Klopt... Maarja, ik maak op het examen door stress gewoon heel veel fouten die ik normaal niet maak..quote:Op maandag 10 maart 2014 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ook meer dan genoeg moeten zijn, zoals iemand hier al opmerkte; het is immers geen kwantumfysica.
Is er ook geen speciaal examen? Dat er dan zo'n instructeur bij zit die gespecialiseerd is in mensen met faalangst?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt... Maarja, ik maak op het examen door stress gewoon heel veel fouten die ik normaal niet maak..
Karmatic justice.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
is die maar alvast gepost
Waarom stress je?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt... Maarja, ik maak op het examen door stress gewoon heel veel fouten die ik normaal niet maak..
Het budget voor een eerste auto is 2,500 euro, dus dat is geen barrel, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:38 schreef gelepino het volgende:
Bijna 24 jaar geleden m'n theorie in 1 keer gehaald. 1 Keer gezakt voor praktijk en al met al een klein jaar bezig geweest. Een jaar is dus vrij normaal denk ik (ik had 1 les per week).
Als je 7 keer zakt voor je theorie moet je toch wel heel serieus gaan twijfelen of je wel door moet gaan. Zakken door de stress is denk ik maar een deel van je probleem. In mijn beleving is het praktijexamen veel stressvoller en als je dus al 7 keer zakt voor theorie door de stress, houd ik mijn hart vast voor het praktijkexamen.
Je moet je ook afvragen of het wel verstandig is naar Spanje te rijden als je net je rijbewijs hebt. Het beste rijden leer je toch in de praktijk, maar om dan meteen naar Spanje te rijden is dan ook weer meteen het andere uiterste. Jou kennende is het dan ook nog eens in een barrel van een auto met een groep vage vrienden die misbruik van je maken als Bob en chauffeur.
Buiten dat meen ik dat je ook niet verzekerd bent als je binnen een jaar naar het behalen van je rijbewijs in het buitenland rijdt. Maar dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:38 schreef gelepino het volgende:
Bijna 24 jaar geleden m'n theorie in 1 keer gehaald. 1 Keer gezakt voor praktijk en al met al een klein jaar bezig geweest. Een jaar is dus vrij normaal denk ik (ik had 1 les per week).
Als je 7 keer zakt voor je theorie moet je toch wel heel serieus gaan twijfelen of je wel door moet gaan. Zakken door de stress is denk ik maar een deel van je probleem. In mijn beleving is het praktijexamen veel stressvoller en als je dus al 7 keer zakt voor theorie door de stress, houd ik mijn hart vast voor het praktijkexamen.
Je moet je ook afvragen of het wel verstandig is naar Spanje te rijden als je net je rijbewijs hebt. Het beste rijden leer je toch in de praktijk, maar om dan meteen naar Spanje te rijden is dan ook weer meteen het andere uiterste. Jou kennende is het dan ook nog eens in een barrel van een auto met een groep vage vrienden die misbruik van je maken als Bob en chauffeur.
Ik heb een TTT, en zoals ik al eerder meldde ben ik volgens mijn instructeur al examen waardig, dus autorijden kan ik al.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom stress je?
En hoe moet dat straks op je praktijkexamen?
En wanneer je eenmaal deelneemt aan het verkeer?
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Buiten dat meen ik dat je ook niet verzekerd bent als je binnen een jaar naar het behalen van je rijbewijs in het buitenland rijdt. Maar dat kan ik mis hebben.
Waarom een TTT? Als je het haalt, moet je alsnog een praktijkexamen doen. Als je faalt, moet je alsnog een praktijkexamen doen.quote:
Ja leuk, maar tijdens je praktijkexamen rij je met een CBR-examinator. En daar ga jij van stressen, lijkt mij zo.quote:en zoals ik al eerder meldde ben ik volgens mijn instructeur al examen waardig, dus autorijden kan ik al.
Hij gaat gewoon rustig op de iPad wat filmpjes kijken, of wat dingetjes plannen terwijl ik rij, dus dat geeft voor mij ook een confidence boost als het ware, omdat ik weet dat mijn instructeur mij al vertrouwd.
Waarom een TTT? Omdat ik dan in ieder geval vrijstelling heb van bepaalde dingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een TTT? Als je het haalt, moet je alsnog een praktijkexamen doen. Als je faalt, moet je alsnog een praktijkexamen doen.
Er is ook een faalangstexamen, hè. Is dat niets voor je?
[..]
Ja leuk, maar tijdens je praktijkexamen rij je met een CBR-examinator. En daar ga jij van stressen, lijkt mij zo.
Als je die 'haalt' hoef je tijdens je eerste echte examen geen bijzondere verrichtingen te doen. Toen ik mijn rijbewijs haalde ook een TTT gedaan, maar eigenlijk is het totale onzin inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TTT is toch gewoon een donatie aan het CBR? Heb je verder niets aan.
aldus iemand wiens rijinstructeur een Russiche importbruid heeft kunnen betalen van zijn geldquote:Op maandag 10 maart 2014 13:48 schreef B.r.a.d.d.i.e. het volgende:
Je rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht?Dan moet je juist blij zijn dat je wél geslaagd bent, wat een uitmelker die man.
Waarom blijf jij niet gewoon weg uit mijn topics gozer?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
aldus iemand wiens rijinstructeur een Russiche importbruid heeft kunnen betalen van zijn geld
Artikel 7 teefquote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet gewoon weg uit mijn topics gozer?
Regels over aanhangers, en bepaalde voorrangsregels en onderborden zak ik nog op.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:00 schreef SchoneZoon het volgende:
Het overgrote deel van de theorie leer je al tijdens de rijlessen. Gevaarherkenning moet je gewoon vaak oefenen en ontdekken wat het CBR wil (zoals bij spelende kinderen altijd remmen en niet gas loslaten).
Het enige wat je echt moet stampen zijn die regels over aanhangers. Dan blijf je echt wel binnen die 5 en 12 fouten. Volgens mij ben je met je gedachten ergens anders en zak je daarom....is toch eng he in een zaal tussen allemaal mensen
Klassieke Braddie-paradox.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
is die maar alvast gepost
Voorrangsregels zijn op zich wel redelijk belangrijk volgens mij maar gelukkig weet je wel wat de minimale profiel diepte van je banden moet zijn!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:06 schreef Braddie het volgende:
Verder gaat mijn theorie gewoon goed, alleen die 3 dingen val ik over.
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voorrangsregels zijn op zich wel redelijk belangrijk volgens mij maar gelukkig weet je wel wat de minimale profiel diepte van je banden moet zijn!
Dan alsnog slaat het werkelijk nergens op om te zeggen dat je theorie wel redelijk goed is. Hoe staat het trouwens met het afvallen?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Dan kun je misschien beter niet gaan autorijden.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Afvallen staat het goed mee, on-topic weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan alsnog slaat het werkelijk nergens op om te zeggen dat je theorie wel redelijk goed is. Hoe staat het trouwens met het afvallen?
Het is on overzichtelijk op een plaatje, maar als ik deze situatie voor mij krijg tijdens rijlessen dan snap ik prima wat ik moet doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan kun je misschien beter niet gaan autorijden.
Tsja hoe groot is de wereldbevolking inmiddels? Wordt 'n zware dobber voor Bradley, idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dan kun je op iedereen die competenter is dan jij wel jaloers zijn, dat is toch geen doen ts.
Altijd dat gezeikquote:Op maandag 10 maart 2014 15:41 schreef Nikmans het volgende:
Theorie in één keer, praktijk tweede keer.
Kom ik terug bij het CBR, zegt die examinator "controleer je dode hoek eens?". Ik zo over mijn schouder kijken en zij zo van "jep, je beweegt helemaal mee, elke keer als je je dode hoek controleert trek je een beetje aan het stuur en dan zwenkt de auto wat uit".Waarom viel dat niemand op tijdens de lessen zelf?
Mbo niveau 1 'n "studie" noemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel fijn dat je bent gestopt met je studie om je volledig op je rijbewijs te richten. Ik zie dat dit goed is uitgepakt.
Nouja, op zich had ze natuurlijk gelijk maar ik vraag me af waarom mijn instructeur dat blijkbaar niet merkte tijdens mijn normale lessenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik
"Nee je keek 1x te veel in je spiegel"
Ow dat maakt wel degelijk uit voor de rest van ons. Wij moeten immers met iemand op de weg die er meer dan een jaar over doet om (waarschijnlijk nog steeds met de hakken over de sloot) zijn rijbewijs te halen. Dat draagt niet echt bij aan de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, het maakt niet uit hoelang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar wel haal.. Maarja, dat doet niks af aan het feit dat het gewoon rot is om andere mensen te spreken/zien die er 1/4e over doen qua rijles dan jij...
Hé kom op zeg, niet iedereen is even slim geboren. Voor sommigen is Mbo niveau 1 gewoon hard leren eh praktiseren.quote:
Een tram heeft altijd voorrang tenzij anders staat aangegeven.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Dat noemt men een standaardglas. En standaard bier. Ga je aan een zwaarder bier, ben je sowieso de klos.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, zelfde hoeveelheid, i.v.m grootte van het glas (Jenever is een klein shotglaasje, en een biertje is meestal een groot 250cl glas)
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jij moet eens samen met Roadtrip gaan touren!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |