Elke keer je klauwen openhalen aan die schillen, die dingen halen letterlijk het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van die dingen word je toch schijtziek
Elke keer weer vette handen
Maar ja, in Hong Kong kun je dan ook voor weinig geld ergens goed eten. Dat zal je in Nederland, zeker niet in steden, tegenkomen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In sommige landen ga je veel vaker uit eten. In Nederland geef ik ook zeer zeker niet meer dan 70 euro uit per week aan voedsel, maar in Hong Kong at ik minstens 3x per dag buiten, en hield ik een budget aan van zo'n 15 euro per dag, dus tja, reken het dan maar uit als je met meerdere personen bent...
Met zijn 2'en is dat dan dus al snel (2x 7 dagen x15euro = ) 210 euro euro per week.
Juist niet, ik denk twee dagen AVG, voor de rest rijst, pasta, wraps enz.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Voor 50 euro in de week eten?
Knaag je alleen maar VAG ofzo? Met blikgroente?
Per dag 100 euro? Dus zo'n 3000 euro per maand? Waar maak je dat in vredesnaam aan op of woont je vriendin met 20 man in een huis en roken ze allen en zijn het alcoholisten?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat er bij mij thuis per dag 50 euro aan boodschappen uitgaan.
En bij mijn vriendin thuis denk ik het dubbele
Klopt, maar dat bedoel ik dus ook. Hier in NL eten we eigenlijk zelden buiten, dus eigenlijk halen we alles gewoon via de supermarkt in huis, en dan kun je het redelijk goedkoop redden.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar ja, in Hong Kong kun je dan ook voor weinig geld ergens goed eten. Dat zal je in Nederland, zeker niet in steden, tegenkomen.
Gewoon eten, zonder drankquote:Op zondag 9 maart 2014 22:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Per dag 100 euro? Dus zo'n 3000 euro per maand? Waar maak je dat in vredesnaam aan op of woont je vriendin met 20 man in een huis en roken ze allen en zijn het alcoholisten?
Maar dat wordt toch hartstikke eentonig?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Juist niet, ik denk twee dagen AVG, voor de rest rijst, pasta, wraps enz.
En ook zowat altijd verse groenten, of het moet een keer erwtjes zijn, dat vinden de kinderen lekkerder uit pot.
Vastquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat er bij mij thuis per dag 50 euro aan boodschappen uitgaan.
En bij mijn vriendin thuis denk ik het dubbele
Je moet de schuld aan die indianen geven.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef trovey het volgende:
met al die gezinnen die ijsbeer eten blijft er inderdaad geen ijsbeer meer over.
Lijkt me niet echt normaal.quote:
Ligt aan jouw perceptie van normaal natuurlijk. Bij ons thuis houdt iedereen van lekker, goed, gezond, gevarieerd en "bijzonder" eten, dus dat mag best wat kostenquote:
Rijkeluiskindjequote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan jouw perceptie van normaal natuurlijk. Bij ons thuis houdt iedereen van lekker, goed, gezond, gevarieerd en "bijzonder" eten, dus dat mag best wat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |