De m8 ligt overal. Die andere 2 nergens.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:11 schreef Oksel het volgende:
Maar ligt de M8, de S5 en de Z2 al ergens in een winkel?
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net de HTC One M8 in het echt gezien. Dat ding ziet er in het echt nog toffer uit. Nu weet ik het zeker dat ik deze over twee maanden ga aanschaffen. De grijze ziet er echt indrukwekkend uit.
heel herkenbaar inderdaad ookquote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookeerst wilde ik zie zilveren (zelfde als de M7), omdat ik dacht dat die grijze te glimmend was, vingerafdrukken zichtbaar ditdat.
Maar toen ik hem voor het eerst zag was ik gelijk om: de grijze it is!
Heb 'm nu voor me liggen en nog geen seconde spijt van gehad
Zeker, qua functies is de camera fors uitgebreid, de 360 functie is cool. De premiumfeel kan ik beamen, weet alleen niet waarom.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef blup het volgende:
[..]
Zeker, qua functies is de camera fors uitgebreid, de 360 functie is cool. De premiumfeel kan ik beamen, weet alleen niet waarom.Voelt gewoon super strak en robuust aan. Je krijgt er nu wel een rubberenhoesje bij. Voor de rest, tja.. Als je reeds een M7 hebt hoef je niet alla minuut over te stappen.. Ik mocht al verlangen (1 jaar abbo's for the win)
360 Foto:
[ afbeelding ]
Een foto terug kijken op je telefoon:
Als ik me helemaal omdraai kijk ik dus naar mijn tuindeur... Bizarre optie waarvan ik me afvraag welke sensors ze hiervoor gebruiken, het is heel precies.
Gewone video direct vanaf mijn telefoon zonder youtube verbeteringen:
[ afbeelding ]
Niet heel best imo.
Met een S3 ga je er extreem op vooruitquote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Voor mij zal het verschil denk ik wat groter zijn met mijn Galaxy S3. Kan niet wachten. Al die reacties hier..
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:55 schreef blup het volgende:
[..]
Met een S3 ga je er extreem op vooruit
Oh sorry, was vergeten dat ik hier alleen maar positieve dingen over de M7 mocht posten. Dat ie niet meer bruikbaar is als telefoon, wat ie in eerste instantie is, is inderdaad van ondergeschikt belang aan alle tere fanboyzieltjes hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd kap nou eens met je janksmileys in iedere post, verrekte chagrijnige zeikhaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd kap nou eens met je janksmileys in iedere post, verrekte chagrijnige zeikhaas
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh sorry, was vergeten dat ik hier alleen maar positieve dingen over de M7 mocht posten. Dat ie niet meer bruikbaar is als telefoon, wat ie in eerste instantie is, is inderdaad van ondergeschikt belang aan alle tere fanboyzieltjes hierGelijk heeft ie wel. Je posts dragen niets informatiefs of positiefs uit. Bovendien loop je meer te zeuren op een reperatiebedrijf dan over de telefoon zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk heb jij gewoon een model met een chomosoompje meer dan die van ons. Maar daar hoef je echt niet elke week over komen te klagen. Dat is gewoon vervelend en niemand schiet er iets mee op. Zeker niet als het dan ook nog eens om Dynafix gaat in plaats van je telefoon.Cuz I'm Mr. Brightside
As I said: ik was even vergeten dat er hier alleen positief gesproken mocht worden over de Onequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie wel. Je poste dragen niets informatiefs of positiefs uit. Bovendien loop je meer te zeuren op een reperatiebedrijf dan over de telefoon zelf.
Kennelijk heb jij gewoon een model met een chomosoompje meer dan die van ons. Maar daar hoef je echt niet elke week over komen te klagen. Dat is gewoon vervelend en niemand schiet er iets mee op. Zeker niet als het dan ook nog eens om Dynafix gaat in plaats van je telefoon.
Het gaat om je gezeur over Dynafix dat stoort. Dat heeft niets met dit topic te maken en toch blijf je keer op keer klagen over hun service. Dan kan je beter een dynafix klbtopic maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
As I said: ik was even vergeten dat er hier alleen positief gesproken mocht worden over de OneSorry als ik op je tenen getrapt heb. Dat was niet de bedoeling en interesseert me evengoed niks
Zolang dat ding niet deugt zal ik hier mijn gal blijven spuwen
[ afbeelding ]
Wat moet ik met de informatie dat jij de M8 zo mooi en snel en geil vindt dan? Same deal. Alleen ben jij tevreden en ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het gaat om je gezeur over Dynafix dat stoort. Dat heeft niets met dit topic te maken en toch blijf je keer op keer klagen over hun service. Dan kan je beter een dynafix klbtopic maken.
Bovendien snap ik het klagen over je m7 ook niet. Je weet technisch een hoop van dat ding, toch doet ie het niet altijd zoals je wil, vaak door hardware problemen. Maar wat kunnen wij daar aan doen? Wat moeten we met die informatie? Als iemand al een tip heeft, dan heb je dat hoogstwaarschijnlijk zelf toch al geprobeerd.
Ik zie dit topic meer als vraagbaak en informatiepunt. Maar steeds melden dat er krassen op je telefoon zitten na een reperatiebeurt is volstrekt offtopic.
Telfort: HTC One black + 500mb is 28,-/mndquote:Op zondag 13 april 2014 22:05 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kun je voor (relatief) weinig geld een goed abonnement scoren met de HTC One? (liefst black). Belminuten maakt niet uit, sms ook niet, data 250/500 is voldoende.
Had ik al gezien, maar dan is het toestel nog wel 200 euro o.i.d.?quote:Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Telfort: HTC One black + 500mb is 28,-/mnd
Of 30,- als je 150min en 100 smsjes erbij pakt.
Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)quote:Op zondag 13 april 2014 22:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Had ik al gezien, maar dan is het toestel nog wel 200 euro o.i.d.?
Oh, dat principe ken ik nietquote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)
Kosten vallen dus reuze mee
Bron voor dat afkoopbedrag?quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)
Kosten vallen dus reuze mee
Catalogusprijs staat op een kleine 400eu, na 2 jaar betaal je +- 15% bij als je m wilt overnemen. Dan kom je uit op 60eu. Kan iets afwijken natuurlijk. Staat pas zwart op wit zodra telfort je een brief stuurt en de keuze voorlegt of je hem wil inleveren of niet. Je kiest dan of je die prijs nog redelijk vindt of niet.quote:
Ah ja, ik heb hem nu al een jaar. Hoorde juist verhalen van hele hoge afkoopbedragen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Catalogusprijs staat op een kleine 400eu, na 2 jaar betaal je +- 15% bij als je m wilt overnemen. Dan kom je uit op 60eu. Kan iets afwijken natuurlijk. Staat pas zwart op wit zodra telfort je een brief stuurt en de keuze voorlegt of je hem wil inleveren of niet. Je kiest dan of je die prijs nog redelijk vindt of niet.
Edit: ik zou zo'n telefoon na 2 jaar gewoon inleveren. Hij is dan al zo'n 3 jaar op de markt. Doorverkopen is dan niet heul erg interessant meer.
En dan haal je gewoon een m9 oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |