abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 april 2014 @ 22:55:50 #251
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_138747652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

^O^

Voor mij zal het verschil denk ik wat groter zijn met mijn Galaxy S3. Kan niet wachten. Al die reacties hier.. ;(
Met een S3 ga je er extreem op vooruit
pi_138766636
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:55 schreef blup het volgende:

[..]

Met een S3 ga je er extreem op vooruit
Dat kan ik bevestigen ;) Na twee jaar, sinds een week de One M8. Zeker geen miskoop!:)
pi_138800814
Nou, maandag wordt de mijne wederom opgehaald voor reparatie :')

Los van dat ze met een schroevendraaier de onderste plaat eraf gebaggerd hadden met dikke krassen tot gevolg en dat de microfoon sindsdien dienst weigert, stopte gisteren ook de oplaad connector, waar ie in eerste instantie voor weg ging, er weer mee :')

Hoop toch van harte dat die sukkels het deze keer wel fatsoenlijk oplossen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:52:43 #254
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138800873
Gvd kap nou eens met je janksmileys in iedere post, verrekte chagrijnige zeikhaas
pi_138800924
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd kap nou eens met je janksmileys in iedere post, verrekte chagrijnige zeikhaas
Oh sorry, was vergeten dat ik hier alleen maar positieve dingen over de M7 mocht posten. Dat ie niet meer bruikbaar is als telefoon, wat ie in eerste instantie is, is inderdaad van ondergeschikt belang aan alle tere fanboyzieltjes hier :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138801785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd kap nou eens met je janksmileys in iedere post, verrekte chagrijnige zeikhaas
:')
pi_138801911
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh sorry, was vergeten dat ik hier alleen maar positieve dingen over de M7 mocht posten. Dat ie niet meer bruikbaar is als telefoon, wat ie in eerste instantie is, is inderdaad van ondergeschikt belang aan alle tere fanboyzieltjes hier :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heeft ie wel. Je posts dragen niets informatiefs of positiefs uit. Bovendien loop je meer te zeuren op een reperatiebedrijf dan over de telefoon zelf.

Kennelijk heb jij gewoon een model met een chomosoompje meer dan die van ons. Maar daar hoef je echt niet elke week over komen te klagen. Dat is gewoon vervelend en niemand schiet er iets mee op. Zeker niet als het dan ook nog eens om Dynafix gaat in plaats van je telefoon.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138802086
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie wel. Je poste dragen niets informatiefs of positiefs uit. Bovendien loop je meer te zeuren op een reperatiebedrijf dan over de telefoon zelf.

Kennelijk heb jij gewoon een model met een chomosoompje meer dan die van ons. Maar daar hoef je echt niet elke week over komen te klagen. Dat is gewoon vervelend en niemand schiet er iets mee op. Zeker niet als het dan ook nog eens om Dynafix gaat in plaats van je telefoon.
As I said: ik was even vergeten dat er hier alleen positief gesproken mocht worden over de One ;) Sorry als ik op je tenen getrapt heb. Dat was niet de bedoeling en interesseert me evengoed niks :)

Zolang dat ding niet deugt zal ik hier mijn gal blijven spuwen *O*

Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138802249
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

As I said: ik was even vergeten dat er hier alleen positief gesproken mocht worden over de One ;) Sorry als ik op je tenen getrapt heb. Dat was niet de bedoeling en interesseert me evengoed niks :)

Zolang dat ding niet deugt zal ik hier mijn gal blijven spuwen *O*

[ afbeelding ]
Het gaat om je gezeur over Dynafix dat stoort. Dat heeft niets met dit topic te maken en toch blijf je keer op keer klagen over hun service. Dan kan je beter een dynafix klbtopic maken.

Bovendien snap ik het klagen over je m7 ook niet. Je weet technisch een hoop van dat ding, toch doet ie het niet altijd zoals je wil, vaak door hardware problemen. Maar wat kunnen wij daar aan doen? Wat moeten we met die informatie? Als iemand al een tip heeft, dan heb je dat hoogstwaarschijnlijk zelf toch al geprobeerd.

Ik zie dit topic meer als vraagbaak en informatiepunt. Maar steeds melden dat er krassen op je telefoon zitten na een reperatiebeurt is volstrekt offtopic.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138804503
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het gaat om je gezeur over Dynafix dat stoort. Dat heeft niets met dit topic te maken en toch blijf je keer op keer klagen over hun service. Dan kan je beter een dynafix klbtopic maken.

Bovendien snap ik het klagen over je m7 ook niet. Je weet technisch een hoop van dat ding, toch doet ie het niet altijd zoals je wil, vaak door hardware problemen. Maar wat kunnen wij daar aan doen? Wat moeten we met die informatie? Als iemand al een tip heeft, dan heb je dat hoogstwaarschijnlijk zelf toch al geprobeerd.

Ik zie dit topic meer als vraagbaak en informatiepunt. Maar steeds melden dat er krassen op je telefoon zitten na een reperatiebeurt is volstrekt offtopic.
Wat moet ik met de informatie dat jij de M8 zo mooi en snel en geil vindt dan? Same deal. Alleen ben jij tevreden en ik niet.

En begrijp me niet verkeerd, ik vind de M7 een heerlijk toestel als ie eindelijk eens een keer zonder problemen werken. Immers geen enkele andere fabrikant komt ook maar in de buurt als het gaat om gebruiksgemak en styling. Maar dat de afwerking zeer matig te noemen is, mag best gezegd worden. Het was dat alle berichten over loslatende kapjes, falende connectoren en paarse beelden via de camera pas kwamen nadat ik de mijne had gekocht, anders had ik serieus een andere telefoon gehaald.

En het is jammer dat HTC ervoor gekozen heeft om een unibody telefoon te maken en vervolgens de paar delen die wel los kunnen, vol te baggeren met lijm. Had liever vier mooie kleine schroefjes geplaatst in de voet hoeken op die witte plastic rand. Zie je niet en if anything ziet het er nog best wel mooi uit, en dat voorkomt dit soort gezeik. Als een One kapot is, is er praktisch geen manier waarop je hem gaat fixen zonder dat daarvan sporen te zien zijn. Het is dat ik even geen tweede camera bij de hand heb, maar als jij zou zien hoe de onderkant van mijn telefoon er aan toe is zou jij ook knap ongesteld worden, dat weet ik zeker.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138806592
Via tweakers.net eergisteren een kortingsbon kunnen overnemen waardoor ik 300euro korting heb gekregen.
Via htconline.nl de m8 besteld voor 399euro (ipv adviesprijs 699).
Op het moment van bestellen was de zilveren voorradig en de Gunmetal grey niet. De laatste heb ik besteld.

Hopelijk leveren ze het toestel snel :D
pi_138841692
Ik heb een extreem goede tip gevonden tegen het verlaagde volume van speakers.

Het zou dus gedeeltelijk ook komen omdat er veel stof etc in de speakers opbouwt, dus het liefst met perslucht (of veel blazen met de mond) in de speaker gaatjes blazen en met een oude tandenborstel de troep wegvegen. (ga ook even langs de kantjes)

Het lijkt echt geholpen te hebben, ook bij mij. :D
http://www.reddit.com/r/htcone/comments/1u61jv/
pi_138847738
Waar kun je voor (relatief) weinig geld een goed abonnement scoren met de HTC One? (liefst black). Belminuten maakt niet uit, sms ook niet, data 250/500 is voldoende.
pi_138847982
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:05 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kun je voor (relatief) weinig geld een goed abonnement scoren met de HTC One? (liefst black). Belminuten maakt niet uit, sms ook niet, data 250/500 is voldoende.
Telfort: HTC One black + 500mb is 28,-/mnd
Of 30,- als je 150min en 100 smsjes erbij pakt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138848992
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Telfort: HTC One black + 500mb is 28,-/mnd
Of 30,- als je 150min en 100 smsjes erbij pakt.
Had ik al gezien, maar dan is het toestel nog wel 200 euro o.i.d.?
pi_138849770
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Had ik al gezien, maar dan is het toestel nog wel 200 euro o.i.d.?
Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)
Kosten vallen dus reuze mee ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138851203
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)
Kosten vallen dus reuze mee ^O^
Oh, dat principe ken ik niet :P Wat zijn dan de verschillen met gewoon kopen? En hoezo kost het toestel dan ineens maar 60 euro?
pi_138852039
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee lease: dus na 2 jaar afkopen (a 60eu) of inleveren (en niets bijbetalen)
Kosten vallen dus reuze mee ^O^
Bron voor dat afkoopbedrag?
pi_138852200
quote:
5s.gif Op zondag 13 april 2014 23:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bron voor dat afkoopbedrag?
Catalogusprijs staat op een kleine 400eu, na 2 jaar betaal je +- 15% bij als je m wilt overnemen. Dan kom je uit op 60eu. Kan iets afwijken natuurlijk. Staat pas zwart op wit zodra telfort je een brief stuurt en de keuze voorlegt of je hem wil inleveren of niet. Je kiest dan of je die prijs nog redelijk vindt of niet.

Edit: ik zou zo'n telefoon na 2 jaar gewoon inleveren. Hij is dan al zo'n 3 jaar op de markt. Doorverkopen is dan niet heul erg interessant meer.
En dan haal je gewoon een m9 oid :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138852659
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Catalogusprijs staat op een kleine 400eu, na 2 jaar betaal je +- 15% bij als je m wilt overnemen. Dan kom je uit op 60eu. Kan iets afwijken natuurlijk. Staat pas zwart op wit zodra telfort je een brief stuurt en de keuze voorlegt of je hem wil inleveren of niet. Je kiest dan of je die prijs nog redelijk vindt of niet.

Edit: ik zou zo'n telefoon na 2 jaar gewoon inleveren. Hij is dan al zo'n 3 jaar op de markt. Doorverkopen is dan niet heul erg interessant meer.
En dan haal je gewoon een m9 oid :9
Ah ja, ik heb hem nu al een jaar. Hoorde juist verhalen van hele hoge afkoopbedragen.

Zie ook dan wel wat ik er mee doe :'). Beschadigingen ed. maakten niks uit voor het inleveren toch?
pi_138854997
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb een extreem goede tip gevonden tegen het verlaagde volume van speakers.

Het zou dus gedeeltelijk ook komen omdat er veel stof etc in de speakers opbouwt, dus het liefst met perslucht (of veel blazen met de mond) in de speaker gaatjes blazen en met een oude tandenborstel de troep wegvegen. (ga ook even langs de kantjes)

Het lijkt echt geholpen te hebben, ook bij mij. :D
http://www.reddit.com/r/htcone/comments/1u61jv/
Nice! Al heb ik van die zachter wordende speakers nooit last gehad trouwens. Vond alleen dat het minimale volume nog wel wat lager mocht. Ik zet wel eens een playlistje aan muziek aan als ik ga pitten, met de One gaat dat gewoon niet omdat het minimale volume alsnog veel te hoog is.

Maar pas er wel een beetje mee op he, membranen zijn kwetsbare dingen en hebben in de regel een hekel aan perslucht. Doe het met beleid.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138855579
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nice! Al heb ik van die zachter wordende speakers nooit last gehad trouwens. Vond alleen dat het minimale volume nog wel wat lager mocht. Ik zet wel eens een playlistje aan muziek aan als ik ga pitten, met de One gaat dat gewoon niet omdat het minimale volume alsnog veel te hoog is.

Maar pas er wel een beetje mee op he, membranen zijn kwetsbare dingen en hebben in de regel een hekel aan perslucht. Doe het met beleid.
Ja. maar heb ook geen perslucht. deed het met de mond.
pi_138858025
quote:
5s.gif Op zondag 13 april 2014 23:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bron voor dat afkoopbedrag?
Vaak ben je toch niet veel goedkoper uit hoor, als je hem gaat Leasen. Ik hoor zelf veel negatieve berichten omtrent leasen, omdat het bedrag bij veel mensen veel hoger is dat je moet betalen, dan wanneer je hem bijvoorbeeld voorbij ziet komen op Marktplaats. Je betaalt het toestel gewoon in die twee jaar.

En ik betwijfel of het toestel inderdaad dan nog 60 euro is, over twee jaar. Ik heb het vermoeden dat dit een stuk hoger zal gaan liggen.
pi_138858132
quote:
10s.gif Op zondag 13 april 2014 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ah ja, ik heb hem nu al een jaar. Hoorde juist verhalen van hele hoge afkoopbedragen.

Zie ook dan wel wat ik er mee doe :'). Beschadigingen ed. maakten niks uit voor het inleveren toch?
Toestel moet kunnen bellen, gebruiksschade is niet erg.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 14 april 2014 @ 09:37:59 #275
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138858163
De M8 dalijk met goedkoop plastic a la Samsung
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')