Hardop Brad, hardopquote:Op maandag 10 maart 2014 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]Succes met het drinken van een fluitje of een vaasje jenever.
Heb ik al meerdere keren gedaan, of naja... een banaan gegeten, dat schijnt kalmerend te werken, maar echt een kalmerend middel halen bij de Apotheker is wel een goed idee..quote:Op maandag 10 maart 2014 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Neem een kalmerend middel voor je theorie examen hebt,
In bier zit niet hetzelfde percentage alcohol als in jenever, maar in de correcte glaasjes is de hoeveelheid alcohol wel hetzelfde.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]Succes met het drinken van een fluitje of een vaasje jenever.
En dan heb je nog niet eens je praktijk examen gedaan. Daar kun je ook nog voor zaken.quote:
Maar of ook altijd het correcte glaasje gebruikt wordt is een andere discussiequote:Op maandag 10 maart 2014 12:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In bier zit niet hetzelfde percentage alcohol als in jenever, maar in de correcte glaasjes is de hoeveelheid alcohol wel hetzelfde.
Heb je een keer die keytar van je op je kop gekregen ofzo?
Ja ok, zelfde hoeveelheid, i.v.m grootte van het glas (Jenever is een klein shotglaasje, en een biertje is meestal een groot 250cl glas)quote:
Ik doe niks anders....quote:Op maandag 10 maart 2014 12:35 schreef Slip het volgende:
leer je wel voor de theorie, of ben je er nog neit achtergekomen dat daar boekjes voor zijn
Bier is minimaal een halve liter. Kölsch krijg je niet in kleinere glazen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, zelfde hoeveelheid, i.v.m grootte van het glas (Jenever is een klein shotglaasje, en een biertje is meestal een groot 250cl glas)
Percentage is natuurlijk hoger bij Jenever maar omdat het shotglas veeel kleiner is, is de hoeveelheid alcohol inprincipe hetzelfde als bij het biertje.
oefen met een cdrom, werkt perfect, zie je ook meteen welke fouten je maakt en waar je flink op moet oefenenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, zelfde hoeveelheid, i.v.m grootte van het glas (Jenever is een klein shotglaasje, en een biertje is meestal een groot 250cl glas)
Percentage is natuurlijk hoger bij Jenever maar omdat het shotglas veeel kleiner is, is de hoeveelheid alcohol inprincipe hetzelfde als bij het biertje.
Dit is wat iedereen je al 3x heeft verteld, waarom zeg jij dan 3x wat anders?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hierna meteen doorgaan met een cursus tot rijinstructeur. 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel fijn dat je bent gestopt met je studie om je volledig op je rijbewijs te richten. Ik zie dat dit goed is uitgepakt.
Als het gaat om het rijden in de praktijk ben ik al een tijdje examenwaardig volgens mijn instructeur, dus dat kan ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |