RTL7 zendt uit..quote:Saturday March 8
Afternoon Session (11.45am-5pm)
Fourth Round (Last 32)
Dean Winstanley v Stephen Bunting
James Wade v Kim Huybrechts
Michael van Gerwen v Andy Hamilton
Alex Roy v Ian White
Vincent van der Voort v Christian Kist
Raymond van Barneveld v Joe Murnan
Nigel Heydon v Brendan Dolan
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Aden Kirk v Peter Wright
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Kevin Painter v Andrew Gilding
Gary Anderson v David Pallett
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Jamie Lewis v Simon Stevenson
Dave Chisnall v Mervyn King
Mark Webster v Paul Hogan
Evening Session (7pm-11pm)
Fifth Round (Last 16)
Eight Games on Two Stages
Sunday March 9
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals
Final
Format
Preliminary/First/Second Rounds – best of nine legs
Third Round – best of 17 legs
Fourth Round – best of 17 legs
Fifth Round – best of 17 legs
Quarter-Finals – best of 19 legs
Semi-Finals – best of 19 legs
Final – best of 21 legs
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
OP is mooi bijgewerkt en up-to-date....thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel tof zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop nu alleen nog dat Jenkins het toernooi wint
Eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt dan zet ik de tv uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en Jenkins daarna.... boooooring.
ive.dartsdata.com/Default.aspxquote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat is eigenlijk de site waar jullie de in-game-statistieken vandaan halen?
Heb er even naar gegoogeld maar kom alleen uit op goksites.
ik heb er ook helemaal niks mee. Hup Jenkinsquote:Op zondag 9 maart 2014 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het echt een asbak die vent...
zou wel tof zijn ja...quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er ook helemaal niks mee. Hup Jenkins
Nee man terry is een baas.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Finale zonder MVG is toch een stuk minder leuk. Gun het ze allebei trouwens. Al is het voor mn portemonnee wel gunstig als Terry wint.
Veel Engelsen moeten 'm al niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom dan? Is een hele leuke sympathieke vent.
Ja iedereen is vies dikquote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Veel Engelsen moeten 'm al niet.
Mogelijke redenaties.
-Hij gooide eerst vaak blind.(zenuwachtig waardoor hij wegkeek als hij gooide)
-Hij 2 x wereldkampioen is geworden met maar weinig echte titels tot op dat moment.
-Hij is dik.
-Hij is getraind door Taylor.
Veel mensen noemen 'm Snackpot xDquote:
Cisnall een nobody noemenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Chisnall tegen Taylor vorig jaar ergens was ook zo'n finale. Als die nobody's nou eens in de finale ook presteren...
twitter:MvG180 twitterde op zondag 09-03-2014 om 22:17:44Really disappointed but wasnt to be. Well done to Terry Jenkins, he deserved it.Just couldn't get my best game going. Thnx for all nice msgs reageer retweet
jenkins is geen nobody. Niet iedereen die wint van Michael is een nobody.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Chisnall tegen Taylor vorig jaar ergens was ook zo'n finale. Als die nobody's nou eens in de finale ook presteren...
frusti deze . Jenkins is gewoon altijd een serieuze bedreiging voor de toppers als het lekker gaatquote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jenkins is geen nobody. Niet iedereen die wint van Michael is een nobody.
Klopt, Taylor, Lewis en nog wat anderen niet. Leuk toernooi met een heel matig einde.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jenkins is geen nobody. Niet iedereen die wint van Michael is een nobody.
Het ging weer even lekker ja, hij was alleen vergeten dat er nog een finale op het programma stond.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
frusti deze . Jenkins is gewoon altijd een serieuze bedreiging voor de toppers als het lekker gaat
Beetje als Wayne Mardle vroeger . Kan blijkbaar niet voor 2 keer achter elkaar een topprestatie leverenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Het ging weer even lekker ja, hij was alleen vergeten dat er nog een finale op het programma stond.
Lewis is met afstand de sympathiekste darter van allemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lewis is gewon een verwend kutjoch. Jenkins had ik het duizend keer meer gegund om ook eens te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |