Bij ons was het 2x ochtend, 1x avond en 1x nacht. 3 a 4 keer per dag dus..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
2x seksen per dag tijdens vakantie is gemiddeld.
Ik vind 1x ook voldoende zelfquote:Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar x per dag sex... Ik zou er doodmoe van worden
Hij heeft een hoog libido, je mag van geluk spreken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Hallo,
Ik ben benieuwd wat jullie een normale en hoge libido vinden? Natuurlijk is het zo dat dit verschilt per persoon, maar als we nou eens uitgaan van het gemiddelde..
Ik heb ruim twee jaar een relatie en sinds we begonnen met sex (hij is de eerste persoon met wie ik sex heb gehad), hebben we elke keer dat we elkaar zagen, sex gehad. Meestal zelfs meerdere keren per dag.
Nu is het zo dat we niet samenwonen en elkaar 2 a 3 dagen zien per week, maar we zijn ook samen op vakantie geweest voor 2 weken en toen was het ook meerdere keren per dag.
Hij wordt heel snel opgewonden en wilt dan voor lange tijd vrijen, terwijl ik na 1 keer wel genoeg vind over het algemeen.
Ik vraag mij af of ik dan een iets lagere libido heb dan gemiddeld of dat hij een hogere heeft?
Als ik een keer niet wil of minder wil, voelt hij zich afgewezen. Ook als ik (opbouwende) kritiek lever, is dit het geval.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Maakt het iets uit? Is toch echt iets waar je het gewoon samen over moet hebben.
Gewoon toch over blijven beginnen. Mocht dat ook na meerdere pogingen niet lukken om gewoon een goed gesprek over toch een belangrijk onderwerp binnen je relatie te hebben zou het voor mij toch wel een reden kunnen zijn de relatie te stoppen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Als ik een keer niet wil of minder wil, voelt hij zich afgewezen. Ook als ik (opbouwende) kritiek lever, is dit het geval.
Is dus eigenlijk geen optie om hier over te praten.
Tsja, als dat al een reden is om je relatie te beëindigen... Heb je die überhaupt wel? Nee zeker, dat dacht ik al.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gewoon toch over blijven beginnen. Mocht dat ook na meerdere pogingen niet lukken om gewoon een goed gesprek over toch een belangrijk onderwerp binnen je relatie te hebben zou het voor mij toch wel een reden kunnen zijn de relatie te stoppen.
Toevallig wel. Maar als je partner niet wil praten over dingen binnen de relatie heb je gewoon een serieus probleem hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja, als dat al een reden is om je relatie te beëindigen... Heb je die überhaupt wel? Nee zeker, dat dacht ik al.
TS, gewoon weigeren, dan voelt 'ie zich maar kut. Of je zegt dat je pijn hebt, als hij ook maar een beetje lief is begrijpt hij dat en wil hij dat niet erger maken. Als hij dan nog steeds aandringt, is het tijd voor een serieus gesprek. Wil hij dat niet, dan zeg je hem dat 'ie dan maar lekker gaat trekken, maar jij niet zijn persoonlijke hoertje bent.
Het heeft tevens wel een voordeel, als jij zin hebt zal hij iig nooit weigeren.
Tuurlijk, maar om het nou maar meteen uit te maken, nee. Te veel mensen denken zo makkelijk. In een relatie moet je werken, en ook daar valt aan te sleutelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Toevallig wel. Maar als je partner niet wil praten over dingen binnen de relatie heb je gewoon een serieus probleem hoor.
Daarom ook niet meteen nee. Maar dat zei ik dan ook niet..quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om het nou maar meteen uit te maken, nee. Te veel mensen denken zo makkelijk. In een relatie moet je werken, en ook daar valt aan te sleutelen.
Als je onder werken verstaat het niet communiceren en in plaats daarvan keihard afwijzen en vervolgens manipuleren zit er volgens mij wel een steekje los bij je.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om het nou maar meteen uit te maken, nee. Te veel mensen denken zo makkelijk. In een relatie moet je werken, en ook daar valt aan te sleutelen.
Het is trouwens niet dat het geheel tegen mijn zin is, hij is verder wel begripvol en lief en doet er alles aan om mij te pleasen. Het is alleen dat 1x klaarkomen voor mij genoeg is, daarna wil ik weer wat anders gaan doen, maar hij is iemand die echt uren door kan gaan..quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja, als dat al een reden is om je relatie te beëindigen... Heb je die überhaupt wel? Nee zeker, dat dacht ik al.
TS, gewoon weigeren, dan voelt 'ie zich maar kut. Of je zegt dat je pijn hebt, als hij ook maar een beetje lief is begrijpt hij dat en wil hij dat niet erger maken. Als hij dan nog steeds aandringt, is het tijd voor een serieus gesprek. Wil hij dat niet, dan zeg je hem dat 'ie dan maar lekker gaat trekken, maar jij niet zijn persoonlijke hoertje bent.
Het heeft tevens wel een voordeel, als jij zin hebt zal hij iig nooit weigeren.
En als hij merkt dat jij niet meer in de mood bent, gaat hij gewoon door? Eigenlijk zou je hem dan volledig moeten zeesterren.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Het is trouwens niet dat het geheel tegen mijn zin is, hij is verder wel begripvol en lief en doet er alles aan om mij te pleasen. Het is alleen dat 1x klaarkomen voor mij genoeg is, daarna wil ik weer wat anders gaan doen, maar hij is iemand die echt uren door kan gaan..
Weigeren doet hij inderdaad nooit, dat is wel een voordeel
huh?quote:Op maandag 10 maart 2014 07:48 schreef zarGon het volgende:
R&P / relatie uitgegaan, enorme verdriet
...
Inderdaad, het wordt ineens leuker!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
huh?
Dit 10 dagen later?
Kleine uitleg van TS zou fijn zijn.
Ja ik word er een beetje moe van. T is iedere x wat anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:48 schreef zarGon het volgende:
R&P / relatie uitgegaan, enorme verdriet
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |