eigenlijk niet nee. maar net als bij "friendzone" ziet de dame je meer als een vriend... alleen in dit geval je eigen vriendin.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Dat heet toch geen friendzonen, als je vriendin besluit dat de koek op is?
seksleven met mijn exen stelde al niet superveel voor en op het laatst helemaal niets meer inderdaad. seks in huidige relatie is wel top! en goed in aantal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Is dat zo, TS? Was je meer een broer? Hadden jullie helemaal geen seks meer?
zo zagen ze me inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
dan ziet ze je dus meer als een broer dan als partner
hoe je dat voorkomt? wees haar vriend, niet haar broer
Toch gek dat ze me in het begin wel "hot" vinden dan en daarna niet meer. ben gelukkig positief.verandert in de tussentijd. veel krachttraining gedaan en zie er volwassener uitquote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef vera166 het volgende:
Je was niet meer geil genoeg. Ofzo
Mensen die hun partner gaan zien als broer en zus gaat het (denk ik!!!!) mis op dat gebied.
En natuurlijk vast nog wel een paar zaken. Maar als je je partner net zo sexy enzo gaat vinden als je broer/zus gaat het wel mis met de intimiteit in een relatie.
Kan gebeuren toch?bedoel het trouwens niet zo gemeen als het er staat. Maar ik vind dat wel een logische verklaring
ik 20 zij 18. oordeel maar of je dat jong vindtquote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is TS vrij jong. Zijn vriendin in elk geval wel.
omdat?? ik heb wellicht angst om een relatie te onderhouden maar verder niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Kan me niet van de indruk onttrekken dat TS een onzeker gozertje is
Ik weet t wel zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Kan me niet van de indruk onttrekken dat TS een onzeker gozertje is
Omdat dit uit vrijwel al je recente topics blijkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:52 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
omdat?? ik heb wellicht angst om een relatie te onderhouden maar verder niet.
Je komt net kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
ik 20 zij 18. oordeel maar of je dat jong vindt
Dat is alles eigenlijk, en een beetje matchen. Maar dat is ondergeschikt aan het 'speels' houden. Blijf ouwehoeren en houd het leuk, meer is er niet voor nodig voordat je 'ineens' 5 jaar verder bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Hou het spannend, wees regelmatig beetje vervelend, wees speels.
Maak haar heet. Beetje uitdagen.
Dit zijn dingen die je in de relatie moet blijven bezigen.
Wat versta je onder een beetje vervelend zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Hou het spannend, wees regelmatig beetje vervelend, wees speels.
Maak haar heet. Beetje uitdagen.
Dit zijn dingen die je in de relatie moet blijven bezigen.
Je ziet je relatie goed houden als doel, terwijl dat echt een middel is om gelukkig te zijn, geen doel. Je relatie is een aanvulling op je leven. Niet een doel, neem het niet zo strakjes allemaal maar houd het leuk en de moeite waard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:52 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
omdat?? ik heb wellicht angst om een relatie te onderhouden maar verder niet.
Hij bedoelt beetje ouwehoeren, haar uit model wrijven, of expres een beetje tegengas geven als ze/hij wat zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat versta je onder een beetje vervelend zijn?
Ja maar 'te lief' zijn zit natuurlijk in je of niet, dat verhelp je niet door die 'spannende dingen'. TS zal nooit een Macho worden, en dat is helemaal niet erg maar blijf gewoon dicht bij jezelf. Het blijft natuurlijk ongeloofwaardig als teddybeer je op bed gooit, dat geeft eerder een lachsalvo. Dus TS, blijf jezelf dan zal het wel goedkomen. Op ieder potje past en deksel enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:22 schreef Taurus het volgende:
Ja, te lief. Je moet meer domineren, en haar eens een keer op bed gooien in plaats van dat geknuffel en geaai. Op het moment dat ze je meer ziet als broer of gewone vriend wil dat alleen maar zeggen dat ze seksueel niet meer geïnteresseerd is. En dat kan dan ook weer liggen aan de mogelijkheid dat jij seksueel niet voldoende geïnteresseerd bent.
SEX / Harde seks, achteraf lichte spijtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:22 schreef Taurus het volgende:
Ja, te lief. Je moet meer domineren, en haar eens een keer op bed gooien in plaats van dat geknuffel en geaai. Op het moment dat ze je meer ziet als broer of gewone vriend wil dat alleen maar zeggen dat ze seksueel niet meer geïnteresseerd is. En dat kan dan ook weer liggen aan de mogelijkheid dat jij seksueel niet voldoende geïnteresseerd bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |