dat dusquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef ddx het volgende:
Michiel moet gewoon permanent op dit tijdstip.
Overdag hoor ik hem wel, maar is het achtergrond vulling.
Draait zo meteen Palomaquote:
Godverdommequote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef MarijeH het volgende:
Domien heeft het maar 6 dagen volgehouden om geen alcohol te drinken.
Is het geen kinderbedtijd?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godverdomme.
WAT EEN WIJF WAT EEN WIJF
Jij bent toch de gene die vroeg op moet ivm stage?quote:
Wanneer begint je stage?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik nog een stageplaats kan fiksen. Gelukkig uitgenodigd voor een gesprek en heb ook nog wat anders lopen
This is a Call
Ik hoop het voor je Mex. Stageplaatsen liggen helaas niet meer voor het oprapen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik nog een stageplaats kan fiksen. Gelukkig uitgenodigd voor een gesprek en heb ook nog wat anders lopen
This is a Call
over anderhalve week.quote:
Ai. Dan begint de tijd wel te dringen ja.quote:
Ja dus?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent toch de gene die vroeg op moet ivm stage?
Valt wel mee. Ik had op woensdag een gesprek en mocht maandag beginnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ai. Dan begint de tijd wel te dringen ja.
Moet je dan ook niet op tijd naar bed? Of is dat alleen maar voor schattige lieve onschuldige meisjes zoals ik?quote:
owja, bij jou is het een uur vroeger natuurlijk!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet op tijd naar bed? Of is dat alleen maar voor schattige lieve onschuldige meisjes zoals ik?
Onze sector loopt heel slecht.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had op woensdag een gesprek en mocht maandag beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |