Waaruit concludeer je dit dan precies? want volgens mij was ze juist wel heel nieuwsgierig naar penis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dacht je niet dat ze misschien lesbisch is?
Niet je dochter van 16 een dildoparty cadeau doen met stripper en SOA strippenkaartquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:17 schreef fluffy2 het volgende:
Wat mij vooral opviel bij dat meisje van 19 was de manier waarop ze is groot gebracht. Ik sta er eigenlijk nog van versteld dat ze nog maagd is (wellicht komt dat door haar uiterlijk).
Maar uit de mond van haar moeder kwam niks anders dan "wanneer ga je nou eens lekker neuken" "pijp die komkommer eens, zou dat passen". Kan me echt niet voorstellen dat ik dat soort gesprekken (op die manier bedoel ik dan) met mijn 19 jarige zou hebben. Heb met verbazig zitten kijken.
Kwa uiterlijk? Jazeker wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dacht je niet dat ze misschien lesbisch is?
hahaha grapjas!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet je dochter van 16 een dildoparty cadeau doen met stripper en SOA strippenkaart
Je nodigt liever het lokale voetbalteam uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:46 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
hahaha grapjas!
NEE dat kan ze vergeten
Daarom, omdat ze nooit die interesse zo heeft gehad als puber doet ze het nu omdat al haar vriendinnen het al hebben gehad. Ze doet het om de verhalen die ze hoort denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:45 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk? Jazeker wel.
Kwa gedrag? Hell No... ze was iets te geinteresseerd in een "lekkere lul".
Vrees voor haar dat t bij dr turbo dildo zal blijven. Brrr
Gelukkig is ze nog heel klein.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je nodigt liever het lokale voetbalteam uit?Leuk man een dochter!
Nu heb ik dat nummer in mn hoofd, here comes happiness for dogs like us, aaah aah aaahhhquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef happinessfordogs het volgende:
Wat een horrormoeder heeft die Macy zeg. Jezus.
Volgens mij is het altijd al zo geweest alleen hoor/zie je het nu meer door sociale media, tv etc. En vroeger werd het onder het tapijt geveegd en kinderen afgestaan aan het lokale klooster en dat soort praktijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:50 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze nog heel klein.
Maar vrees nu al voor de pubertijd.
Zeker nu ik zie hoe de jeugd tegenwoordig is...
Je herkent jezelf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:55 schreef SimplyAlex het volgende:
Leuk programma ... krijg ik eindelijk de kans om mede-fokkers eens op tv te zien.
Deze vraag vergt 2 antwoorden:quote:
Ik doelde natuurlijk op de uitdrukking "Je herkent jezelf in ...."quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:56 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Deze vraag vergt 2 antwoorden:
1) zit niet in dat programma.
2) natuurlijk herken ik mezelf, anders heb ik een heel ander probleem ... Alzheimer
Het nog gaan uitleggen ook ....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de uitdrukking "Je herkent jezelf in ...."
Mijn username begint niet met "Simply"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Het nog gaan uitleggen ook ....x1000
Gezien de reacties op het 1e deel van mijn username laat wel zien dat enige kennis van de Engelse taal wenselijk is. Los daarvan is ook deze reactie van jouw kant:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mijn username begint met niet "Simply"
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:02 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het 1e deel van mijn username laat wel zien dat enige kennis van de Engelse taal wenselijk is. Los daarvan is ook deze reactie van jouw kant:x 2000 (+1 x
)
ib4quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jou
http://www.thefreedictionary.com/simply
Kijk even naar punt 2x 3.000 Betekenis van de woorden die gebruikt niet weten
2. merely; onlyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is mijn Engels een beetje beter dan die van jou
http://www.thefreedictionary.com/simply
Kijk even naar punt 2x 3.000 Betekenis van de woorden die gebruikt niet weten
Klopt .... ik hou niet van mensen die veel onzin nodig hebben om zich te profileren. Ik hou het gewoon eenvoudig en zeg gewoon zoals het is.quote:
Waarom zou je sowieso al naar die bullshit kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dude
Heb je gekeken?
Ik wist niet wat ik zag
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Klopt .... ik hou niet van mensen die veel onzin nodig hebben om zich te profileren. Ik hou het gewoon eenvoudig en zeg gewoon zoals het is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Het nog gaan uitleggen ook ....x1000
Eerst was hij wel blij, en je zag zijn vrolijkheid langzaam afbrokkelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Die dikke tovenaar ook... dat wijf vraagt hem zelfs uit (moest lachen omdat haar relatie nu stervende was en ze vertelde het vet zakelijk![]()
)
EN die dikke maar wijfelend knikken
Wat een kop had dat wijf btwalsof er een zwijn op haar gezicht heeft gezeten vlak na haar geboorte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |