quote:
Goedemorgenquote:
Dat doet ie idd goed! Zeker met het goede weer gisteren.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, vriend van me heeft gister de 21km CPC gelopen in 1 uur en 47 minutendat is best rap!
Ja het was best warm om te rennen begreep ik...quote:Op maandag 10 maart 2014 08:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doet ie idd goed! Zeker met het goede weer gisteren.
Was het erger dan dit?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Waylon verkracht even Blur - Song 2 op QGodverdomme mijn oren
Zero points.
quote:
Jup, maar dit klinkt interessanter waarschijnlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit weekend op iTunes Festival. En SXSW."
Da's toch hetzelfde?
quote:
quote:
Ligt eraan, mss geven ze nog een conferentie ofzo. Weet niet over wie het gaat btw.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit weekend op iTunes Festival. En SXSW."
Da's toch hetzelfde?
Coldplay.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt eraan, mss geven ze nog een conferentie ofzo. Weet niet over wie het gaat btw.
Goedemorgen Muisquote:Op maandag 10 maart 2014 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel zonnestraaltjes hier
Tevens goedemorgen weer vanaf eigen laptop
Hier ook hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel zonnestraaltjes hier
Tevens goedemorgen weer vanaf eigen laptop
Een van de beste platen ooitquote:
Wat zal Jan blij zijn met de Avondploeg Barend en Wijnand.quote:Rolling Stones kan niet lachen om grap 3FM
Het management van de Rolling Stones kan de nep-aankondiging dat de band naar Pinkpop komt niet waarderen. Dat zegt Pinkpopbaas Jan Smeets.
Zondagavond was op radiozender 3FM iemand te horen die voor Jan Smeets moest doorgaan. Hij bevestigde in het programma Barend en Wijnand de komst van de Rolling Stones naar Landgraaf. De echte Jan Smeets ontkent.
Slechte grap
"Ik moet dit aan het management van de band uitleggen en ik weet niet of die dit leuk vinden", zegt Smeets. "Ik weet dat het management dit soort grappen doorgaans niet kan waarderen." De baas van Pinkpop noemt het een slechte grap.
Perspresentatie
De mogelijke komst van de Rolling Stones naar Pinkpop hangt al een hele tijd in de lucht, maar de band heeft nog altijd niet bevestigd. Komende woensdag is de jaarlijkse perspresentatie van het festival. Dan wordt het complete programma gepresenteerd.
L1.nl
quote:Nieuwslezer Fleur Wallenburg presenteert op 27 maart de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM. De twee wisselen een dag van plek. Dat is een cadeau van Giel aan Fleur, die afgelopen zaterdag jarig was. Welke band komt spelen is nog niet bekend, dat mag Fleur zelf bepalen.
De nieuwslezer van NOS op 3 maakt al jaren radio. Ze maakte voorheen al radioprogramma's bij de lokale omroep van Eindhoven E-FM met haar programma La Fleur en viel in op Radio 1 bij BNN Today.
Giel leest die dag dus het nieuws voor NOS op 3. "En ik mag niet m'n mening geven, dat heb ik afgesproken met de NOS. Mensen gaan het heerlijk vinden." Giel deed de verrassing maandagmorgen uit de doeken. "Niet zo'n dj-stemmetje opzetten dan hè",
Het afschuiven op B&W is begonnenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat zal Jan blij zijn met de Avondploeg Barend en Wijnand.
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat zal Jan blij zijn met de Avondploeg Barend en Wijnand.
Ik heb toch echt liever wijn in mijn glas...quote:
Als je nou het vorige topic de laatste pagina's leest, dan heb je meteen m'n verhaal over zaterdagquote:Op maandag 10 maart 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever wijn in mijn glas...
Allang gelezen johquote:Op maandag 10 maart 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je nou het vorige topic de laatste pagina's leest, dan heb je meteen m'n verhaal over zaterdag
Natuurlijk, Jan is weer aan het zeuren. Maar het blijft toch een beetje raar dat 3FM dit heeft gedaan terwijl ze een groot aandeel hebben in Pinkpop.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het afschuiven op B&W is begonnen![]()
"Ze willen nie kome nie omdat twee diejeees een slachte grap hebben uitgehaaald"
ahquote:Op maandag 10 maart 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allang gelezen johDaarom ook de vraag hoe je zaterdagavond was.
de *evil smile* gaf niet genoeg hints?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ah
nou verder was het best een gezellige avond hoor
Alleen een hoop "wtf" momentjes
Ik snapte niet zo goed wat je daarmee bedoeldequote:Op maandag 10 maart 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de *evil smile* gaf niet genoeg hints?
Achja vrouwen he?
Vrouwenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de *evil smile* gaf niet genoeg hints?
Achja vrouwen he?
Er valt ook niets te snappen aan vrouwen. Vaak snappen zij zichzelf ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snapte niet zo goed wat je daarmee bedoelde
ik snap vrouwen momenteel toch even niet![]()
En ze spreken elkaar tegen!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt ook niets te snappen aan vrouwen. Vaak snappen zij zichzelf ook niet.
Daarvoor zijn we ook vrouw.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ze spreken elkaar tegen!
Een vriendin van mij zegt altijd: "Je bent geen relatiemateriaal, meer leuk voor een nacht"
Zaterdag krijg ik te horen: "Jij bent leuk voor langere tijd"
manmanmaneensgezind zijn jullie ook niet
Zijn we het daar tenminste over eensquote:
quote:
Vrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn we het daar tenminste over eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |