Alcoholistquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word ook wat ouder... en dan hebben we het nog niet gehad over de alcohol schade...
ik vond em zelf ook slecht hoorquote:
mokkeltje zal hem wel het huis uitgeschopt hebben omdat ie op het feestje van Veenie stiekem alcohol gedronken heeftquote:
Niet haten op Palomaquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een bed opzoeken. Ik moet er morgen weer vroeg uit.
Alle Paloma;s op de dam, shalalalie, shalalaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
slaap lekker muisjequote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij ook weltetrusten. Lieve schattige Pinoquote:
Welterustenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alle Paloma;s op de dam, shalalalie, shalala
weet je trouwens hoe je de cd van Paloma Faith moet betalen?Weet je hoe Jesus betaalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je hoe Jesus betaalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik moest serieus lachen
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je hoe Jesus betaalt?Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Slaap lekker Rockjenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed. nog stukje Games of Thrones lezen en dan morgen weer aan een dag zinloos werk beginnen![]()
![]()
slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |