abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2014 @ 21:50:48 #1
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137598642

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.

• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh

Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.

Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's

Klikken is groot:

maandag 10 maart 2014 @ 21:53:25 #2
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137598788
:') Volgens mij is er wat mis gegaan bij het optellen van de topic reeks. Kan iemand de TT aanpassen? :@

Heb vanaf mobiel een nieuw deeltje geopend, misschien dat ik ergens te vaak op heb gedrukt.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:09:49 #3
2651 svann
night-hawk
pi_137599753
Misschien dacht je dat je het topicnummer nog moest ophogen, terwijl dat automatisch gebeurt.
Verder prima gegaan toch? :)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_137600590
Tis eigenlijk nummer 13 ja ;)

Overigens ff kijken wat ik ga doen als die nieuwe HTC wordt gelanceerd: nieuwe HTC One (omdat deze gegraveerde dan geen seconde langer in mijn bezit blijft :') ) of de All new HTC One
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137602169
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

Overigens ff kijken wat ik ga doen als die nieuwe HTC wordt gelanceerd: nieuwe HTC One (omdat deze gegraveerde dan geen seconde langer in mijn bezit blijft :') ) of de All new HTC One
Als je heel veel vrije tijd over hebt kun je zo'n gravering ook uitschuren en wegpolijsten he :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137602196
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als je heel veel vrije tijd over hebt kun je zo'n gravering ook uitschuren en wegpolijsten he :+ :')
Ja, zou zomaar kunnen :') _O-
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:47:47 #7
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137607674
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:09 schreef svann het volgende:
Misschien dacht je dat je het topicnummer nog moest ophogen, terwijl dat automatisch gebeurt.
Verder prima gegaan toch? :)
Nee, ik wist dat het topicnummer automatisch omhoog gaat, daar heb ik niks aan veranderd. Ik drukte op: open nieuw deel, vervolgens weer (perongeluk) op de back knop, en vervolgens weer op open nieuw deel. Zo zal het wel gebeurd zijn. :P ):O
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:53:07 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137609432
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ik zou eerder voor een nieuwe HTC One gaan en niet de HTC One 2 aangezien die een stuk duurder zal zijn en weinig vernieuwing oplevert. Daarnaast vind ik het design op de eerste genoemde mooier.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137616949
Eindelijk 4G op dit ding in mijn stad. _O_
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:40:49 #10
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137617323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
Welke provider?

En werkt het een beetje lekker?

Zit te denken om een sim only met 4g bij hi. Aangezien KPN overal al dekking heeft. Vodafone en T-Mobile hoef ik niet.
pi_137617441
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Welke provider?

En werkt het een beetje lekker?

Zit te denken om een sim only met 4g bij hi. Aangezien KPN overal al dekking heeft. Vodafone en T-Mobile hoef ik niet.
T-Mobile, ja werkt wel prima hoor!
pi_137619332
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik zou eerder voor een nieuwe HTC One gaan en niet de HTC One 2 aangezien die een stuk duurder zal zijn en weinig vernieuwing oplevert. Daarnaast vind ik het design op de eerste genoemde mooier.
Ja ik wacht even de tentoonstelling van 25 maart af. Kijken wat het te bieden heeft :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:56:18 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137619767
je pakt toch sws niet 2x dezelfde??
pi_137620247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
je pakt toch sws niet 2x dezelfde??
Ik ga niet een jaar met een verneukt toestel rondlopen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137620357
Hmm, even Vodafone gebeld of ze mijn kapotte One in plaats van repareren niet kunnen inruilen voor een Xperia Z. Konden ze niet aan beginnen helaas ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137620885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, even Vodafone gebeld of ze mijn kapotte One in plaats van repareren niet kunnen inruilen voor een Xperia Z. Konden ze niet aan beginnen helaas ;(
Daar heb je ook een prima kans dat ' ie kapot is hoor :'). Jij hebt een probleem met die USB-poort, blijft daar maanden mee rondlopen en gaat er steeds meer op zeuren. Stuur hem nou gewoon op, dan krijg je een nieuwe en is je probleem weg.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:33:00 #17
242666 BeamofLight
pi_137621156
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ga niet een jaar met een verneukt toestel rondlopen
je hebt hem toch al zowat een jaar?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:50:57 #18
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137623668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:44 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

T-Mobile, ja werkt wel prima hoor!
Mja, KPN heeft vrijwel overal dekking met 4G. T-Mobile heeft hier pas 4G eind 2015... En die gatenkaas van Vodafone heb ik nooit begrepen.

Plus, zit al 10 jaar bij KPN en 3G dekking is hier in Friesland veel beter dan Vodafone en T-Mobile.
pi_137627827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je hebt hem toch al zowat een jaar?
Sinds een paar dagen is ie verneukt en schaam ik me kapot als ik 'm uit m'n broekzak haal.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137629059
Gelukkig heb ik nog geen echte grote problemen gehad met mijn One. *opluchting*

Heb alleen paarse tint met de camera en zelfs dat is eigenlijk zelden.
pi_137630226
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
dat is hier (omgeving Enschede) ook een paar weken beschikbaar inmiddels, wat een snelheid _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137638861
Ik wil ook 4G...Stomme Telfort, schiet eens op.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137642766
Na die 4.4 update krijg ik wel eens willekeurig in de lockscreen te zien dat er een onbekende track wordt afgespeeld. Met als enige mogelijkheid om af te spelen of te skippen naar volgende nummer. Maar beide opties doen niks. Als ik dat naar boven schuif om het te ontgrendelen en wat het is kom ik gewoon op de homescreen. Meer mensen hier last van?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_137642913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:06 schreef Gkhn het volgende:
Na die 4.4 update krijg ik wel eens willekeurig in de lockscreen te zien dat er een onbekende track wordt afgespeeld. Met als enige mogelijkheid om af te spelen of te skippen naar volgende nummer. Maar beide opties doen niks. Als ik dat naar boven schuif om het te ontgrendelen en wat het is kom ik gewoon op de homescreen. Meer mensen hier last van?
:Y
pi_137643438
Ik wil de 4.4 update sowieso eerst voordat ik aan andere problemen kan denken die het veroorzaakt. :P
pi_137646151
zo dus

woensdag 12 maart 2014 @ 14:34:40 #27
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137656989
quote:
Alle specificaties van de nieuwe HTC One zijn gelekt, zo'n twee weken voor de officiële lancering.

Dat stelt GSMArena.

Het nieuwe toestel van HTC was eerder al uitgebreid te zien op foto's en in een video, maar nu zijn ook alle specificaties van de smartphone gelekt.

De HTC M8, de werknaam van het toestel, krijgt een 5 inch-scherm met een full hd-resolutie van 1080 x 1920 pixels. Dat zorgt voor een hoge pixeldichtheid van 441 pixels per inch.

De telefoon meet 146,4 bij 70,6 millimeter, iets groter dan de originele One die ook een kleiner scherm heeft. De nieuwe HTC One is met 9,4 millimeter overigens vrij dik.

Duo Camera
GSMArena weet ook de aanwezigheid van de Duo Camera te bevestigen. Het toestel zal twee camera's hebben zodat achteraf kan worden scherpgesteld. Ook zouden er 3d-effecten worden ondersteund.

De 5 megapixel-camera beschikt net als die in de originele One over ultrapixels. Deze pixels zijn groter en vangen dus meer licht op. Dat moet zorgen voor betere prestaties bij slecht licht. De camera in de originele One kreeg echter ook veel kritiek.

Net als de onlangs aangekondigde Galaxy S5 (hands-on) en Xperia Z2 (hands-on) draait de nieuwe One naar verluidt op een Snapdragon 801-processor van Qualcomm. Er is 2 GB werkgeheugen aanwezig en 16 GB aan opslag. Dat kan worden uitgebreid tot 128 GB met een MicroSD-kaart.

De nieuwe HTC One komt beschikbaar in goud, grijs en zilver en de accu beschikt over 2600 mAh, 300 mAh meer dan bij zijn voorganger. HTC heeft geen fm-radio meer.

Het nieuwe toestel van HTC wordt officieel 25 maart gepresenteerd tijdens een evenement in Londen en New York. Het nieuwe vlaggenschip wordt in april in de winkels verwacht.
Niet echt interessant dus.
pi_137657062
Iets zegt mij dat die dual cam die voor scherpere foto's moet gaan zorgen, juist een gigantische waas gaat veroorzaken :') net als die UltraPixel meuk die in het donker geweldige foto's moest gaan maken. Dat is ook al een groot fiasco gebleken.
pi_137657623
UltraPix shit.
Extra 300mAh shit.
Rest is ok.

Vind het nog altijd wel een fijn toestel.
pi_137657726
Zoo. Heb een nieuw vest, dus ik zie een stuk stof dat op een binnenzak lijkt. Ik doe mijn One er in.... Blijkt helemaal geen binnenzak en mijn One valt keihard op tegels... Gelukkig op de onderkant en heb echt geen schade opgelopen of wat dan ook. :D
pi_137657977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Skillstorm het volgende:
Zoo. Heb een nieuw vest, dus ik zie een stuk stof dat op een binnenzak lijkt. Ik doe mijn One er in.... Blijkt helemaal geen binnenzak en mijn One valt keihard op tegels... Gelukkig op de onderkant en heb echt geen schade opgelopen of wat dan ook. :D
haahahah :')
pi_137662120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Skillstorm het volgende:
:') zo heb ik er ook nog eentje.

Liep laatst naar school muziek te luisteren. Wilde een nummer doorskippen en toen viel ie uit m'n handen. Dus ik probeer m nog uit de lucht te grijpen, maar in plaats daarvan vliegt ie nog hoger de lucht in en klettert vol op de grond. Op een minuscuul klein deukje na is er niets aan de hand _O_ Wat een baasje is het ook
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:46:02 #33
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137662730
Dan hebben jullie geluk gehad. Recht op het scherm en het had het niet overleeft.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:48:09 #34
242666 BeamofLight
pi_137662783
Batterij is gewoon kut nu. 4.4?
pi_137662825
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan hebben jullie geluk gehad. Recht op het scherm en het had het niet overleeft.
Klopt, maar met een iPhone 4 was er hoe dan ook glas gebarsten en met een Samsung was er waarschijnlijk plastic gebroken. Metaal breekt niet zomaar, waardoor een metalen behuizing sowieso al een dikke Plus is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137665066
Heb het ook gehad vorig jaar eigenlijk.
Toen had ik ook een paar deukjes, ook beton.
pi_137665814
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Niet echt interessant dus.
geen FM-radio is wel jammer, maak ik nog best vaak gebruik van :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:50:30 #38
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_137671096
Nog meer mensen die 4.4 nog niet hebben?

Mijn toestel heeft geen branded firmware btw.
pi_137672458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Nog meer mensen die 4.4 nog niet hebben?

Mijn toestel heeft geen branded firmware btw.
Heb 4.4 nog niet nee.
pi_137680850
Is er een manier om tv shows/films op m'n One te zetten? Kan echt nergens info erover vinden en kan ook nergens een videos afspeel app vinden op m'n net ontvangen One.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_137680912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er een manier om tv shows/films op m'n One te zetten? Kan echt nergens info erover vinden en kan ook nergens een videos afspeel app vinden op m'n net ontvangen One.
Gewoon erop zetten en openen in de gallerij.
pi_137681023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon erop zetten en openen in de gallerij.
Waar/hoe? Als ik hem aansluit op m'n imac krijg ik alleen dat HTC Sync Manager, maar die kan alleen muziek en foto's syncen ofzo.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_137681128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Waar/hoe? Als ik hem aansluit op m'n imac krijg ik alleen dat HTC Sync Manager, maar die kan alleen muziek en foto's syncen ofzo.
Oh, als je een Mac hebt moet je dit even installeren:
http://www.android.com/filetransfer/

Dan kan je gewoon bestanden overplaatsen.
pi_137681185
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh, als je een Mac hebt moet je dit even installeren:
http://www.android.com/filetransfer/

Dan kan je gewoon bestanden overplaatsen.
Danku, had ik alleen al gevonden. One is gewoon netjes aan de mac verbonden en die pauper Sync Manager ofzo springt wel open, maar file transer zegt 'No Android device found'
pi_137681466
Dat Sync Manager moet je ver van weg blijven :) Android ondersteund prima normale standaarden die zowel op Windows als Mac ondersteund worden. Daar heb je die gare HTC brol niet voor nodig.
pi_137681632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Dat Sync Manager moet je ver van weg blijven :) Android ondersteund prima normale standaarden die zowel op Windows als Mac ondersteund worden. Daar heb je die gare HTC brol niet voor nodig.
En toch doet Android File Transfer het niet op m'n Mac met de One. Heb nu na een tijdje googlen vernomen dat die file transfer software het bij enorm veel android phones het niet doet, en dat Android gewoon een dramatisch slechte ondersteuning heeft voor Mac.

Beetje jammer dit, beetje erg jammer. Nu moet ik 10 minuten wachten om een filmpje van 60mb over te zetten naar m'n One via Bluetooth |:( :')
pi_137681667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
Niet, Android gebruikt al een tijdje MTP ipv UMS, wat standaard niet op Mac ondersteund wordt omdat het een protocol van Microsoft is.
pi_137681725
Huhwut? Oh, die overgang heb ik even gemist dan. Beetje jammer inderdaad :{

Ik doe hier als ik iets moet overzetten, dat meestal via FTP. Maar dat zit niet standaard op Android, en de implementatie op Windows zuigt ook nogal. Maar als het eenmaal werkt, gaat dat prima zonder gesodemieter met kabels.

Ben nu ook alles via USB eraf aan het trekken zodat ik een factory reset kan doen voor ik hem opstuur naar Dynafuck..
pi_137685240
Is er ook een manier om de trilstand wat minder hard te maken? Wil wel de trilstand aan laten staan maar vind het wel erg hard vibreren =p
pi_137685307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er ook een manier om de trilstand wat minder hard te maken? Wil wel de trilstand aan laten staan maar vind het wel erg hard vibreren =p
Terechte klacht.

Ik dacht dat de Duitsers kwamen de eerste keer dat dat ding af ging :X

Of de Friezen. Nog erger :{
pi_137689195
Er zijn toch oudere HTC one's en de nieuwe? Hoe herken ik de nieuwe? is die met beats audio en dat pixel gedoe??
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:11:06 #52
242666 BeamofLight
pi_137689355
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Terechte klacht.

Ik dacht dat de Duitsers kwamen de eerste keer dat dat ding af ging :X

Of de Friezen. Nog erger :{
hahahaha, waar haal je ze vandaan

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja echt he. Had hem vannacht op de grond gelegd, parketvloer of laminaat of iets, want die chick had geen nachtkastje. Ik dacht dat de duitsers kwamen. Zij dacht dat haar vibo uit het niets begon te trillen. Was het een appje.
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:18:21 #53
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_137689550
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet helemaal waar, die van mij is plat op zijn scherm gevallen op grindtegels, geen eens een krasje op mijn scherm aan overgehouden.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:46:38 #54
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137692073
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, die van mij is plat op zijn scherm gevallen op grindtegels, geen eens een krasje op mijn scherm aan overgehouden.
Wel helemaal waar ;). Ik heb nog nooit eerder een smartphone laten vallen. Echter viel mijn HTC One een paar maanden geleden voor het eerst op de grond, recht op het scherm. Meteen stuk.
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:25:34 #55
160953 Ezechielk
pi_137693305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wel helemaal waar ;). Ik heb nog nooit eerder een smartphone laten vallen. Echter viel mijn HTC One een paar maanden geleden voor het eerst op de grond, recht op het scherm. Meteen stuk.
Toch niet helemaal, je zegt het alsof het een garantie is, maar dit is niet zo. ;)
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:56:58 #56
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137694161
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Toch niet helemaal, je zegt het alsof het een garantie is, maar dit is niet zo. ;)
Uitzonderingen daar gelaten. Maar over het algemeen is elk smartphone zonder een bumper of case meteen stuk als het recht op het scherm valt :p.
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:07:30 #57
160953 Ezechielk
pi_137696352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Uitzonderingen daar gelaten. Maar over het algemeen is elk smartphone zonder een bumper of case meteen stuk als het recht op het scherm valt :p.
Die van mij was gewoon kaal zoals hij uit de doos kwam, geen stickers of andere frutsels er aan/om. :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:16:25 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_137696695
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De One heeft een een richel rond het scherm lopen waardoor je hem in principe (van niet al te hoog) plat met het scherm naar beneden kan laten vallen en het glas niet stukgaat. Zo is die van mij ook een aantal keer gered. Als de vloer echter niet recht is, kan een uitsteeksel op het glas terecht komen, en dan ligt ie inderdaad aan diggelen (zo is die van mijn vrouw niet gered toen ie op een Australische 'kromme' stoep viel).

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 13-03-2014 16:32:25 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137696902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:05 schreef kreuk050 het volgende:
Er zijn toch oudere HTC one's en de nieuwe? Hoe herken ik de nieuwe? is die met beats audio en dat pixel gedoe??
Iemand antwoord? :)
pi_137697104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand antwoord? :)
HTC One X is de 'oude', de HTC ONE is de nieuwe.

En over dat vallen; kunnen we het er niet op houden dat het in ieder specifiek geval andere uitkomsten kan hebben?
Waar die bij de een op steen kan vallen zonder een krasje kan die bij een andere uit elkaar liggen (bij wijze van spreken).

Zo ga ik uiterst voorzichtig met die van mij om; toch heb ik er een miniem krasje opzitten (gelukkig niet heel goed te zien)
pi_137701005
Ik ga ermee om alsof het een telefoon is. Dus niks extra voorzichtig en geen hoesje erom. Heb alleen een folie tegen krassen, zodat ik hem (als ik een nieuwe koop) zonder krassen kan verkopen. Gelukkig nog nooit laten vallen. Zelfde bij mij. HTC One X en iPhone 4 en 3 die ik heb gehad.
pi_137701239
heb hem al keer of 3 laten vallen, paar krasjes en deukjes; meer niet, geen idee of hij op scherm of wat dan ook is gevallen :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137716102
Weet iemand hoe het komt dat ie opeens niet meer op zwart gaat (of sleep stand dus) als ik de linkerboven knop indruk?
pi_137717812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat ie opeens niet meer op zwart gaat (of sleep stand dus) als ik de linkerboven knop indruk?
Gaat 'ie nog wel aan als het scherm eenmaal zwart is en je op die knop drukt?
pi_137721881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat is met elke telefoon zo :+ zelfs met bumper. Ik zelf heb mijn HTC One behoorlijk keren wat laten vallen, enige beschadigingen tot nu toe is op hoekjes kleine minuscule krasjes, bijna niet te zien
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_137724188
quote:
5s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gaat 'ie nog wel aan als het scherm eenmaal zwart is en je op die knop drukt?
Geen idee, heb het al gefixed though. Even volledig opnieuw opstarten hielp. Probeerde dat al vaker maar aangezien ik nieuw ben met de telefoon, dacht ik dat 'Uitschakelen' echt uitzetten betekende, maar blijkbaar is dat een soort sleep stand ofzo. Na 'Opnieuw starten' deed ie het weer :)
pi_137724543
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Geen idee, heb het al gefixed though. Even volledig opnieuw opstarten hielp. Probeerde dat al vaker maar aangezien ik nieuw ben met de telefoon, dacht ik dat 'Uitschakelen' echt uitzetten betekende, maar blijkbaar is dat een soort sleep stand ofzo. Na 'Opnieuw starten' deed ie het weer :)
Volgens mij heeft dat te maken met de "snel opstarten"-functie. Dat zorgt ervoor dat je telefoon heel snel opstart als ie uit staat. Volgens mij zorgt dat ervoor dat je telefoon idd in een sleep mode komt te staan ipv helemaal uit.

Ik denk dat als je die optie snelstarten uitzet, dat je telefoon dan ook echt uit gaat.

Zeker weten doe ik t niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137727146
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat te maken met de "snel opstarten"-functie. Dat zorgt ervoor dat je telefoon heel snel opstart als ie uit staat. Volgens mij zorgt dat ervoor dat je telefoon idd in een sleep mode komt te staan ipv helemaal uit.

Ik denk dat als je die optie snelstarten uitzet, dat je telefoon dan ook echt uit gaat.

Zeker weten doe ik t niet.
Klopt.
pi_137735308
Vind het nog steeds wel jammer dat HTC structureel de speaker volume maximum verlaagt heeft in de updates.

Toen ik hem net had waren het inderdaad Boomsound speakers.

Nu zijn het in vergelijking daarmee Shitsound speakers. :( goede kwaliteit geluid wel, maar hard? Dat niet meer.
pi_137735330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
Vind het nog steeds wel jammer dat HTC structureel de speaker volume maximum verlaagt heeft in de updates.

Toen ik hem net had waren het inderdaad Boomsound speakers.

Nu zijn het Fluister speakers. :(
Dat is het dus!!!!!! Dacht dat ik het me verbeeldde :')
pi_137735415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, 60% van wat het eerst kon. Dat is nu de max. Was ik maar bij 4.1 Jellybean gebleven. :(
pi_137735946
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, 60% van wat het eerst kon. Dat is nu de max. Was ik maar bij 4.1 Jellybean gebleven. :(
Is dat terug te draaien?
pi_137736337
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Is dat terug te draaien?
Misschien. Probeer wat speaker booster apps uit of root en zet er een nieuwe rom op.
pi_137736400
Ouch, godverdomme. Niet een speaker booster proberen met oortjes in. Mijn oren zijn opgeblazen. :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:00:39 #75
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137736612
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Dacht doof te worden. :')
BEASTMODE
pi_137737216
Als ik gewoon de VOL+ knop ingedrukt blijf houden krijg ik een melding of ik wel de volume wil verhogen boven de ingestelde limiet. Als ik ja klik wordt het écht luid.
pi_137737432
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:20 schreef Gkhn het volgende:
Als ik gewoon de VOL+ knop ingedrukt blijf houden krijg ik een melding of ik wel de volume wil verhogen boven de ingestelde limiet. Als ik ja klik wordt het écht luid.
Klopt, zit bij Kitkat.

Helaas heb ik nog niet Kitkat.
pi_137772068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:20 schreef Gkhn het volgende:
gelukkig krijg je die melding maar 1 keer :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:31:27 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137775288
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat is met elke telefoon zo :+ zelfs met bumper. Ik zelf heb mijn HTC One behoorlijk keren wat laten vallen, enige beschadigingen tot nu toe is op hoekjes kleine minuscule krasjes, bijna niet te zien
Dat zeg ik toch ook :+.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:19:49 #80
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137777367
Dat graveren lijkt me overigens wel vet :D
pi_137806214
Mijn One loopt nu zelfs leeg als hij uit aan de oplader hangt :')
pi_137807736
quote:
13s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Doe eens Google location services uit? Alle dingen in dat menu dus.
  zondag 16 maart 2014 @ 18:37:27 #83
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137808430
quote:
13s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Heb ik ook :P. Ik kreeg net de melding dat de telefoon niet goed opgeladen kan worden, omdat de telefoon op dit moment meer verbruikt dan de lader kan leveren :D. Moest wel lachen.

Verder heb ik geen enkele problemen ermee. Alles werkt uitstekend.
  zondag 16 maart 2014 @ 18:39:29 #84
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137808504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gelukkig krijg je die melding maar 1 keer :P
Heb die melding al wat vaker voorbij zien komen. Elke keer als je die dopjes opnieuw inplugt.
pi_137812009
Het rare was ook dat op dat moment de CPU heel veel aan het doen was, terwijl er geen enkele app op dat moment meer dan 0,5% CPU gebruikte
  zondag 16 maart 2014 @ 20:32:53 #86
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137814246
Ik had de energiebesparing uitstaan, muziek aan en wat aan het browsen. Toen kreeg ik na een tijdje een melding dat m'n telefoon iets te veel verbruikte.
pi_137912843
Ook wel raar. Heb gisteren de hele dag de energiebesparing aangehad. Puur om te kijken of het nou echt een verschil uitmaakt. Ik heb de telefoon niet meer dan anders gebruikt (volgens mij zelfs minder) en ik had aan het einde van de dag nog maar 30% over.

Zonder energiebesparing heb ik meestal aan het eind van de dag nog ongeveer 50-60% over.
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:37:04 #88
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_137930564
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 07:45 schreef Albert86 het volgende:
Ook wel raar. Heb gisteren de hele dag de energiebesparing aangehad. Puur om te kijken of het nou echt een verschil uitmaakt. Ik heb de telefoon niet meer dan anders gebruikt (volgens mij zelfs minder) en ik had aan het einde van de dag nog maar 30% over.

Zonder energiebesparing heb ik meestal aan het eind van de dag nog ongeveer 50-60% over.
Ook energie besparen kost energie. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_137959349
Waarom zie ik in de mail app slechts de 7 meest recente emails? Ik wil verder omlaag scrollen maar er gebeurt niets... Wtf?
pi_137960836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Waarom zie ik in de mail app slechts de 7 meest recente emails? Ik wil verder omlaag scrollen maar er gebeurt niets... Wtf?
Voor hoe veel dagen heb je synchroniseren aanstaan? Daarbij, voor zowel Gmail als Outlook kun je beter hun eigen app gebruiken.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:34:20 #91
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137962797
Dat ding van mij vreet energie als ik de energiebesparing laat uitstaan... Dan houdt ie het nog geen dag vol.
pi_137973671
ik heb energiebesparing aanstaan, wel tevreden met de batterijduur :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_138150869
Nondeju :(
Dacht dat mijn nieuwe telefoon vandaag on 12:00 gepresenteerd zou worden. Is het pas om 17:00 :(

Er is wel een Duitse hands on die een aantal leuke dingen laat zien :9

Oh en diverse benchmarks laten zien dat de M8 beter scoort dan de Galaxy S5
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:21 #94
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_138155702
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nondeju :(
Dacht dat mijn nieuwe telefoon vandaag on 12:00 gepresenteerd zou worden. Is het pas om 17:00 :(

Er is wel een Duitse hands on die een aantal leuke dingen laat zien :9

Oh en diverse benchmarks laten zien dat de M8 beter scoort dan de Galaxy S5
Mehh. Aangekondigde toestellen sla ik over. Deze gaat nog wel een jaar mee en anders vind ik het ook beste zonde van het toestel.
pi_138161848
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138162020
Lelijk met die veel te ronde hoeken en stukken kunststof er doorheen. Lijkt wel een slechte Chinese imitatie van de originele One die je op Dealextreme kunt kopen.

Verder briljant ook. We hebben niks dan gezeik gehad met die Ultrapixel meuk die totaal niet deed wat het beloofde, laten we het gewoon wéér implementeren maar nu twee keer! _O_ En die barometer, wat moet je daar nou weer mee? Had liever de FM radio erin gelaten.

HTC :')
pi_138162146
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:42 schreef BlackLining het volgende:
Lelijk met die veel te ronde hoeken en stukken kunststof er doorheen. Lijkt wel een slechte Chinese imitatie van de originele One die je op Dealextreme kunt kopen.

Verder briljant ook. We hebben niks dan gezeik gehad met die Ultrapixel meuk die totaal niet deed wat het beloofde, laten we het gewoon wéér implementeren maar nu twee keer! _O_ En die barometer, wat moet je daar nou weer mee? Had liever de FM radio erin gelaten.

HTC :')
Oke, dus we zien je hier niet meer terug?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138162209
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Oke, dus we zien je hier niet meer terug?
Ik zit nog een jaar aan de M7 vast. Maar ik schat de kans dat er daarna een M8 gaat komen héél klein in, inderaad :) Of er moet uit lange termijn reviews blijken dat HTC deze keer wel een fatsoenlijk betrouwbaar apparaat geleverd heeft, maar dan nog blijft ie lelijk.
pi_138162288
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zit nog een jaar aan de M7 vast. Maar ik schat de kans dat er daarna een M8 gaat komen héél klein in, inderaad :) Of er moet uit lange termijn reviews blijken dat HTC deze keer wel een fatsoenlijk betrouwbaar apparaat geleverd heeft, maar dan nog blijft ie lelijk.
Smaak.

Bovendien belooft HTC betere camera prestaties dan de gewone One. Uit diverse hand-ons is is dat inderdaad gebleken. Ik vind de afwerking met name bij de randen echt zeer mooi uitzien. Boomsound schijnt nog beter te worden en 25% harder te kunnen.

Aangezien ik mijn huidige One verkracht heb met die gravering, gaat deze er sowieso komen. Jammer dat ze zwart hebben geschrapt en er een donkergrijze variant van hebben gemaakt. Dan was die keuze namelijk ook al duidelijk geweest :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 17:55:59 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138162402
Ik was altijd erg te spreken over HTC maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de camera echt slecht vind :@ En dat vind ik toch belangrijker dan ik vooraf dacht.

Maar goed, ik mag pas volgend jaar weer verlengen dus ik zie het tegen die tijd wel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')