haahahahquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Skillstorm het volgende:
Zoo. Heb een nieuw vest, dus ik zie een stuk stof dat op een binnenzak lijkt. Ik doe mijn One er in.... Blijkt helemaal geen binnenzak en mijn One valt keihard op tegels... Gelukkig op de onderkant en heb echt geen schade opgelopen of wat dan ook.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Skillstorm het volgende:
Zoo. Heb een nieuw vest, dus ik zie een stuk stof dat op een binnenzak lijkt. Ik doe mijn One er in.... Blijkt helemaal geen binnenzak en mijn One valt keihard op tegels... Gelukkig op de onderkant en heb echt geen schade opgelopen of wat dan ook.
Klopt, maar met een iPhone 4 was er hoe dan ook glas gebarsten en met een Samsung was er waarschijnlijk plastic gebroken. Metaal breekt niet zomaar, waardoor een metalen behuizing sowieso al een dikke Plus is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan hebben jullie geluk gehad. Recht op het scherm en het had het niet overleeft.
Heb 4.4 nog niet nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Nog meer mensen die 4.4 nog niet hebben?
Mijn toestel heeft geen branded firmware btw.
Gewoon erop zetten en openen in de gallerij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er een manier om tv shows/films op m'n One te zetten? Kan echt nergens info erover vinden en kan ook nergens een videos afspeel app vinden op m'n net ontvangen One.
Waar/hoe? Als ik hem aansluit op m'n imac krijg ik alleen dat HTC Sync Manager, maar die kan alleen muziek en foto's syncen ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon erop zetten en openen in de gallerij.
Oh, als je een Mac hebt moet je dit even installeren:quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Waar/hoe? Als ik hem aansluit op m'n imac krijg ik alleen dat HTC Sync Manager, maar die kan alleen muziek en foto's syncen ofzo.
Danku, had ik alleen al gevonden. One is gewoon netjes aan de mac verbonden en die pauper Sync Manager ofzo springt wel open, maar file transer zegt 'No Android device found'quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, als je een Mac hebt moet je dit even installeren:
http://www.android.com/filetransfer/
Dan kan je gewoon bestanden overplaatsen.
En toch doet Android File Transfer het niet op m'n Mac met de One. Heb nu na een tijdje googlen vernomen dat die file transfer software het bij enorm veel android phones het niet doet, en dat Android gewoon een dramatisch slechte ondersteuning heeft voor Mac.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Dat Sync Manager moet je ver van weg blijvenAndroid ondersteund prima normale standaarden die zowel op Windows als Mac ondersteund worden. Daar heb je die gare HTC brol niet voor nodig.
Niet, Android gebruikt al een tijdje MTP ipv UMS, wat standaard niet op Mac ondersteund wordt omdat het een protocol van Microsoft is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Dat Sync Manager moet je ver van weg blijvenAndroid ondersteund prima normale standaarden die zowel op Windows als Mac ondersteund worden. Daar heb je die gare HTC brol niet voor nodig.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er ook een manier om de trilstand wat minder hard te maken? Wil wel de trilstand aan laten staan maar vind het wel erg hard vibreren =p
hahahaha, waar haal je ze vandaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik dacht dat de Duitsers kwamen de eerste keer dat dat ding af ging
Of de Friezen. Nog erger![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja echt he. Had hem vannacht op de grond gelegd, parketvloer of laminaat of iets, want die chick had geen nachtkastje. Ik dacht dat de duitsers kwamen. Zij dacht dat haar vibo uit het niets begon te trillen. Was het een appje.
Niet helemaal waar, die van mij is plat op zijn scherm gevallen op grindtegels, geen eens een krasje op mijn scherm aan overgehouden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan hebben jullie geluk gehad. Recht op het scherm en het had het niet overleeft.
Wel helemaal waarquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, die van mij is plat op zijn scherm gevallen op grindtegels, geen eens een krasje op mijn scherm aan overgehouden.
Toch niet helemaal, je zegt het alsof het een garantie is, maar dit is niet zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel helemaal waar. Ik heb nog nooit eerder een smartphone laten vallen. Echter viel mijn HTC One een paar maanden geleden voor het eerst op de grond, recht op het scherm. Meteen stuk.
Uitzonderingen daar gelaten. Maar over het algemeen is elk smartphone zonder een bumper of case meteen stuk als het recht op het scherm valt :p.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch niet helemaal, je zegt het alsof het een garantie is, maar dit is niet zo.
Die van mij was gewoon kaal zoals hij uit de doos kwam, geen stickers of andere frutsels er aan/om.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. Maar over het algemeen is elk smartphone zonder een bumper of case meteen stuk als het recht op het scherm valt :p.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, die van mij is plat op zijn scherm gevallen op grindtegels, geen eens een krasje op mijn scherm aan overgehouden.
De One heeft een een richel rond het scherm lopen waardoor je hem in principe (van niet al te hoog) plat met het scherm naar beneden kan laten vallen en het glas niet stukgaat. Zo is die van mij ook een aantal keer gered. Als de vloer echter niet recht is, kan een uitsteeksel op het glas terecht komen, en dan ligt ie inderdaad aan diggelen (zo is die van mijn vrouw niet gered toen ie op een Australische 'kromme' stoep viel).quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel helemaal waar. Ik heb nog nooit eerder een smartphone laten vallen. Echter viel mijn HTC One een paar maanden geleden voor het eerst op de grond, recht op het scherm. Meteen stuk.
Iemand antwoord?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:05 schreef kreuk050 het volgende:
Er zijn toch oudere HTC one's en de nieuwe? Hoe herken ik de nieuwe? is die met beats audio en dat pixel gedoe??
HTC One X is de 'oude', de HTC ONE is de nieuwe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |