abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 15:43:11 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137583585
Alles lijkt er op te wijzen dat de nieuwe Veronica Mars film niet in de Nederlandse bioscopen te zien zal zijn. Maar wij kunnen toch vijf FOK!kers gelukkig maken! Zij kunnen de film, samen met een vriend of vriendin, gaan bekijken op 20 maart tijdens een exclusieve screening in Pathé Tuschinski te Amsterdam. De screening begint om 19.30 uur en de inloop is vanaf 19.00 uur.

Winnen

Wil jij kans maken op kaarten? We zullen het niet moeilijk maken. Post hier in dit topic dat jij graag kans wil maken op kaarten en wat Veronica Mars voor jou zo bijzonder maakt. Je kunt meedoen tot zaterdag 15 maart, 20:00 uur. Daarna ga ik de vijf winnaars uitloten. Die maak ik natuurlijk hier bekend en zij krijgen ook een PM waarin ik hen om de benodigde gegevens vraag.

140310_121347_Poster_Veronica_Mars_-_poster.jpg?rand=978093987

Veronica Mars

In de “Veronica Mars”-film keert Kristen Bell terug als de intelligente Veronica. Er zijn ondertussen al een aantal jaar verstreken en Veronica heeft haar stadje Neptune en haar privédetective vaardigheden ingeruild voor een leven als advocate in New York City. Wanneer Veronica Mars wordt gebeld door haar ex-vriendje Logan (Jason Dohring) met de mededeling dat hij wordt beschuldigd van moord op zijn vriendin, besluit Veronica terug te gaan naar Neptune. Eenmaal terug ziet ze hoe slecht Logan wordt behandeld en valt ze al snel terug in haar oude rol als privédetective en gaat ze op zoek naar gerechtigheid.

Cast en crew

Geschreven en geregisseerd door de seriescriptschrijver Rob Thomas en Diane Ruggiero, naar het verhaal van Rob Thomas met in de hoofdrol de originele serieleden: Kristen Bell (“House of Lies,” “Forgetting Sarah Marshall”), Jason Dohring (“The Ringer”), Chris Lowell (“The Help”, “Up in the Air”), Ryan Hansen (“G.I. Joe: Retaliation”), Krysten Ritter (“Don’t Trust the B---- in Apartment 23”), Percy Daggs III (“Detention”), Tina Majorino (“True Blood”, “Grey’s Anatomy”), Francis Capra (“Blood and Bone”), Ken Marino (“Party Down”, “Burning Love”) en Enrico Colantoni (“Just Shoot Me”).

De film is geproduceerd door Rob Thomas, Dan Etheridge en Daniëlle Stokdyk met uitvoerende producenten Joël Silver, Kristen Bell en Jennifer Hinkey.

140310_121347_Veronica_Mars_Stills_II.jpg?rand=848542834

Crowdfunding via Kickstarter.com

Ondanks de vele lovende recensies wereldwijd werd de serie Veronica Mars wegens te lage kijkcijfers na drie seizoenen stopgezet. Fans bleven jarenlang hopen op een vervolg van Veronica Mars en toen regisseur Rob Thomas via kickstarter.com een crowdfunding campagne startte, droegen fans maar al te graag een steentje bij. Dankzij de inzet van Veronica Mars fans wereldwijd werd via kicksterstarter.com binnen een zeer korte tijd $ 5,7 miljoen opgehaald. Vanuit Nederland doneerden ook 387 Veronica Mars fans geld. Niet eerder was een crowdfunding voor film in zo’n korte tijd zo succesvol.

Nederlandse fans

Mocht je nou niet de gelukkige winnaar zijn van deze actie dan hebben we toch nog wat goed nieuws voor je. Gelijktijdig met de bioscooprelease in Amerika is Veronica Mars 14 maart wereldwijd Digitaal verkrijgbaar. Nederlandse fans hoeven dus niet te wachten om hun favoriete privédetective in actie te zien. Vanaf 7 mei is de film ook verkrijgbaar op DVD.

Meer informatie over de film: www.theveronicamarsmovie.com
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137583651
:D. Wat tof.
pi_137584324
Ik wil graag kans maken op kaartjes en Veronica Mars is voor mij bijzonder omdat ik dankzij deze serie weet dat ik later met Kristen Bell ga trouwen.
pi_137584508
Ik wil heel graag kans maken op kaartjes voor de Veronica Mars film!

Waarom? Ik ben al sinds de eerste aflevering groot fan van Veronica Mars en ik zit al sinds het einde van seizoen drie te wachten op een Veronica Mars film.
Ik ben dan ook een echte Marshmallow en official Kickstarter Backer van de Veronica Mars film.
Ik krijg al meer dan een jaar updates over de opnames van de film en nu de film dan eindelijk uitkomt wil ik hem ook wel heel erg graag in de bioscoop kunnen bekijken!
  maandag 10 maart 2014 @ 16:14:23 #5
423806 MarsLover
VERONICA MARS!!
pi_137584510
Veronica Mars is grappig, vlot, spannend, intelligent, heeft boeiende karakters en is veel te vroeg gecanceld! Ik ben uiteraard een van de crowdfunders en heb mijn VM T-shirt al klaar liggen om aan te trekken naar de bioscoop! Niets is mooier dan een goede film kijken met andere fans! Om samen heel hard te lachen om de grappige stukjes en heel hard te huilen om de zielige stukjes. Ongegeneerd, want iedereen zit er net zo in als jij! Wat een geweldig moment was het dat ik op jullie website zag dat dit echt tot de mogelijkheden behoort!! Kaartjes te winnen voor een eenmalige bioscoopvertoning!! KIES MIJ!! KIES MIJ!! Omdat ik écht fan ben, omdat ik een VM t-shirt heb die ik dan kan dragen, omdat ik het heeeeeeeeeeeeeel graag wil!!
"Spanning years and continents. Lives ruined, bloodshed. EPIC." (Logan Echolls, Veronica's true love forever!)
  Redactie Games maandag 10 maart 2014 @ 16:26:38 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137584857
Ik post in dit topic omdat niemand anders dit toch doet en anders de bioscoopzaal zo leeg is.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 10 maart 2014 @ 16:42:09 #7
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_137585370
Kaarten! Hiero! Gaarne... ;)

Altijd fan geweest van de serie en daarom van Kristen (ik haat Dax!). Natuurlijk meegedaan aan Kickstarter, jammer dat de film niet in meer bioscopen draait.

En wat de serie zo leuk maakte waren natuurlijk de dialogen en (subtiele) humor.
I do not regret the things I've done but those I did not do
  maandag 10 maart 2014 @ 16:46:34 #8
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137585518
Mn maag draait letterlijk om.

Ik ga volgende week naar de VS speciaal om naar Veronica Mars te gaan,
omdat deze niet in Nederland (Europa) zou draaien.

*zucht*
pi_137585895
Heel graag.
Olala
pi_137585903
Ik ben een Marshmellow.
Olala
pi_137586014
Geweldig!!!

Ik heb Veronica Mars ook al vanaf het begin gevolgd. Kan hier erg lang met een vriend over praten. Maar omdat ik 2 jaar terug verhuisd ben praten we een stuk minder, tot we te horen kregen dat Veronica Mars weer tot leven was gewekt door Kickstarters! Ik wil heel graag met hem naar de Bioscoop gaan!

Veronica Mars is gewoon geweldig slim geschreven. Dankzij haar weet ik dat ik gewoon mag zeggen wat ik vind en van me af mag bijten met heerlijke sarcastische opmerkingen. Ow en alles voor liefde natuurlijk.

Ik denk niet dat er een ander personage is dat zo witty is!
  Redactie Games maandag 10 maart 2014 @ 17:19:16 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137586409
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:

*zucht*
Maar je hebt vast een leuke vakantie erbij gepland toch? :D
pi_137586580
Ik zou heel graag kaartjes willen! Ik heb de serie een aantal jaar geleden ontdekt en was verbaasd dat er maar zo weinig seizoenen zijn. Ik vind de chemie tussen de acteurs super leuk om naar te kijken. Ondertussen heb ik mijn vriend ook verslaafd gemaakt :P En hoop ik dat ik samen met hem naar de film kan *O*

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:

*zucht*
Ik wil best ruilen hoor! Maar ik kan je niet garanderen dat je een kaartje hebt. ;)
pi_137586592
Veronica Mars is de link tussen mij en mijn vriendin. Veronica is het voorbeeld voor alle meiden die hun ongezouten mening durven te geven omdat onze gut feeling het zegt. Een voorbeeld van hoe je kan vallen en weer kan opstaan en wat echte vriendschap betekent: iemand die door het vuur voor je gaat.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:40:05 #15
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_137586944
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Maar je hebt vast een leuke vakantie erbij gepland toch? :D
Ja dat wel, maar nu kost het wel een hele hoop geld.
Was liever gewoon in NL naar de bios gegaan met behoud van het geld in mn zak.
Maar ik was weer naief genoeg om te denken dat de mensen van Pathe en Wolff bioscopen de waarheid spraken toen ze zeiden dat de film toch echt niet naar NL zou komen.
Ohw well...niks meer aan te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik zou heel graag kaartjes willen! Ik heb de serie een aantal jaar geleden ontdekt en was verbaasd dat er maar zo weinig seizoenen zijn. Ik vind de chemie tussen de acteurs super leuk om naar te kijken. Ondertussen heb ik mijn vriend ook verslaafd gemaakt :P En hoop ik dat ik samen met hem naar de film kan *O*

[..]

Ik wil best ruilen hoor! Maar ik kan je niet garanderen dat je een kaartje hebt. ;)
Zonder garantie heb ik er niks aan natuurlijk. Maar bij deze hoop ik dan maar dat jullie de kaartjes winnen :)
  Redactie Games maandag 10 maart 2014 @ 17:50:41 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137587234
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar nu kost het wel een hele hoop geld.
Was liever gewoon in NL naar de bios gegaan met behoud van het geld in mn zak.
Maar ik was weer naief genoeg om te denken dat de mensen van Pathe en Wolff bioscopen de waarheid spraken toen ze zeiden dat de film toch echt niet naar NL zou komen.
Ohw well...niks meer aan te doen.

[..]

Zonder garantie heb ik er niks aan natuurlijk. Maar bij deze hoop ik dan maar dat jullie de kaartjes winnen :)
Maar je gaat toch niet voor enkel een film screening naar de US vliegen..tenzij je er zelf natuurlijk in speelt.
pi_137588350
Ik wil graag kans maken op de kaarten omdat mijn vriend altijd graag naar de bioscoop wil, en als het mijn beurt is om de film te kiezen is er nooit iets leuks. Ik ben nu aan de beurt en wil heel graag de Veronica Mars film zien, maar die draait dus niet in de bioscoop. :'( Daarom zou ik heel heel graag de kaarten willen winnen!

Oh, en wat Veronica Mars bijzonder maakt is dat ze een blond klein meisje is, een outcast, maar wel haar mannetje weet te staan. Net zoals Buffy the Vampire Slayer (mijn andere heldin). :P
"This is your world in which we grow. And we will grow to hate you."
pi_137589006
Oeh, dat is nog eens leuk! Ik ging er helemaal van uit dat ik het met een privévertoning op mijn laptop zou moeten doen. Dat risico is er natuurlijk nog steeds, maar dit is het proberen waard.
Ik kan me echt heel erg weinig tot geen films bedenken waarvoor ik het halve land door zou reizen, maar deze release voelt echt als een event, en een bioscoopvertoning zou dat wel helemaal af maken :)
En natuurlijk ook leuk om eens te zien wat er in Nederland aan Veronica fans/Marshmallows rondloopt, want ik heb met mijn geimporteerde dvds en toevallige ontdekking van de serie nooit echt meegekregen dat het hier ook leefde :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Maartel op 10-03-2014 19:05:10 ]
pi_137589127
Ik maak graag kans op de kaarten. Ik ben sinds de pilot al een groot fan van de serie, en heb de serie in de loop der jaren meerdere malen opnieuw bekeken op dvd. Elke keer irriteerde ik me mateloos aan het open einde van de serie...maar elke keer begon ik toch weer. Mijn vriend zit me vaak te plagen dat ik er maar niet genoeg van kan krijgen, helemaal toen het nieuws kwam dat er een film zou komen...na vele mislukte campagnes en dergelijke. Ik was/ben me toch blij! Kan me helemaal in de serie verliezen, en ik zou het enorm waarderen om hier een van de gelukkigen kan zijn zodat ik mijn vriend mee kan nemen als verassing. We hebben een paar moeilijke maanden gehad, en kunnen dit dus wel gebruiken als positief nieuws. Ook als ik niet win zal ik de film zeker meerdere malen gaan bekijken, maar het liefst doe ik dat samen met wat fokkers, en mijn lieve vriend. Een van de enige films die ik echt heel graag in een bioscoop zou willen zien. En gezien dit de enige optie is ga ik mijn duimen maar goed gebruiken met wat marshmallows!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 18:50:53 ]
pi_137590552
Ja! Supergraag maak ik kans op de kaarten! Speciaal voor deze actie zelfs mezelf op dit forum aangemeld.

Veronica Mars is voor mij zo bijzonder omdat ik vind dat ze een sterk vrouwelijk rolmodel neerzet.
pi_137590642
Ja ik wil kans maken op kaarten voor de screening van Veronica Mars omdat ik toch wel een fan ben van het eerste uur.

Al die leuke verhalen van de gebeurtenissen op Neptune High, het is een leuke en bijzondere highschool drama waarbij onderwerpen van pesterijen en zelfdoding vaak voorkomt en het leert de kijker van hoe je zulke dingen kan voorkomen, een heleboel fans heeft hierdoor licht in het leven gezien waardoor ze hun problemen op een wat betere manier hebben behandeld.
Het feit dat de personage Veronica Mars voor iedereen opkomt, van nerd tot sporter.

ik ben ook een echte marshmallow en kickbackstarter die graag deze screening wil meemaken.

De complete serie van Veronica Mars laat zien dat er altijd nog Marshmallow fans zijn en ik zou dolgraag ook deze screening willen zien.
pi_137590947
Jaaaa!! Ik wil heeeel graag kaartjes!! Ik ben Marshmallow en Kickstarterbacker en ik wil dit ontzettend spannende jaar met uitzicht op deze film graag afsluiten door de film in de bioscoop te kijken. Please, pretty pretty please!
pi_137599613
Ik zou dolgraag kans maken op de kaarten! Ik ben een van de Nederlandse backers en baal erg dat ik de film niet in de bioscoop kan zien.
Ik ken niemand die ook Marshmallow is, het lijkt me juist heel leuk om de film met een mede-fan te bekijken. Ik zou dan ook graag een medeFok!er uitnodigen als ik de kaarten win.

Team Dick *O*
Spoilers!
pi_137599880
Ik heb letterlijk een dansje gedaan toen ik hoorde dat er een kickstarter voor Veronica Mars was opgericht, en zou heel graag de kans willen hebben om de film op het grote scherm te ervaren :)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:38:34 #25
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137607609
Gisteren gelezen dat het slechts een eenmalige voorstelling zou zijn en alleen via prijsvragen, dus was al benieuwd, zou Fok! meedoen :).

Enorm zwak voor Kristen Bell en groot fan van de serie, dus hierbij een kaarsje voor een kaartje O~).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')