https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
Kan niks kopen of verkopen volgens mij. Laatste trade history is ook al van een uur geleden.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
De site doet het gewoon hoor. Of kun je weer eens niet inloggen?
Om er dan ritalin van te kopenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou het investeren in BTC als ik jou was
Alinaquote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je solliciteert alweer naar een nieuwe ban of wat?
Waarom denk je dat ik mijn UI alvast veranderd hebquote:
Please stayquote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn UI alvast veranderd heb?
Trolletje had hem gemaakt, echt baasquote:
I knowquote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Trolletje had hem gemaakt, echt baas.
Kijk je wel uit dat je haar niet op de punt van het nachtkastje gooit? Straks wordt ze lek geprikt en moet je haar opnieuw opblazenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
Ja gvd ik was ff mn vriendin op bed gooien. Die ging slapen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je haar niet op de punt van het nachtkastje gooit? Straks wordt ze lek geprikt en moet je haar opnieuw opblazen.
Geluk dat we geen nachtkastjes hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je haar niet op de punt van het nachtkastje gooit? Straks wordt ze lek geprikt en moet je haar opnieuw opblazen.
quote:
Tegelijkertijdquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geluk dat we geen nachtkastjes hebben
Wat heb je nu aanquote:
Geile beerquote:
Privilege al gechecktquote:
Nee. Heel de middag op het terras gezeten in de zon zonder te verbrandenquote:
?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
O, Mintpal gaat wat dode markten opruimen, blijkbaar.
Cage en Rbbt verdwijnen bijvoorbeeld al omdat er te weinig volume is.quote:
Het konijn wordt tegelijk met zijn kooi afgevoerd dusquote:Op zondag 9 maart 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Oh zie het al. Cage en Rbbt, mooi zo, weg met die zooi.
Straks is het in juni elke dag 30 gradenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee. Heel de middag op het terras gezeten in de zon zonder te verbranden![]()
MaartEn we zijn hier OVER de 20 graden gegaan vandaag
Dan ga ik doodquote:Op zondag 9 maart 2014 23:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks is het in juni elke dag 30 graden.....
30 hoeft niet van mij hoor. Zo'n dag als vandaag heb ik liever dan 22 graden in augustus, want dan vreet de zon me op.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks is het in juni elke dag 30 graden.....
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
30 hoeft niet van mij hoor. Zo'n dag als vandaag heb ik liever dan 22 graden in augustus, want dan vreet de zon me op.
Vandaag was echt weerkundig gezien geweldig.
Jaquote:
Geef eens een beschrijving van hoe het daar gaat, dan kunnen wij beoordelen of dat lekker isquote:
O, dat heb ik even gemist dan, maar het kan geregeld worden hoor. Stap 1 is een notequote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
Leafeon wilde eigenlijk een ban zei hij net tegen DM. Hij vond het afkicken wel lekker.
Daarom. Shirtjesweer, terrasjesweer en een zon die niet zo gemeen is om je te verbranden. En dat bij 20 graden. Wow.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
PreciesMet 30 graden kun je ook helemaal niks doen
Ik zal jou eens afkickenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
Leafeon wilde eigenlijk een ban zei hij net in DM. Hij vond het afkicken wel lekker.
Dat wordt zweten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
En heeeeeeeeeeeeeeel de week alleeeeeeeeeeeen maar zonnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa. Tussen de 12 en 18 graden heel de weekquote:
Lawaaierig, stoffig en het lijkt verdacht veel op werkquote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef eens een beschrijving van hoe het daar gaat, dan kunnen wij beoordelen of dat lekker is.
Was heerlijk hier vandaagquote:Op zondag 9 maart 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa. Tussen de 12 en 18 graden heel de week
Beter dan 30.
Edit: 12 graden als je in het noorden woontrond de 16 a 18 in het zuiden.
![]()
Ohquote:Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lawaaierig, stoffig en het lijkt verdacht veel op werk
Nee, dan gaat het daar niet lekkerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lawaaierig, stoffig en het lijkt verdacht veel op werk
Neequote:Op zondag 9 maart 2014 23:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was heerlijk hier vandaag
Al mag er van mij nog wel een paar graden bij.
Jij zat vandaag ook ruim in de 20 zonequote:Op zondag 9 maart 2014 23:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was heerlijk hier vandaag
Al mag er van mij nog wel een paar graden bij.
Gelukkig is het wel nachtdienst, dat maakt al veel goed.quote:
Ik kan niet studeren met hittequote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij zat vandaag ook ruim in de 20 zone
En nee, van mij zou het zo prima zijn heel het jaar. 's Nachts lekker fris zodat je normaal kunt slapen, overdag heerlijk zonnig en zonder te verbranden uren in de zon kunnen zitten.
Kan écht niet beter.
Jaloersquote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel nachtdienst, dat maakt al veel goed.
Morgen een beetje op tijd opstaan en lekker in het zonnetje een stuk fietsen weer
Verbranden doe ik toch niet aan en de avonden zijn wat te koud nu om de halve nacht op het terras te zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij zat vandaag ook ruim in de 20 zone
En nee, van mij zou het zo prima zijn heel het jaar. 's Nachts lekker fris zodat je normaal kunt slapen, overdag heerlijk zonnig en zonder te verbranden uren in de zon kunnen zitten.
Kan écht niet beter.
Mijn avontuurlijkste vakantie was vorig jaar, toen ik 12 dagen naar Curaçao ging. Het was er namelijk 12 dagen lang 32 graden overdag. En 's nachts 28 of zoquote:Op zondag 9 maart 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
In de zomer vermijd ik de zon, zoek de schaduw op. Het is wel lekker als het warm is. (20 / 25) maar ik verbrand zo gruwelijk hard en snel.
Voor nachtelijk terrasjes heb je een dagtemp van 30+ nodig, dat kloptquote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verbranden doe ik toch niet aan en de avonden zijn wat te koud nu om de halve nacht op het terras te zitten
Het was heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor nachtelijk terrasjes heb je een dagtemp van 30+ nodig, dat klopt
Maar goed, je kan toch niet ontkennen dat het zwaar zeldzaam mooi dag was. Vergeet niet, het is nog anderhalve week winter he!
Jawel, maar wat is echt warm? In NL is 30+ echt warm. Voor Zuid Spanje in Noord Afrika is het een lachertje.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het was heerlijkmaar echt flink warm weer heeft ook wel wat
Voor mij is 25-35 ideaal in Nederland, zuid Europa enzo 30-40 ongeveer.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel, maar wat is echt warm? In NL is 30+ echt warm. Voor Zuid Spanje in Noord Afrika is het een lachertje.
Ik denk als je de gemiddelde NLer vraagt, dat het beste is tussen 20 en 25 graden met aardig wat zon.
Maarja, na april heb ik het alweer zwaar want ik hoef maar de zon te zien en ik verbrand. En ik ben niet eens een ginger
Ik verbrand bijna nooit maar ik word ook bijna nooit bruinquote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel, maar wat is echt warm? In NL is 30+ echt warm. Voor Zuid Spanje in Noord Afrika is het een lachertje.
Ik denk als je de gemiddelde NLer vraagt, dat het beste is tussen 20 en 25 graden met aardig wat zon.
Maarja, na april heb ik het alweer zwaar want ik hoef maar de zon te zien en ik verbrand. En ik ben niet eens een ginger
Hoe noemde je mijquote:
Ja das wel fijn inderdaad als je niet verbrand. Ik kan echt, nou, give it a shot... half juli tot eind augustus niet langer dan een minuut of 10 in de zon zonder rood te wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor mij is 25-35 ideaal in Nederland, zuid Europa enzo 30-40 ongeveer.
Warm weeren verbranden doe ik toch niet (of misschien 1 keer per 2 jaar) dus daar hoef ik me niet druk over te maken.
Alina heeft scheve tandenquote:
Bruin worden is me in 28 jaar nog nooit geluktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna nooit maar ik word ook bijna nooit bruin.
Vuile ....quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik had de TR gemacht en Max heeft je aangegeven, dus pas maar op je woorden ventje. gna gna.
Openbaring DM, ban.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Nou even voor t eggie dan, ik vond het wel mooi dat je me even DMde dat je geband was en waarom
Dit mag ik zeggen toch wel he? Ook al is het een DM geweest.
Je lijkt Oprah welquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd das ook bijna letterlijk vragen om een ban is het niet
Niet echt netjes
[ Bericht 22% gewijzigd door roislecxe op 10-03-2014 00:10:03 ]Forcefield City Bewoner
Jolien.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Wat max een paar dagen terug al zei... Alina is uit de tijd. Ik moet een nieuwe naam, MAAR ik wacht tot 31 maart met deze naam. het moet een vrolijke zomerse naam worden.
Ideeen kunnen altijd gestuurd worden.
Het is wel een goede manier om een discussie te beëindigenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gvd das ook bijna letterlijk vragen om een ban is het niet
Niet echt netjes
Jolien is teveel als Jozefien...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jolien.
Dat klinkt gewoon vrolijk. En anders Merel.
Jawel hoor. want das op de man spelen, en niet inhoudelijk op welke discussie dan ook. Dus zwak.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om een discussie te beëindigen![]()
Als je zoiets neerzet weet de ander echt niet meer wat ie moet zeggen.
Ik vind het gezang van merels gewoon vrolijk klinken.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jolien is teveel als Jozefien...
En merel hmmm... vind je dat echt een leuke naam of moet je dat van je vriendin zeggen?
Of je smaak is te duurquote:Op maandag 10 maart 2014 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het gezang van merels gewoon vrolijk klinken.
En ik heb nog niet genoeg bitcoins om een vriendin te kopen.
Nou ja, als zij beginnen met het op de man spelen danquote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel hoor. want das op de man spelen, en niet inhoudelijk op welke discussie dan ook. Dus zwak.
Check your privilegequote:
Nee, de verzendkosten zijn gewoon te hoogquote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of je smaak is te duur![]()
Je eerste regel geef ik je wel gelijk in. Al rond een uur of 6 in de ochtend hoor je ze vandaag de dag
quote:
De FOK!-psycholoog is erquote:
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou ja, als zij beginnen met het op de man spelen dan.
Die verdammde Russische bruiden ookquote:Op maandag 10 maart 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de verzendkosten zijn gewoon te hoog.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen
En dan nog is er op het op de man spelen altijd een overtreffende trap.
Ik vind je tekstje best grappig, mooi geformuleerd, maar nee, je zou er niet mee winnen, sorry
De kunst is om je tegenstander de fout te laten maken en in de val te lokken.
Leer mij discussies winnen![]()
Niet gewoon Russische chicks fiksen met je vloeiende Russischquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die verdammde Russische bruiden ook
In een serieuze discussie zou ik zoiets nooit gebruiken hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen
En dan nog is er op het op de man spelen altijd een overtreffende trap.
Ik vind je tekstje best grappig, mooi geformuleerd, maar nee, je zou er niet mee winnen, sorry
De kunst is om je tegenstander de fout te laten maken en in de val te lokken.
Leer mij discussies winnen![]()
Ja sorry ik klik geen rommel aan als ik zo goed als naast m'n vriendin zit die ligt te slapenquote:
Trek je haar oogleden wel eens omhoog als ze slaapt?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja sorry ik klik geen rommel aan als ik zo goed als naast m'n vriendin zit die ligt te slapen
Kijk morgen wel even
Trollen heeft niks te maken met een echte discussiequote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
In een serieuze discussie zou ik zoiets nooit gebruiken hoor. Tenzij ik wil trollen
.
Helpt dat tegen snurken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Trek je haar oogleden wel eens omhoog als ze slaapt?
mods.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef Maxbet het volgende:
Ja, en nu kan ik zeker weer vanaf mobiep gaan modden terwijl ik aan het werk ben![]()
Haal efkes zelf weg ja.
Er was hier een keer een topic over een man die daar echt tientallen video's van had gezet op youtubequote:
Van het omhoogtrekken van oogleden dat hielp tegen snurken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er was hier een keer een topic over een man die daar echt tientallen video's van had gezet op youtube.
Kijk, jij bent goed bezigquote:Op maandag 10 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is weg, zijn quote en mijn re-quote
Nee, dat nietquote:Op maandag 10 maart 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van het omhoogtrekken van oogleden dat hielp tegen snurken?
En ik danquote:
gewoon een knijper derop toch.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het was gewoon bizar om te zien
.
Kussen op het hoofd kan ook.quote:
ewhyquote:Op maandag 10 maart 2014 00:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik een langer dan een maand verbannen word stop ik gewoon met FOK! hoor.
Waar denk jij aanquote:
mensen die doen of ze een ander leven hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik een langer dan een maand verbannen word stop ik gewoon met FOK! hoor.
Ja ja, kom maar door met die notes hoor....quote:Op maandag 10 maart 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je wilt een +1 na het weghalen van een quote die je heul niet eens had moeten posten?
Slecht, wond gaat echt echt echt niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe gaat het met onze eigenste filmster?
Als ik het kon kreeg je er 5.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja ja, kom maar door met die notes hoor....
Zeker van de scooter geflikkerd (ok sorry, erg slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slecht, wond gaat echt echt echt niet goed.
Nou ja....quote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik het kon kreeg je er 5.
Tuig.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker van de scooter geflikkerd (ok sorry, erg slecht)
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker van de scooter geflikkerd (ok sorry, erg slecht)
Kutquote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slecht, wond gaat echt echt echt niet goed.
Stiekem was ie wel aardig tochquote:
Werkt niks, groeit wildvlees uit, valt weer helemaal openquote:Op maandag 10 maart 2014 00:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kut
Ik dacht dat je met wat nieuws voor die wond bezig was?
Oei, da's niet misquote:Op maandag 10 maart 2014 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werkt niks, groeit wildvlees uit, valt weer helemaal open
Dat is mijn tekstquote:
*roosviceequote:
nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Wisten jullie dat we al bijna 300 topics hebben volgespamd?
Werkenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:23 schreef Maxbet het volgende:
Ik schijn dingen uit te moeten gaan voeren. Raar concept dat werken.
Tot straks
Duitsers.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een bizarre geluiden hoor ik ineens buiten...
OPEN JE OREN!!!quote:
Neequote:
Check mijn ondertitel.quote:
Mooi. Nog steeds geen idee wat er staat, ook al roep je het al een week ofzoquote:
Het is eigenlijk een uitspraak van tumblr (quote:Op maandag 10 maart 2014 00:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi. Nog steeds geen idee wat er staat, ook al roep je het al een week ofzo
Nou. Dan ben je dus gewoon normaal als ik het goed begrijp? Pquote:Op maandag 10 maart 2014 00:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een uitspraak van tumblr () die is overgenomen als grap/meme op 4chan. Het slaat op transgenders die zich onderdrukt voelen door mensen die cis zijn, een term die min of meer is uitgevonden door transgenders. Een cisman is in dat geval iemand die als man geboren is en zich ook als man identificeert. Bij een cisvrouw is iemand als vrouw geboren en zij identificeert zich dan ook als vrouw.
Duidelijk?
Nou ja, zij vinden de term 'normaal' beledigend, daarom hebben ze de term 'cis' uitgevondenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou. Dan ben je dus gewoon normaal als ik het goed begrijp? P
Nee dan snap ik het niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou ja, zij vinden de term 'normaal' beledigend, daarom hebben ze de term 'cis' uitgevonden. Dus als je (extreem) politiek correct wil blijven ben je dus een cisman
.
Transgenders-mtf (man naar vrouw) zijn geboren als man maar identificeren zich als vrouw, ook als ze misschien nog geen vrouwelijke lichaamsdelen hebben (voor zover dat kan).quote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dan snap ik het niet.
Iemand die als man geboren is, identicificeert zich als man, en als vrouw hetzelfde...
Nou, ik ben ook als mannetje geboren en 90% vd tijd doe ik me ook zo voor tenzij Alina.
Hmm... Nooit in verdieptquote:Op maandag 10 maart 2014 00:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Transgenders-mtf (man naar vrouw) zijn geboren als man maar identificeren zich als vrouw, ook als ze misschien nog geen vrouwelijke lichaamsdelen hebben (voor zover dat kan).
Preciesquote:Op maandag 10 maart 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik hou het voorlopig bij mezelf als mannetje en mn vriendin als vrouwtje. Das zat.
slapenquote:
Niet zeiken, ik heb keihard voor je gestreden.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Nou, had op z'n minst taart en slingers verwacht....
Wie ben jijquote:Op maandag 10 maart 2014 00:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb keihard voor je gestreden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Give it some time
Gaat niet over 1 nachtje ijsKga het proberen he.
Het is nou niet zo dat de gemiddelde persoon weet wat cis inhoudt hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch nog iets goed gedaan de laatste 28 jaar.
Je mag je UI weer terugzettenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb keihard voor je gestreden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee OMG!!!!quote:
Ik ken er geen 1quote:Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat de gemiddelde persoon weet wat cis inhoudt hoor. Maak je maar geen zorgen
. Voor mij heeft het verder ook geen relevantie hoor, het is niet alsof er miljarden transseksuelen zijn
.
Oh mijn hemeltje, ga alsjeblieft een goede muzieksmaak ontwikkelenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh mijn hemeltje, ga alsjeblieft een goede muzieksmaak ontwikkelen.
GREEN DAYquote:Op maandag 10 maart 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das nou muzieksmaakEn dan een tandje harder.
Hou je kop roisquote:
Ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 00:53 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk alleen maar oudere bands als crowded house, acdc, etc
Mag het ja? Ik heb m zelf gemaakt hoorquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Eind jaren 80, tot half jaren 90
Je klinkt alweer ongesteld.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mag het ja? Ik heb m zelf gemaakt hoor. Waarom heb jij die genomen?
Je bent al vrij.
Ga dat lekker met je vriendin en dr vriendinnetjes besprekenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je klinkt alweer ongesteld.
Mopperig.
Nee die zijn mooi opgedonderdquote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ga dat lekker met je vriendin en dr vriendinnetjes bespreken
Je weet maar nooit met al die meedogenloze modsquote:Op maandag 10 maart 2014 00:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mag het ja? Ik heb m zelf gemaakt hoor. Waarom heb jij die genomen?
Je bent al vrij.
truequote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
'Muziek' van na 2000(op een enkeling na)
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met al die meedogenloze mods
Neequote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
'Muziek' van na 2000(op een enkeling na)
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je meent er geen jank van. Al wat je post is troep altijd
Nee, sorry. Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
NeeBij de muziek van vóór 2000 zat er genoeg bagger. Nu is het misschien zo dat er in de top 40 meer bagger staat dan vroeger, maar er is nog zat goede muziek te vinden hoor
.
You go girlquote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ga dat lekker met je vriendin en dr vriendinnetjes bespreken
Je moe..laat maarquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:
Bekrompen zak aardappelsquote:
De zon is al weg hoor....quote:
Nederlands jij kunnen goed?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeg dan patat nu een keer kan gvd.
Hij zegt ook nooit " de koers gaat zometeen stijgen denk ik". Hij zegt dan "de koers gaat zometeen stijgen denk."quote:
Ach, reservebelgjes zijn best lief hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 01:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij zegt ook nooit " de koers gaat zometeen stijgen denk ik". Hij zegt dan "de koers gaat zometeen stijgen denk."met zn frietentaal
Weet ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, reservebelgjes zijn best lief hoor.
En als de randstad ons niet had was het nog veel erger gesteld met NL aangezien Brabant de meest productieve en innovatieve provincie isquote:Op maandag 10 maart 2014 01:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, reservebelgjes zijn best lief hoor.
Je ondertitel kan ook wel worden aangepastquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En als de randstad ons niet had was het nog veel erger gesteld met NL aangezien Brabant de meest productieve en innovatieve provincie is
Je moeder is ongesteld.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
Nou aangezien ik Toto beledig om de muziek. Leaf zich ergert aan alles en Trolletje weer ongesteld is, ga ik maar eens slapen.
Geen zin in nuquote:Op maandag 10 maart 2014 01:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je ondertitel kan ook wel worden aangepast.
Misschien wel. Of niet, of in de overgang, ik heb geen idee. Knap dat jij het wel weetquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgende TR gemacht wegens herinneringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |