Zelfs serieuze kranten doen daar aan tabloidverhalen, da's wat het publiek schijnt te willen: roddels..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Das toch de volkskrant van de uk? Waarom schrijven die zulke tabloid verhalen?
De haat zit diep
Nu!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Berkery het volgende:
This is the story of the how the world fell in love with motoring. James Mays Cars of the People starts Sunday 10 August at 9pm on BBC Two and BBC Two HD.
Straks downloadenquote:
Stiggie vermaakte zich wel daarquote:
quote:
James May on: his new BMW i3quote:To put it another way, an electric car used to be like Richard Hammond. You fed him some baked beans, and he carried on being another irritating Brummie bloke.
Volgens Jeremy op twitter: 13 januari....waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef F.Begbie het volgende:
Al iets van een datum bekend voor nieuwe seizoen?
Blehquote:Op maandag 8 september 2014 18:24 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
Volgens Jeremy op twitter: 13 januari....waarschijnlijk
Wie kijkt er dan ook Nederlandse tvquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
BlehZo laat pas. In maart pas oid op Nederlandse TV
Ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook Nederlandse tv![]()
Serieus? Die Engelsen zijn nu niet bepaald moeilijk te verstaan. Ik lees de hele ondertiteling niet eens als ik dat op de Nederlandse TV kijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
IkWel terugkijken uiteraard want reclame
Of er moet Nederlandse ondertiteling zijn. Engelse audio is leuk, met subtitles beter.
Kun je echt geen Engels dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
IkWel terugkijken uiteraard want reclame
Of er moet Nederlandse ondertiteling zijn. Engelse audio is leuk, met subtitles beter.
Hopelijk duurt het 'seizoen' eens wat langer dan 6 programma's.quote:Op maandag 8 september 2014 18:24 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
Volgens Jeremy op twitter: 13 januari....waarschijnlijk
Ik keek gisteren een programma van Kevin Bridges over het referendum in Schotland, dat heb ik maar uitgezet omdat ik geen ondertitels hadquote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef Idanue het volgende:
Ik kijk juist liever zonder ondertitels, ook films en series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |