Niet weten dat dat al afgelopen isquote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga nou maar snel voor de TV zitten, sesamstraat begint zo
Beste Nicki82,quote:Op maandag 10 maart 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard wat ben jij grappig zeg.
Hij weet sws niet veel.quote:
ik zou gelijk botsenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook een keer doen
Vroeg ik jou wat?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw is er iig goed klaar mee.
Geweldig mens. Wat dacht je dan? Dat ik iets rottigs zou schrijven of wat? Ben toch geen kleuter meer. Sukkel.quote:
Vooral "tyf lekker een takke-eind op naar het Viva forum of houd gewoon je grafbek" deed mij goed.quote:
Rot alsjeblieft opquote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geweldig mens. Wat dacht je dan? Dat ik iets rottigs zou schrijven of wat? Ben toch geen kleuter meer. Sukkel.
Ga lekker zelluf. Je weet toch? Nog zo een sukkel.quote:
De kans bestaat wel dat Nicki een sekse verandering ondergaat in haar eeuwige support aan Lexie Immers. Maar geaardheid, sekse of ideologie staan wat mij betreft los van Curve Fever en ga dan ook maar wat graag in op dit overweldigende aanbod.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beste Nicki82,
Bij deze wil #TeamKLB je uitnodigen om je tot ons te voegen. We zijn ervan overtuigd dat we een goede samenwerking tegemoet kunnen zien, mocht je beslissen deze tag te dragen.
Met vriendelijke gr gr,
Rodawa
Human Resource Manager
Curvefever | KLB
Slaan je ouders je?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga lekker zelluf. Je weet toch? Nog zo een sukkel.
Nee de jouwe wel? Niet hard genoeg blijkbaar.quote:
Moeten ze eens mee beginnen danquote:Op maandag 10 maart 2014 19:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee de jouwe wel? Niet hard genoeg blijkbaar.
Achterlijke regels die niemand naleeftquote:Op maandag 10 maart 2014 19:04 schreef Rockiejj het volgende:
V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.
Bij jou heeft in ieder geval het niet geholpen. Sukkel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |