Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederlandquote:
ik voel seksuele spanningquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan, zul je me achteraf ook zuigen?
pure humor dat programmaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks brah straks ff checkenquote:
dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
Klokov, jij postte laatst iets voor mij, zag het in de trein op mobiel voorbij komen maar toen geen tijd om te luisteren en nu te lui om terug te zoeken, wat was het?
geen ideequote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?
HES, hier heb je jaar 1 & 2 sport.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Zo'n gast op misc over het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:This may sound crazy but could they have flown too high and gone into space?![]()
Hardop gelachen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n gast op misc over het vliegtuig
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Goede naam man. Was vast een terrorist die het vliegtuig had gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |