Doe is normaal? Vorig jaar was dit gewoon toegestaan in EXA.quote:
Er blijven wel meer spamtopics openquote:Op maandag 10 maart 2014 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe is normaal? Vorig jaar was dit gewoon toegestaan in EXA.
Ik hoop niet dat je zo in het dagelijks leven redeneert. Een onderneming is geen commercieel bedrijf, maar een groep mensen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef betaknaller het volgende:
Betaknaller is geen commercieel bedrijf, maar een groep studenten:)
Het bedrijf in de OP is waarschijnlijk een stichting/vereniging zonder commercieel doel, maar de studenten krijgen natuurlijk alles zo gedeclareerd dat je niet meer kan spreken van een stichting/vereniging.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:35 schreef bijdehand het volgende:
U levert goederen of diensten. Jullie geven examentrainingen.
U vraagt hier een vergoeding voor. 50 euro (incl onkosten)
U neemt regelmatig deel aan het normale economische verkeer. Die trainingen geven jullie jaarlijks.
U heeft meer dan 1 opdrachtgever. Veel individuele studenten.
U kunt uw werkzaamheden naar eigen inzicht uitvoeren. Lijkt me evident.
Gratis reizen kunnen veel studenten gewoon in het weekend. En anders 40% korting. Snap niet waar die 50 euro de man dan aan op zou moeten gaan. In ieder geval een groot gedeelte naar de student zelf. M.a.w. dit is spam.
Het maakt me niet uit dat ze er aan verdienen hoor, ik vraag me alleen oprecht af wat op fok de grens is tussen gewenste en ongewenste spam.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het bedrijf in de OP is waarschijnlijk een stichting/vereniging zonder commercieel doel, maar de studenten krijgen natuurlijk alles zo gedeclareerd dat je niet meer kan spreken van een stichting/vereniging.
Maar goed, laat ze maar lekker. Als scholieren er beter van worden; waarom niet?
Het klinkt niet meteen alsof er een rechtspersoon is opgericht. Wat dat betreft lijkt het eerder een vormloze V.O.F.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het bedrijf in de OP is waarschijnlijk een stichting/vereniging zonder commercieel doel, maar de studenten krijgen natuurlijk alles zo gedeclareerd dat je niet meer kan spreken van een stichting/vereniging.
Maar goed, laat ze maar lekker. Als scholieren er beter van worden; waarom niet?
Daar gaat het helemaal niet om. Waarom wordt dit wel toegelaten en verder iemand die bijles geeft voor 5 e/u niet? Voor 50 p/p maak je mij ook niet bepaald wijs dat het tegen kostprijs is.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:43 schreef Shreyas het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk hier. Een beetje examentraining bij de universiteit Leiden kost al gauw 300 euro voor twee dagen. Hier wordt slechts 50 euro gevraagd. Er is nauwelijks winst voor de desbetreffende bijlesdocenten als je hun reiskosten er af haalt. Kortom, dit is bijna vrijwilligerswerk om leerlingen die veel moeite hebben met wiskunde en natuurkunde (en dat zijn er een hoop) de helpende hand te bieden. Bestond dit maar in de tijd dat ik nog op het VWO zat.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Je druk maken over mensen die zich druk maken over iets waarvan jij vindt dat je je er niet druk over moet maken.
Het is gewoon een beetje jammer dat iemand uit goede wil andere mensen tracht te helpen en de ene klikspaan na de andere zich aandient. Dat vind ik inderdaad zorgelijker dan een groepje TU studenten die bijles wiskunde/natuurkunde voor een schijntje aanbiedt.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Boeiend.. waarom quote je mij.. waar maak jij je druk om...?![]()
Ik vraag me gewoon iets af..
Stel die vraag hier: http://forum.fok.nl/topic/2015361quote:Op maandag 10 maart 2014 18:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klikspaan..?Waarom hij wel, en ik niet.. DAT is de vraag..
Nee.. het is gewoon een OT vraag.. en over topic vervuiling gesproken.. begin lekker bij jezelf ofzo:quote:Op maandag 10 maart 2014 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel die vraag hier: http://forum.fok.nl/topic/2015361
En vervuil dit topic er niet mee
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boeiend of het wel of niet mag. Waar maak je je druk om?
Ik heb je OT vraag in het feedbacktopic gepost. Zijn we er tenminste hier vanaf.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee.. het is gewoon een OT vraag.. en over topic vervuiling gesproken.. begin lekker bij jezelf ofzo:
[..]
Mij..?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb je in het feedbacktopic gepost. Zijn we er tenminste hier vanaf.
Ja sorry, jouw vraag natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 18:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mij..?![]()
![]()
Kun je beter een TR doen...
Ah.. ninja edit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |