Waarom voelde zij zich er niet goed bij? Kan ze het onderdanige niet accepteren? (Kom je alleen te weten door te praten met haar, sowieso niet zelf een invulling geven en aannames maken.)quote:Fysieke pijn was niet aan de orde, maar ze voelde zich er niet goed bij en ik ook niet echt.
En dat is dus wat ze juist wel moet doen.quote:Overigens praat ze niet graag over seks, wat communiceren lastig kan maken.
Jij hebt een 'kutgevoel' en/of spijtgevoelens na de seks?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is feitelijk een variant van 'het gevoel' na seks. Dan verdwijnt de geilheid en moet deze weer opbouwen.
Ze vindt het idee van 'onderdanig' zijn waarschijnlijk geil, maar dit wil ze niet toegeven en na de seks heeft ze spijt. Althans, dat is wat ik denk. Maar als ze achteraf zegt dat ze het te ver vond gaan vraag ik me vaak af of we wel door moeten gaan ermee, terwijl ze het wel lekker lijkt te vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Waarom voelde zij zich er niet goed bij? Kan ze het onderdanige niet accepteren? (Kom je alleen te weten door te praten met haar, sowieso niet zelf een invulling geven en aannames maken.)
Ik heb namelijk zo het idee dat jij het wel leuk en lekker vindt, maar je je door haar reactie niet goed bij voelt.
Vrouwen en emoties... Good luck with that.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ze vindt het idee van 'onderdanig' zijn waarschijnlijk geil, maar dit wil ze niet toegeven en na de seks heeft ze spijt. Althans, dat is wat ik denk. Maar als ze achteraf zegt dat ze het te ver vond gaan vraag ik me vaak af of we wel door moeten gaan ermee, terwijl ze het wel lekker lijkt te vinden.
Ben altijd al onzeker geweest over mijn seksleven. Kan mijn seksuele gevoelens moeilijk begrijpen soms. Ben 20 en denk ook pas 2 jaar aan seks, is nog vrij nieuwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Als je haar constant hoer en slet noemt, kan ik me voorstellen dat ze zich misschien minder gelijk voelt in jullie relatie. Of waar heb je het nou over, slaan, wurgen, of gewoon stevig beukwerk?
Je komt sowieso beetje onzeker over, met betrekking tot je seksleven.
Ik vraag me dan wel eens af wat voor meerwaarde bepaalde uitingen hebben terwijl ze tijdens de seks wel enorm bijdragen aan de feestvreugde. Spijt zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt een 'kutgevoel' en/of spijtgevoelens na de seks?
Stevig beukwerk. Haar in bepaalde standjes duwen. Heel soms dirty talk erbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Als je haar constant hoer en slet noemt, kan ik me voorstellen dat ze zich misschien minder gelijk voelt in jullie relatie. Of waar heb je het nou over, slaan, wurgen, of gewoon stevig beukwerk?
Nou goed, klinkt allemaal logisch dan toch? Vind dat je een behoorlijke goede kijk/inzicht hebt. Zonde dat je dat blijkbaar niet zo goed kan communiceren met je vriendin, als zij zich daar niet open voor stelt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ben altijd al onzeker geweest over mijn seksleven. Kan mijn seksuele gevoelens moeilijk begrijpen soms. Ben 20 en denk ook pas 2 jaar aan seks, is nog vrij nieuw
Klopt, mijn vorige topic daarover in combinatie met deze leidt inderdaad tot die conclusie. Heb alleen haar onzekerheid en ons seksleven nooit echt eerder in 1 context gezien, wat jij nu wel beschrijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
Als ze zich al minderwaardig voelt tegenover jou en jij daar nog een schepje bovenop doet door dominant in bed te zijn kan ik me voorstellen dat ze er moeite mee heeft.
Ze schaamt zich wel bij seks, althans nog een beetje. Dat heeft ze wel een keer toegegeven. Waarvoor precies weet ik niet. Bang dat ze iets fout doet wellicht. Ondanks haar onzekerheid neemt ze wel veel initiatief, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Speelt er nog een beetje schaamte bij, denk je? Is meestal de hindernis natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
en zij iets meer een drang naar onderdanig zijn
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
en zich niet fijn voelt bij het feit dat ze de onderdanige rol speelt in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |