En als ik niet meer thuis woon heb ik mijn master waarschijnlijk en ga ik parrtime mijoenen verdienen!!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je genoeg geld.
Je woont namelijk thuis
Mee eensquote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is zoiets als een afweging maken of een risico acceptabel is of niet. In dit geval was het duidelijk niet acceptabel.
Houd je gezicht, nerdquote:
Dit. Chill om duizenden euro's te investeren en in 1x kwijt te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Bitcoin.Miljoenen euro's in een volatiele onveilige valuta stoppen.
zoek maar op mn fbquote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens link.
Wil weten of ze fatty is.
Haten op gamen.quote:
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op gamen.
Kom vechten, tantoenerdje.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En als ik niet meer thuis woon heb ik mijn master waarschijnlijk en ga ik parrtime mijoenen verdienen!!![]()
En dan dan 1 jaar nooit meer werken en van rente leven.
Tjacka troosten na de wanprestatie van Ajax waarschijnlijk.quote:
Hallo lekkertje.quote:
En jij weet dat het wederzijds isquote:
Ligt er natuurlijk aan op welke prijs je het hebt gekocht. Als je vorig jaar had gekocht was het wel acceptabel.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is zoiets als een afweging maken of een risico acceptabel is of niet. In dit geval was het duidelijk niet acceptabel.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op gamen.
Kom vechten, tantoenerdje.
Je bent alles kwijt gast, je wist dat dit kon gebeuren. Dus onacceptabel risico, gewoon dom om in zo'n bubbel te investeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan op welke prijs je het hebt gekocht. Als je vorig jaar had gekocht was het wel acceptabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |