Klopt... Is ook geen doen, maar ik ben het wel... Ik ben in April van 2013 begonnen met lessen en ben as we speak in Maart 2014 nog bezig met mijn theorie en ben qua rijlessen niet heel veel verder gekomenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dan kun je op iedereen die competenter is dan jij wel jaloers zijn, dat is toch geen doen ts.
Tja.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt... Is ook geen doen, maar ik ben het wel... Ik ben in April van 2013 begonnen met lessen en ben as we speak in Maart 2014 nog bezig met mijn theorie en ben qua rijlessen niet heel veel verder gekomenDan is het gewoon super klote om mensen te spreken die in Oktober/November 2013 begonnen zijn met lessen en al in Februari of Maart van 2014 mogen afrijden.
Ja, dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, het maakt niet uit hoelang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar wel haal.. Maarja, dat doet niks af aan het feit dat het gewoon rot is om andere mensen te spreken/zien die er 1/4e over doen qua rijles dan jij...quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef vera166 het volgende:
Braddie is jaloers op mijcool
Maar komt wel goed ja ook al haal je m pas over 3 jaar ofzo. Je hebt tenminste een doel.
Kost alleen wel veel geld..![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
is die maar alvast gepost
Plus dat het er natuurlijk wel toe doet.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, het maakt niet uit hoelang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar wel haal.. Maarja, dat doet niks af aan het feit dat het gewoon rot is om andere mensen te spreken/zien die er 1/4e over doen qua rijles dan jij...
Had je eerder met je theorie moeten beginnen. Tis lang zat geldig op je praktijk te halenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt... Is ook geen doen, maar ik ben het wel... Ik ben in April van 2013 begonnen met lessen en ben as we speak in Maart 2014 nog bezig met mijn theorie en ben qua rijlessen niet heel veel verder gekomenDan is het gewoon super klote om mensen te spreken die in Oktober/November 2013 begonnen zijn met lessen en al in Februari of Maart van 2014 mogen afrijden.
Klagen over je eigen faal dus?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:21 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik niet.. Ik moet in April weer op voor mijn Theorie.
Ik heb( door mijn eigen onkunde op het Theorie gebied) een haat ontwikkelt aan mensen die hun rijbewijs in een keer halen nadat ze later zijn begonnen met lessen dan ik.
Normaal doe je 3-4 maanden over het behalen van je rijbewijs, en dat was ik dus ook van plan (Zodat ik hem vorig jaar zo rond augustus of september zou kunnen hebben)
Maar door gezeik met mijn theorie zijn we nu precies 10 maanden en 2 weken verder, en heb ik mijn rijbewijs nóg niet.
Toch merk ik dat steeds meer kennissen en vrienden om mij heen hun rijbewijs halen, dan beginnen ze met lessen in November, en slagen ze in Maart (een uitzondering daargelaten die begin in Juli 2012 en vanochtend is geslaagd na 1,5 jaar lessen achtereen)
Een vriend van mij is begonnen met lessen in de 2e week van Februari, hij mag morgen al afrijden.
Echt afgunst is dat van mijn kant, en dan puur omdat ik het niet kan
Het begint me steeds meer te irriteren dat vrienden van mij al zelfstandig de weg op mogen, en dat ik nogsteeds aan het kutten ben met dat theorie examen.
Nu maar hopen dat ik in April wel gewoon mijn theorie haal, en ik in de zomer kan gaan toeren, en de geplande roadtrip ook daadwerkelijk zelf kan rijden.
Klacht: mensen om mij heen halen hun rijbewijs eerder dan ik, omdat ik nog heel veel moeite heb met theorie.
Sub-Klacht: Misplaatste arrogantie van mijzelf.
Anti-Klacht: Roadtrip naar Spanje van de zomer
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dan kun je op iedereen die competenter is dan jij wel jaloers zijn, dat is toch geen doen ts.
Ik had eind Januari weer een theorie cursus gedaan, en daar ben ik (uiteraard) voor gezakt...quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef pl4kkie het volgende:
In april pas weer theorie kunnen doen. WTF
Het erge is dat het hier om gemeenschapsgeld gaat... En dan dit soort uitspraken:quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:16 schreef Braddie het volgende:
Nee, maakt inprincipe geen reet uit toch, of je nou 1000 of 5000 euro betaald
Hier kan je ook de positieve kant van inzien. Je kan lekker uit het raam kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had eind Januari weer een theorie cursus gedaan, en daar ben ik (uiteraard) voor gezakt...
Dus toen heb ik tegen mezelf gezegd, ik ga pas weer nadat mijn lesuren op zijn mijn theorie plannen, en dat is in April.... Dus ik ben sinds begin Februari keihard aan het leren voor mijn theorie examen, want ik wil hem ditmaal toch wel hebben... Het is enorm klote om al dingen te plannen met vrienden, roadtrip naar spanje bijvoorbeeld (omdat er 2 mensen een rijbewijs hebben) en dat jij waarschijnlijk niet eens mag rijden, omdat je in Juli misschien zelfs nog geen rijbewijs hebt.
Althans, daar ga ik maar even van uit.
Neem zo'n 3 daagse theorie cursus. Zakken is dan bijna onmogelijk volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in April met mijn theorie, vorig jaar... Toen deed ik de eerste keer, want ik dacht, ik ga beginnen met rijlessen, dan haal ik direct mijn theorie, het is niet zo moeilijk als iedereen zegt, dus dat kan ik vast ook wel...quote:Op maandag 10 maart 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Had je eerder met je theorie moeten beginnen. Tis lang zat geldig op je praktijk te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |