Dat ding van mij is gewoon een Chinese kloon. Roest, onzuiver en binnen de kortste keren zit alles dicht met zaagsel.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik mij wel afvraag Blomke, waarom is deze beter dan de Metabo?
Ik zou hem niet meezeulen de bouw in, maar voor de thuisklusser voldoet dit primaquote:Op maandag 10 maart 2014 18:45 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ben gewoon een thuis-klusser. Ik ben op zoek naar een afkortzaag, en ik kwam deze tegen. Wat vinden jullie hiervan? Gewoon om thuis bezig te zijn dus.
Hij is nu bij hornbach in de aanbieding: http://www.zaagmachineshop.nl/product/207285/bosch-pcm-7-s.html
Filmpje:
Bedankt vast!!
Maar voor sommige klussen heb je 'm toch echt nodig. Wat zou jij doen dan, huren? Lenen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meezeulen de bouw in, maar voor de thuisklusser voldoet dit prima
Vind het altijd zonde van het geld, van die mannen die duur gereedschap kopen wat af en toe gebruikt word. Nergens voor nodig.
Je mag mijn post nog een keertje lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Maar voor sommige klussen heb je 'm toch echt nodig. Wat zou jij doen dan, huren? Lenen?
Dat je het zonde vind om 'm te kopen als je 'm niet gebruikt?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je mag mijn post nog een keertje lezen
Oh en btw, 250,- voor een zaagmachine vind ik niet duur.
Je begrijpt me nietquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Dat je het zonde vind om 'm te kopen als je 'm niet gebruikt?
Dus zonder kun je niet klussen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Maar voor sommige klussen heb je 'm toch echt nodig. Wat zou jij doen dan, huren? Lenen?
Echte mannen werken nog met een hakbijlquote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Dus zonder kun je niet klussen?
Vreemd ik heb een compleet huis verbouwd zonder.
Mietje... Wat is er mis met je tanden?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte mannen werken nog met een hakbijl
De bijl ketste terugquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Mietje... Wat is er mis met je tanden?
Welke type Metabo heb je dan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat ding van mij is gewoon een Chinese kloon. Roest, onzuiver en binnen de kortste keren zit alles dicht met zaagsel.
Overigens heb ik alleen met Bosch gereedschap van 25 - 30 jaar oud en dat werkt nog seeds perfect voor/met mij. Of deze nog steeds dat ouwerwetsche "Bosch"kwaliteit heeft, weet ik eerlijk gezegd niet. Maar ik zu niet weer zo'n Metabo afkortzaag kopen. 't Is maar één ervaring.
Deze kan toch gewoon 45 graden in verstek zagen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Snowballed het volgende:
Maarre wat wil je ermee klussen..?
Ik zou voor een handcirkelzaag gaan... Die kunnen ook in verstek, en je zit niet vast aan een max werkbreedte..
Dat denk ik wel.. maar ff een plaat gaat er niet mee lukken bijv...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Deze kan toch gewoon 45 graden in verstek zagen?
En je verwacht wel een goed antwoord?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef turbofokker het volgende:
Maakt het aantal watt nog uit? De bosch heeft 1200 w. Genoeg?
quote:
???quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En je verwacht wel een goed antwoord?
[..]
Hoe kun je nou een antwoord op je vraag verwachten als niemand weet wat jij ermee wil zagen..?quote:
Tja wat zaag je met een zaag. Ik wil gewoon houten planken zagen (vuren), hoge plinten, steigerhout, kleine (4 x 4) balkjes, etc.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een antwoord op je vraag verwachten als niemand weet wat jij ermee wil zagen..?
Misschien is 30 watt wel genoeg omdat je enkel plastic buisjes wil zagen, maar voor hetzelfde geld ga je bankirai tuinsets voor de hobby maken...
Tja wat niet eigenlijk...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Tja wat zaag je met een zaag. Ik wil gewoon houten planken zagen (vuren), hoge plinten, steigerhout, kleine (4 x 4) balkjes, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |