Ja 3 minuten geledenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Muto het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen?
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Kijk eens 2 uur en 18 minuten boven jouw post.quote:
owquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Kijk eens 2 uur en 18 minuten boven jouw post.
Goed stuk. Eindelijk wat erkenning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)is/22836330-f4a1ff0a
Er is nog hoop voor Caland.
Was daar twijfel over mogelijk dan? Dan heb je er echt veen verstand van.quote:
Immers in Oranje, O O O O Oquote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef Caland het volgende:
Na dit weekend lijkt het mij wel duidelijk wie Louis gaat opbellen. Hij kan het beter ook maar snel doen zodat gastjes als Van der Vaart weten waar ze aan toe zijn.
De vraag is nu, kan Rio de goddelijkheid van onze Lex wel aan?
Gaf ook weer wat achterloze steekballetjes vandaag. Alsof het deze held geen moeite kost.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Case closed
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:49 schreef satecl het volgende:
Jahoor jongens zoals iedereen nu langzaam te weten krijgt: Van Persie gaat niet mee!!
Don't worry BITCHESSSSS
Hans Kraay jr. gaf al het uitstekende voorzetje(had van Lex kunnen zijn), en ik kop hem ala Immers binnen:
[ afbeelding ]
Hup, Lexieee Hup! Laat Louis niet in z'n hempie staan!
Ik zie dat je zijn transfer naar Man United ook al hebt overwogenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Voorheen liep Pelle ook doelloos over het veld. Door Immers beseft hij eindelijk dat hij in de spits moet blijven staan. Het is ook schitterend om te zien hoe Pelle een wedstrijd lang door middel van handgebaren advies aan Immers vraagt in een wedstrijd.
Immers, de enige speler die sympathiek genoeg is om gebarentaal te leren om zijn collega uit de brand te helpen
Wat zou het overigens geniaal zijn als de Pers <> Immers tandem zo succesvol blijkt te zijn dat Man United Feyenoord in één klap uit de schulden trekt
Dat zou voor het Nederlandse voetbal natuurlijk geweldig nieuws zijn. Ik neem jou even mee terug in de tijd van het EK 88. Gullit en van Basten. Gouden koppel bij AC Milan is voor Nederland de sleutel geweest naar het succes van 1988. Die zie ik dan eindelijke weer gebeuren met Lex en Robin, op het EK 2016.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je zijn transfer naar Man United ook al hebt overwogen
Indien hij bijtijds fit is natuurlijk... Hopelijk komt jouw doemscenario niet uit al geloof ik wel dat je meer aan de eenling Immers hebt dat een Van Persie zonder Immers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou voor het Nederlandse voetbal natuurlijk geweldig nieuws zijn. Ik neem jou even mee terug in de tijd van het EK 88. Gullit en van Basten. Gouden koppel bij AC Milan is voor Nederland de sleutel geweest naar het succes van 1988. Die zie ik dan eindelijke weer gebeuren met Lex en Robin, op het EK 2016.
Lex Immers die over het strand van Rio paradeert met zijn tats. Heerlijk man, niks mis mee.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:34 schreef macca728 het volgende:
Ik zou het best willen zien op het WK haha
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef awiebo het volgende:
opbokken.
voetballen kan hij niet, scoren kan hij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |