Mijn beperkte geest komt op dit moment ook niet verder danquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trollen en fabeltjes vertellen doe je maar in de cos waar (bijna) niemand het doorheeft... Kom hier maar met een beter liedje als je het er niet mee eens bent.
Vond het wel passen bij hoe zij Utopia beleeft, Kinderlijk..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oeii ik ken dit ook, gelukkig nog een stuk jonger dan jijmaar wat heeft dit met charlotte te maken?
Jij niet trollen? Je doet niks anders... Er is een goede reden waarom ik je normaal gesproken negeer he...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou ja zeg! ik troll bijna noooit! en ik snap m nu echt niet, ben gewoon benieuwd
Ik moest er om lachenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn beperkte geest komt op dit moment ook niet verder dan
Billy, uiteraard
Valt best mee, ben af en toe een klein beetje tegendraads..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij niet trollen? Je doet niks anders... Er is een goede reden waarom ik je normaal gesproken negeer he...
Tegendraads is leuk, ben ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt best mee, ben af en toe een klein beetje tegendraads..
Volgens mij werd het nog gedraaid op de vrijgezellenparty en stond crackhead erop te swingen.. de befaamde neukavond.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachenlang niet meer gehoord
Ik heb sommige gedeeltes wel op mute gehad die avondquote:Op maandag 10 maart 2014 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij werd het nog gedraaid op de vrijgezellenparty en stond crackhead erop te swingen.. de befaamde neukavond.
valt best mee, maar misschien heb ik vaak een andere kijk op dingen. Spreek me maar eens aan als je me op een leugentje betraptquote:Op maandag 10 maart 2014 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegendraads is leuk, ben ik ookMaar jij verteld meer dat niet waar is, dan wel waar is, dat is minder leuk
Vanaf nu zullen we dan maar doen he, met terugwerkende kracht gaat teveel tijd kosten.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
valt best mee, maar misschien heb ik vaak een andere kijk op dingen. Spreek me maar eens aan als je me op een leugentje betrapt
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanaf nu zullen we dan maar doen he, met terugwerkende kracht gaat teveel tijd kosten.
(we houden het beetje in de muziek he)
Maar ze gaat lekker, heel lekker. Bijna net zo lekker als Elijahquote:
Lekker nummer!quote:Op maandag 10 maart 2014 02:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze gaat lekker, heel lekker. Bijna net zo lekker als Elijah![]()
Zo eensch!quote:Op maandag 10 maart 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Gio:
Dat Radionummer is eigenlijk te mooi om aan Rienk te linken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |