Hoezo niet? Voor supermarktmanager bij AH heb je toch echt minimaal HBO nodig.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou je aanraden om je niet te richten op een carrière bij de AH maar het als opstapje naar een volgende (betere) bijbaan te zien.
Jottem. Rest van je leven 15-jarige knulletjes aansturen voor een hongerloontje.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voor supermarktmanager bij AH heb je toch echt minimaal HBO nodig.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jottem. Rest van je leven 15-jarige knulletjes aansturen voor een hongerloontje.
Dat hangt natuurlijk af van je referentiekader. Voor jou zal het ongetwijfeld een hoop zijn, was het voor mij ook toen ik 15 was.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Hoe komen mensen er toch bij dat je in een super geen hol verdiend.
Offtopic: waarom moet je bakken met geld verdienen? Als je je rekeningen kan betalen en daarnaast leuke dingen kan doen dan is het toch goed?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk af van je referentiekader. Voor jou zal het ongetwijfeld een hoop zijn, was het voor mij ook toen ik 15 was.
Hier op FOK verdient iedereen minimaal 2 x modaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Offtopic: waarom moet je bakken met geld verdienen? Als je je rekeningen kan betalen en daarnaast leuke dingen kan doen dan is het toch goed?
Ontopic: tegenwoordig geven ze weer vaker vaste contracten. Maar om écht verder door te kunnen groeien moet je goed kunnen werken én de gunfactor hebben.
Jazeker, en iedereen heeft zijn eigen gewenste levensstandaard.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Offtopic: waarom moet je bakken met geld verdienen? Als je je rekeningen kan betalen en daarnaast leuke dingen kan doen dan is het toch goed?
Ontopic: tegenwoordig geven ze weer vaker vaste contracten. Maar om écht verder door te kunnen groeien moet je goed kunnen werken én de gunfactor hebben.
ik kan me niet voorstellen dat de managers en assistent managers daar ook voor minimumloon werken, zoals de vakkenvullers en cassieresquote:Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk af van je referentiekader. Voor jou zal het ongetwijfeld een hoop zijn, was het voor mij ook toen ik 15 was.
Heb je zelf niet het gevoel dat je ontwikkeling stilstaat? Je kan er nog 40 jaar zitten in deze hoedanigheid: krijg je daar geen jeuk van?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet om AH hier in het zonnetje te zetten: maar ik kan wel slechtere werkgevers bedenken.
Elk kwartaal personeelskorting bijgestort bovenop je salaris, vakantiegeld, 13e maand, 5 weken vakantie en 4 weken ADV...
Ook al ben ik geen SM, ik zit hier prima. Máár, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er ben blijven hangen. Kwestie van niet weten wat te studeren en tja, de jaren staan niet stil. Ik kan me voorstellen dat dit niet het ideaalbeeld is van een carrière.
Nah. Het is niet zo dat ik niks beter kan, maar ik vind dit op dit moment goed. Ik heb een vast contract en ik ga met plezier naar mijn werk. Leuke collega's ook. Dat ik af en toe als stront behandeld word door klanten zegt meer over hun dan over mij. Op een gegeven moment gaat dat gewoon het ene oor in en het andere uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je zelf niet het gevoel dat je ontwikkeling stilstaat? Je kan er nog 40 jaar zitten in deze hoedanigheid: krijg je daar geen jeuk van?
Om even antwoord te geven op een vraag die aan iemand anders is gesteld:quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je zelf niet het gevoel dat je ontwikkeling stilstaat? Je kan er nog 40 jaar zitten in deze hoedanigheid: krijg je daar geen jeuk van?
Begrijp mij niet verkeerd, het is absoluut geen kwestie van neerkijken. Zoals gezegd heb ik het zelf ook als bijbaan gedaan. Daarnaast ook wat andere publieksfuncties dus ik weet hoe vervelend mensen kunnen zijn, heb mezelf daarom plechtig voorgenomen nooit zo te worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah. Het is niet zo dat ik niks beter kan, maar ik vind dit op dit moment goed. Ik heb een vast contract en ik ga met plezier naar mijn werk. Leuke collega's ook. Dat ik af en toe als stront behandeld word door klanten zegt meer over hun dan over mij. Op een gegeven moment gaat dat gewoon het ene oor in en het andere uit.
Ik vind het gewoon nog erg jammer dat mensen laag denken over winkelpersoneel. We zijn niet dom, we zijn niet te lui voor school geweest en we hebben echt wel diploma's. Sterker nog, als ik zou willen zou ik gewoon een HBO studie kunnen doen.
Dat mag. Als jij er blij mee bent, heb ik er niets over te zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Om even antwoord te geven op een vraag die aan iemand anders is gesteld:
Niet iedereen, waaronder ik, hecht heel veel waarde aan klinkende carriere. Ik kom gewoon rond aan het eind van de maand en ik heb werk waar ik tevreden mee bent, Capaciteiten voor beter werk heb ik (VWO gehaald, HBO na twee jaar gestopt wegens verkeerde keuze en verder geen idee wat voor studie dan wel) maar de drang is er niet. Ik ben nu tevreden met wat ik heb.
Het is natuurlijk een kwestie van neerkijken als je moet benadrukken dat het voor jou zo weinig is. Erg onnodig.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef eriksd het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, het is absoluut geen kwestie van neerkijken.
Dit dus, gewoon vragen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een kwestie van neerkijken als je moet benadrukken dat het voor jou zo weinig is. Erg onnodig.
TS: ik ben zelf van mening dat je het moet vragen als je het echt wil. Laat jezelf zien. Ik heb zelf wel de ervaring bij de AH dat je uiteindelijk wordt gevraagd als ze vinden dat jij geschikt bent.
Abercrombie meuk, een punt en fluffig UI. Kom nou.quote:
Als supermarktmanager (bij Albert Heijn in ieder geval) zit je ergens tussen de 3 en 6,5k per maand afhankelijk van hoe groot het filiaal is. Niet heel slecht natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jottem. Rest van je leven 15-jarige knulletjes aansturen voor een hongerloontje.
Dat hongerloontje was volgensmij een verwijzing naar de 15-jarigequote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als supermarktmanager (bij Albert Heijn in ieder geval) zit je ergens tussen de 3 en 6,5k per maand afhankelijk van hoe groot het filiaal is. Niet heel slecht natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |