Dan mag het wel giftig zijn oid.quote:Op maandag 10 maart 2014 05:57 schreef Broadway het volgende:
3 x 3 theelepels per dag zou goed zijn voor 5, 6 kilo per maand.
quote:Op maandag 10 maart 2014 05:58 schreef IrCute het volgende:
Wat een onzin allemaalEr is geen magisch middeltje. Gewoon minder calorien eten en sporten.
Het is bijna zomer man, dat lukt toch nooit meer!quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
![]()
Gewoon eens op je voeding letten en sporten geen idee?
Wintersport niet nee..quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is bijna zomer man, dat lukt toch nooit meer!
waarom zou je zelf wat doen als je de appelazijn het voor je kunt laten doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
![]()
Gewoon eens op je voeding letten en sporten geen idee?
Sounds legit, ga meteen een jerrycan halenquote:Op maandag 10 maart 2014 07:59 schreef Curlbrah het volgende:
ik hoorde zelfs dat het vet omzet in spieren. fantastisch
Appelazijn bezorgde mij mijn Poolse vrouw die overal voor in is. Dat is echt fantastischquote:Op maandag 10 maart 2014 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was een fabrieksarbeider die 160 kg woog. Ik hoorde van appelazijn en sinds ik dat gebruik ben ik 90 kilo afgevallen, heb het fysiek van adonis. Ook stimuleert het mijn hersens waardoor ik nu afgestudeerd ben aan de universiteit.
Ik hoef er natuurlijk niet bij te vertellen dat de vrouwen niet van me af te slaan zijn.
Dit en matig suikerquote:Op maandag 10 maart 2014 05:58 schreef IrCute het volgende:
Wat een onzin allemaalEr is geen magisch middeltje. Gewoon minder calorien eten en sporten.
quote:Op maandag 10 maart 2014 05:57 schreef Broadway het volgende:
3 x 3 theelepels per dag zou goed zijn voor 5, 6 kilo per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |