Niet echt, want ik ben natuurlijk ook een uur later wakker...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een uur langer interessante schijtlol van Muisgodin in dit topic dus.
Je weet na al die tijd nog niet dat ik op maandag naar de muziek ga en laat thuis ben?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet op tijd naar bed? Of is dat alleen maar voor schattige lieve onschuldige meisjes zoals ik?
je zit in de rolstoelbusiness?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze sector loopt heel slecht.
Nee, mijn sector is het presenteren van Lingoquote:
Uhm nu je het zegt...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet na al die tijd nog niet dat ik op maandag naar de muziek ga en laat thuis ben?
Ik ben er s'ochtends toch nooit, zolang ik geen stage hebquote:Op maandag 10 maart 2014 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet echt, want ik ben natuurlijk ook een uur later wakker...
Je zult het mss alleen merken in de avond uren.
Manmanmanquote:Op maandag 10 maart 2014 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nu je het zegt...
Weet je wel hoeveel routines ik van mensen moet onthouden? Dan slipt er wel eens iets uit het geheugen...
ik kan me voorstellen dat daar niet veel stageplaatsen in zijn. er is ten slotte maar 1 Lingo....quote:Op maandag 10 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, mijn sector is het presenteren van Lingo
Ik word ook wat ouder... en dan hebben we het nog niet gehad over de alcohol schade...quote:
Van Mika of van Michael Jackson?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef ddx het volgende:
Zouden we straks Happy Ending als request plaat krijgen trouwens ?
als je naar de Thaise salon gaat moet dat lukkenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef ddx het volgende:
Zouden we straks Happy Ending als request plaat krijgen trouwens ?
xd xdquote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je naar de Thaise salon gaat moet dat lukken![]()
![]()
Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er op dinsdagavond normaal gesproken niet. Verder geen routine.
ik doe het de laatste jaren nooit....quote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden.
Nog even en ik ga een excel sheet bij houden van alle mensen die ik ken wat ze doen en wanneer ze het doen. [/stalkmodus]
Ba dum tssquote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je naar de Thaise salon gaat moet dat lukken![]()
![]()
Met dat laatste ben je snel klaarquote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden.
Nog even en ik ga een excel sheet bij houden van alle mensen die ik ken wat ze doen en wanneer ze het doen. [/stalkmodus]
Alcoholistquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word ook wat ouder... en dan hebben we het nog niet gehad over de alcohol schade...
ik vond em zelf ook slecht hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |