neem het podium overquote:Op maandag 10 maart 2014 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ja maar probleemnis is pop les
er zijn gastsprekers aan het woord

Borst/tri's ff helemaal de ziekte in gepompt al ja ik doe double split dus ga vnaaf weer rug bicepjesquote:Op maandag 10 maart 2014 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sup vandaag? Beetje borst trainen?

Vandaag rustdagje man morgen ga ik die benen helemaal kapot slopenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Borst/tri's ff helemaal de ziekte in gepompt al ja ik doe double split dus ga vnaaf weer rug bicepjesjij?

Je moet skeeleren voor zieke add- en abductor-action vriend. Vriend van heeft echt huge quads nu.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandaag rustdagje man morgen ga ik die benen helemaal kapot slopen
Adductor en abductor be prepared

Hey mattiequote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo gaar he mensen die dat woord gebruiken. Zijn ook altijd boeren die dat zeggen.

Of nazi's, heel irritant als mensen dat woord gebruiken.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo gaar he mensen die dat woord gebruiken. Zijn ook altijd boeren die dat zeggen.

hey comradequote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]

Groningersquote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]

Whehehe: die advertentiequote:

Jij bent vast zo'n rukker die elk kwartier staat te roken voor de ingang van de RBS of ABNAMRO, checkend of er nog wat lekkers richting de Club Sportive loopt.quote:

Jij hebt met een boer gepraat?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vroeg er een keer naar en toen zei de boer in kwestie: "als ik zeg vriend dan klinkt dat alsof ik homo ben".
Okay

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |