abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138171208
Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem begin te vinden. Niet dezelfde wow factor als vorig jaar met de M7, maar dat was imo echt een revolutie kwa design. Nu is het meer een evolutie, maar wel een zeer geslaagde.
pi_138173800
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Voor hoe veel dagen heb je synchroniseren aanstaan? Daarbij, voor zowel Gmail als Outlook kun je beter hun eigen app gebruiken.
Waar kan ik instellen dat ik Gmail als default mail app wil en niet Mail? Dus dat ik ook geen notications meer krijg van Mail maar alleen van Gmail. Ik krijg nu altijd:

Notification van Mail
Status bar symbooltje van Gmail EN Mail

Beetje overkill. Ik wil idd gewoon de eigen app gebruiken van gmail, maar weet niet waar ik dit kan instellen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_138173908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef OnePlusOne het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem begin te vinden. Niet dezelfde wow factor als vorig jaar met de M7, maar dat was imo echt een revolutie kwa design. Nu is het meer een evolutie, maar wel een zeer geslaagde.
Prachtig toestel inderdaad.
pi_138173943
Allemachtig wat een Premium looking geil bazending zeg. Vooral in't grijs. Wauw.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:19:14 #125
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138174600
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dagelijks.

Althans, als dat onding voor de verandering eens werkt.
ik stream de radio gewoon. Heb onbeperkt internet :p
pi_138174831
Die reviews zijn wel enorm positief over die nieuwe One zeg.
pi_138175166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Waar kan ik instellen dat ik Gmail als default mail app wil en niet Mail? Dus dat ik ook geen notications meer krijg van Mail maar alleen van Gmail. Ik krijg nu altijd:

Notification van Mail
Status bar symbooltje van Gmail EN Mail

Beetje overkill. Ik wil idd gewoon de eigen app gebruiken van gmail, maar weet niet waar ik dit kan instellen.
Account verwijderen uit je mail app
pi_138175365
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

ik stream de radio gewoon. Heb onbeperkt internet :p
Tja, en ik stook er met een limiet van 2GB al maandelijks 3GB doorheen dus kan al flink bijtikken. Als ik nog radio ga streamen is het end zoek.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138179417
Wat de das omdoet voor die nieuwe One is voor mij echt het logo op de voorkant.

Verschrikkelijk om zo'n stuk van het scherm in te nemen om er vervolgens een logo op te plakken.

On screen buttons zijn geweldig, maar ze moesten echt dat stuk bezel er uit halen.

En dan kan je zeggen: 'Joh, wat ben je aan het mierenneuken'

Nee, ik vind dat echt niet kunnen.

Voor de rest ziet hij er wel mooi uit.
pi_138180005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Skillstorm het volgende:

Verschrikkelijk om zo'n stuk van het scherm in te nemen om er vervolgens een logo op te plakken.

On screen buttons zijn geweldig, maar ze moesten echt dat stuk bezel er uit halen.

Je hebt gelijk. Een van de grootste vooruitgangen (optisch dan) aan de nieuwe One vind ik de on-screen buttons, maar waarom dan in hemelsnaam nog die lelijke strook. Logo op voorkant is niet erg, maar plaats het dan ergens anders, nu verpest je gewoon een cm aan potential scherm.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  woensdag 26 maart 2014 @ 00:50:13 #131
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_138180712
Zijn er camerareviews gekomen? Het enige wat mij weerhoudt van de HTC One (ik heb een iPhone 5) is die camera, die al veel gezeik heeft gehad over die Ultrapixelmeuk. Ik wil natuurlijk ook een camera upgrade hebben.

Het design van de nieuwe (grijze) HTC One en HTC Sense is wel :9~
pi_138183756
:') Camera klepje is eraf gevallen. Is onderweg ergens gebeurd. Ziet er zo lelijk uit nu
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:02:54 #133
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138184431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
Zijn er camerareviews gekomen? Het enige wat mij weerhoudt van de HTC One (ik heb een iPhone 5) is die camera, die al veel gezeik heeft gehad over die Ultrapixelmeuk. Ik wil natuurlijk ook een camera upgrade hebben.

Op tweakers is een (voorlopige) review van deze telefoon gegeven. Lees die eens. Daar staat ook ergens een link naar de foto's in de reacties.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:04:13 #134
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_138184467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Skillstorm het volgende:

Eens, onnodig die enorme balk onder het scherm.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:07:01 #135
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_138184556
Ik vind de HTC One M8 in het zilver er eigenlijk mooier uitzien dan zijn voorganger. Ik denk toch dat ik de HTC One M8 over een aantal maanden ga kopen. Niet echt tevreden met de Nexus 5. Nu alleen nog wachten tot ik het voor rond de ¤480,- euro kan vinden op marktplaats. Wat meestal al snel gebeurt met mensen die hun contract verlengen. Dat ding zal me dan ongeveer ¤200,- gaan kosten.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-03-2014 10:13:09 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_138190971
Ik vind de HTC One M8 echt een gelikt toestel! Heb hem gisteravond ge-pre-orderd. Jammer inderdaad van de camera, dat is echt een gemis.

Mocht je het alleen voor HTC BlinkFeed willen doen trouwens; dan hoef je niet perse de M8 te nemen; http://www.droidapp.nl/ni(...)-android-toestellen/

- Zie hier foto-samples: http://www.gsmarena.com/htc_one_m8-review-1062p8.php
http://www.theverge.com/2(...)one-m8-sample-photos
pi_138192610
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind de HTC One M8 in het zilver er eigenlijk mooier uitzien dan zijn voorganger. Ik denk toch dat ik de HTC One M8 over een aantal maanden ga kopen. Niet echt tevreden met de Nexus 5. Nu alleen nog wachten tot ik het voor rond de ¤480,- euro kan vinden op marktplaats. Wat meestal al snel gebeurt met mensen die hun contract verlengen. Dat ding zal me dan ongeveer ¤200,- gaan kosten.
Redelijk offtopic maar toch benieuwd naar, wat vind je niet goed aan de Nexus 5?
pi_138192695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:50 schreef Vaatwastablet het volgende:

iPhone 5 maakt betere foto's dan de One, hier leuke test met alle top smartphones qua camera kwaliteit: http://www.phonearena.com(...)ny-Xperia-Z1S_id3626
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:32:36 #139
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_138193654
Even een vraagje of dit kan:

Ik wil mijn mail handmatig synchroniseren zodra ik op 3/4g zit omdat dit behoorlijk wat data zuipt. Aangezien ik 9 van de 10 keer (thuis/werk) op wifi zit zou het wel chill zijn om de mail constant te laten updaten als ik op wifi zit.

Is het mogelijk om dit als 2 losse instellingen te gebruiken?
pi_138193935
Nou, de mijne wordt morgen opgehaald door Dynafuck. Ben benieuwd..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:24:17 #141
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_138197293
Ik ga switchen naar Android. Volgende maand de M8 kopen :9
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:57:39 #142
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138200224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, en ik stook er met een limiet van 2GB al maandelijks 3GB doorheen dus kan al flink bijtikken. Als ik nog radio ga streamen is het end zoek.
Ik heb 128kbps internet..., het is wel onbeperkt, maar snel.. Ach, T-Mobile heeft standaard 64kbps, dus het valt nog mee.

En ik heb prepaid :')
pi_138210572
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga switchen naar Android. Volgende maand de M8 kopen :9
Welkom :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 maart 2014 @ 00:36:13 #144
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_138214881
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Welkom :D
Danku
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_138215014
Hier zijn toch nogal wat mensen die hun toestel naar Dynafuck hebben moeten opsturen? Jullie hetzelfde toestel terug gehad of een andere? Aangezien de One praktisch onmogelijk te openen is zonder de bezels te beschadigen..
pi_138217043
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Hier zijn toch nogal wat mensen die hun toestel naar Dynafuck hebben moeten opsturen? Jullie hetzelfde toestel terug gehad of een andere? Aangezien de One praktisch onmogelijk te openen is zonder de bezels te beschadigen..
Dat bedrijf ken ik niet hoor. Rare naam voor een telefoon reperatiebedrijf. :s)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138217096
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat bedrijf ken ik niet hoor. Rare naam voor een telefoon reperatiebedrijf. :s)
Vreemd inderdaad. Gek genoeg maken ze die naam wel keer op keer waar. :s)
pi_138217168
Heb mijn HTC One X ook opvestuurd naar Dynafix, maar geen klachten hoor. Gele vlek was uit het scherm en ik had hem binnen anderhalf wek weer terug.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_138217232
Laatste keer dat ik iets naar Dynafuck opstuurde (en nee, dat was niet een telefoon van mijzelf, daar ben ik in tegenstelling tot wat sommige graag zouden beweren erg zuinig op) omdat er geen mobiele verbinding meer mogelijk was, belde die lui een paar dagen later dat het scherm gebarsten was door mijn schuld en dat ik dat ff mocht betalen :') Hufters.

Gelukkig nog een foto gemaakt van het toestel toen die koerier hier aan de deur stond, en dat in combinatie met wat dreigen met Kassa/Radar zorgde ervoor dat ze toch nog inbinden. Maar sowieso, zelf iets slopen en dan zo brutaal zijn dat te verhalen :r
pi_138221327
Ghehehe:

De HTC One M8 onderworpen aan diverse tests voor robuustheid:

http://www.droidapp.nl/to(...)verschillende-tests/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')