Ben je dit jaar al gelaid dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb voor de rest vrij weinig aan je internetaandacht.
Ben ik blij om.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zitten 100 km van elkaar af. Heb voor de rest vrij weinig aan je internetaandacht.
Omdat ik ook zen ben geworden en je het beste gun, broederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik ook zen ben geworden en je het beste gun, broeder.
Mijn zen is de laatste tijd een beetje verdwaald beste broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik ook zen ben geworden en je het beste gun, broeder.
Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
die staan idd nog steeds op m'n to do list. Zullen we double tappen?quote:
idd, dat meende hij ook eeecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kk mongoolquote:
Zou me niks verbazen als zij samen meer wegen dan wij 2 samen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die staan idd nog steeds op m'n to do list. Zullen we double tappen?
Hahaaaaa uit het niksquote:
Deze grap was alleen leuk als dwc m maakte hequote:
stockings jarretels en hakken mi gado mi jezusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die met die lingerie is sws het beste lichaam dat ik op FOK! heb gezien.
Wat lul jij nou allemaal, bloedprop?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die met die lingerie is sws het beste lichaam dat ik op FOK! heb gezien.
Ben van de 101.5kg naar de 98.0kg. Wees trotsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zij samen meer wegen dan wij 2 samen.
[..]
Hahaaaaa uit het niks!!
surprise-attack.. sun tzu allesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zij samen meer wegen dan wij 2 samen.
[..]
Hahaaaaa uit het niks!!
Je hebt gekakt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben van de 101.5kg naar de 98.0kg. Wees trots
Jij weet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
stockings jarretels en hakken mi gado mi jezus
weeniequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul jij nou allemaal, bloedprop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |