quote:
Godverquote:
Layout? da's gewoon je profielfoto hoor...quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Die nieuwe Facebook lay-out is echt om te janken zo lelijk zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Layout? da's gewoon je profielfoto hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik kon dit inkoppertje niet laten liggenquote:
En ook nog eens onhandig.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Die nieuwe Facebook lay-out is echt om te janken zo lelijk zeg
Gelukkig wel jaquote:
Ook dat.quote:
Het melding dingetje ineens van links naar rechts veranderen. Waarom?quote:
Dat had ik al een tijdje. Maar nu met die lelijke blokken is het er allemaal niet mooier op geworden.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het melding dingetje ineens van links naar rechts veranderen. Waarom?Zwaar irritant.
Had je Q moeten luisterenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer hoop ik bij dit intro dat ze 5ive draaien, maar dan draaien ze het niet
Alcoholhoudende drank misschien wel, maar de rest volgens mij niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Besparen op drank?Die is juist goedkoper in Belgie.
Frisdrank is stukken goedkoper hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Besparen op drank?Die is juist goedkoper in Belgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |