van wat ze vertelde ziet ze 30 tot 35%quote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Sinceria het volgende:
Er moeten toch wel bossen/parken in je omgeving zijn met geasfalteerde paden? Dan zou ze het op zich wel moeten redden (mits ze niet al te slechtziend is).
dat is ook een leuk plan dat terrasje pakkenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef aequus het volgende:
Boswandeling kan opzich nog wel, hardlopen lijkt me nogal moeilijk converseren met elkaar...
Ik zou gewoon voor een etentje ergens gaan of een terrasje pakken met dit weer![]()
![]()
![]()
tja... ze vroeg of ik sportief was waarop ik vertelde dat ik 3 keer in de week naar sportschool ga veel wandel fiets en hardloop... vroeg ze of het een leuk idee was samen een boswandeling te maken en daarna op terrasje uit te rustenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef danos het volgende:
Je hieft iig geen 'wat moet ik aan op eerste date' topic te openen
Als ze het zelf voorsteld moet het wel kunnen toch?
das waarquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef CarltonBanks het volgende:
Hardlopen zou ik niet doen, dan kun je niet relaxed praten.
das waar... ze ziet zelf wazig (vertelde ze me)quote:Op zondag 9 maart 2014 17:34 schreef bioloogje het volgende:
Ze stelt het toch zelf voor.
Als ze moeite heeft door haar slechte zicht, kun je meteen de galante heer spelen en je arm aanbieden om haar te begeleiden.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:34 schreef bioloogje het volgende:
Ze stelt het toch zelf voor.
Als ze moeite heeft door haar slechte zicht, kun je meteen de galante heer spelen en je arm aanbieden om haar te begeleiden.
haha ja inderdaat hahaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:51 schreef ulghh het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Alhoewel ik nu een hilarisch beeld voor me heb waarbij twee mensen elkaar tijdens het hardlopen leren kennen.
En...*hijg*...hoe...*hijg*...vindt...*hijg*...jijhet?
ik zat er op te wachten. wie kopt hem in?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |