Heb ze al de hele dag dicht, dus tja. Krijg het idee dat het er alleen maar warmer door wordt :/quote:Op zondag 9 maart 2014 18:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Gordijnen dicht houdt het juist de warmte buiten, dus dat is goed. Hoewel lichte gordijnen beter zijn .
Tja, waar laat ik de slang? Kan moeilijk als ik niet thuis ben mijn raam open laten :/quote:
Zoals ik al eerder schreef, waar laat ik de afvoer van de airco? En is geen armoe, woont primaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Airco!
Gordijnen dichthouden helpt weinig, omdat een container geen "massa" heeft wat lang z'n temperatuur vasthoudt (zoals dik beton).
Armoe trouwens, in een container moeten leven...
Geen vuilcontainer, maar dit soort dingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Airco!
Gordijnen dichthouden helpt weinig, omdat een container geen "massa" heeft wat lang z'n temperatuur vasthoudt (zoals dik beton).
Armoe trouwens, in een container moeten leven...
Containers staan altijd (ver) buiten het centrum, hebben weinig comfort (zie dit topic) zijn meestal goedkoop en worden vaak bewoond door een stel pannenkoeken. Beter ga je iets anders zoeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:27 schreef the-it het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef, waar laat ik de afvoer van de airco? En is geen armoe, woont prima
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef john2406 het volgende:
Plaats eens een foto van je woning, heb ze nog nooit gezien en ben wel nieuwsgierig erna.
Niet van binnen hoor maar buitenzijde is voor mij genoeg.
Wat betreft warmte probleem, is het niet mogelijk een airco te hangen, dus een echte zonder slang?
Mwah, in Groningen staan ze nog wel redelijk hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Containers staan altijd (ver) buiten het centrum, hebben weinig comfort (zie dit topic) zijn meestal goedkoop en worden vaak bewoond door een stel pannenkoeken. Beter ga je iets anders zoeken.
Die ken ik niet, maar hier in Utrecht zie je dat al dat soort woningen (SSH, hoewel ik wel een paar positieve uitzonderingen ken) echt bewoond worden door sociaal incapabele mensen. IBB en dat soort dingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwah, in Groningen staan ze nog wel redelijk hoor.
Kan niet echt een zonnenwering monteren aan een container, tevens is het huurquote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef BartNH het volgende:
Je woont op een onderste laag, je vertelt er alleen niet bij of het ook een 'hoekhuis' is. Zo nee dan komt vrijwel alle warmte door je ramen binnen en dat moet met zonnewering aan de buitenkant heel simpel op te lossen zijn.
Verder in het seizoen als de buitentemperaturen echt oplopen tot boven comfortabel is een airco je enige keus vrees ik. Zoals genoemd heb je geen massa die warmte op kan slaan, koude dus ook niet. Bij een hittegolf heb je gewoon een probleem zonder airco, als er geen hittegolf is dan is buiten-zonwering je beste optie.
Ook hebben de bomen nog niet veel bladeren die het zonlicht tegenhouden, teminste als het eentje is van op de foto.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:20 schreef hoas het volgende:
Nu de zon nog laag staat schijnt hij meer op de zijkant als wanneer het zomer is en de zon veel hoger staat aan de hemel.
Onderste ja, ik heb helaas geen boom voor mijn huis.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:06 schreef john2406 het volgende:
Ziet er ja helemaal niet verkeerd uit zeg, onderste laag? Als ze in verbinding staan zou de warmte toch via het ijzer snel naar boven toe geleiden denk ik me.
Wat betreft die slang waar zit die slang onderin of boven, of tewel toevoer lucht of afvoerlucht?
Als toevoer word en een overdruk gecreed denk ik me als afvoer een onderdruk denk ik, al denk of vermoed ik dat afvoer vooral met een aqarium beter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |