Alles lijkt er op te wijzen dat de nieuwe Veronica Mars film niet in de Nederlandse bioscopen te zien zal zijn. Maar wij kunnen toch vijf FOK!kers gelukkig maken! Zij kunnen de film, samen met een vriend of vriendin, gaan bekijken op
20 maart tijdens een
exclusieve screening in
Pathé Tuschinski te Amsterdam. De screening begint om 19.30 uur en de inloop is vanaf 19.00 uur.
WinnenWil jij kans maken op kaarten? We zullen het niet moeilijk maken.
Post hier in dit topic dat jij graag kans wil maken op kaarten en wat Veronica Mars voor jou zo bijzonder maakt. Je kunt meedoen
tot zaterdag 15 maart, 20:00 uur. Daarna ga ik de vijf winnaars uitloten. Die maak ik natuurlijk hier bekend en zij krijgen ook een PM waarin ik hen om de benodigde gegevens vraag.
Veronica MarsIn de “Veronica Mars”-film keert Kristen Bell terug als de intelligente Veronica. Er zijn ondertussen al een aantal jaar verstreken en Veronica heeft haar stadje Neptune en haar privédetective vaardigheden ingeruild voor een leven als advocate in New York City. Wanneer Veronica Mars wordt gebeld door haar ex-vriendje Logan (Jason Dohring) met de mededeling dat hij wordt beschuldigd van moord op zijn vriendin, besluit Veronica terug te gaan naar Neptune. Eenmaal terug ziet ze hoe slecht Logan wordt behandeld en valt ze al snel terug in haar oude rol als privédetective en gaat ze op zoek naar gerechtigheid.
Cast en crewGeschreven en geregisseerd door de seriescriptschrijver Rob Thomas en Diane Ruggiero, naar het verhaal van Rob Thomas met in de hoofdrol de originele serieleden: Kristen Bell (“House of Lies,” “Forgetting Sarah Marshall”), Jason Dohring (“The Ringer”), Chris Lowell (“The Help”, “Up in the Air”), Ryan Hansen (“G.I. Joe: Retaliation”), Krysten Ritter (“Don’t Trust the B---- in Apartment 23”), Percy Daggs III (“Detention”), Tina Majorino (“True Blood”, “Grey’s Anatomy”), Francis Capra (“Blood and Bone”), Ken Marino (“Party Down”, “Burning Love”) en Enrico Colantoni (“Just Shoot Me”).
De film is geproduceerd door Rob Thomas, Dan Etheridge en Daniëlle Stokdyk met uitvoerende producenten Joël Silver, Kristen Bell en Jennifer Hinkey.
Crowdfunding via Kickstarter.com Ondanks de vele lovende recensies wereldwijd werd de serie Veronica Mars wegens te lage kijkcijfers na drie seizoenen stopgezet. Fans bleven jarenlang hopen op een vervolg van Veronica Mars en toen regisseur Rob Thomas via kickstarter.com een crowdfunding campagne startte, droegen fans maar al te graag een steentje bij. Dankzij de inzet van Veronica Mars fans wereldwijd werd via kicksterstarter.com binnen een zeer korte tijd $ 5,7 miljoen opgehaald. Vanuit Nederland doneerden ook 387 Veronica Mars fans geld. Niet eerder was een crowdfunding voor film in zo’n korte tijd zo succesvol.
Nederlandse fansMocht je nou niet de gelukkige winnaar zijn van deze actie dan hebben we toch nog wat goed nieuws voor je. Gelijktijdig met de bioscooprelease in Amerika is Veronica Mars 14 maart wereldwijd Digitaal verkrijgbaar. Nederlandse fans hoeven dus niet te wachten om hun favoriete privédetective in actie te zien. Vanaf 7 mei is de film ook verkrijgbaar op DVD.
Meer informatie over de film:
www.theveronicamarsmovie.com