvernietigende friendzone terecht is gekomen")
bazen programma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |