Tja.. mensen reageren nou eenmaal verschillend op drank. Gewoon mee stoppen dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef Zjook het volgende:
Ja ik weet dat het door de alcohol komt.. Maar mensen om mij heen die vaak ladderzat zijn komen niet in zon bui terecht, dus het is niet bepaald normaal. En als ze al emo worden dan weten ze dit de dag erna nog. Ik dus niet… Gedraag me als een complete psycho en gooi alles eruit. Terwijl ik normaal gewoon best een chill persoon ben dus ik vind het gewoon heel eng.
Simpel, grote hoeveelheden drugs nemen kan nou eenmaal zorgen voor rare gedachtes en acties......quote:Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef Leonoire het volgende:
Kan iemand hier ook iets onderbouwd over zeggen?
Ik ben erg benieuwd aangezien ik ook enkele, door TS omschreven, episodes heb gekend.
Natuurlijk is het een gevolg van het innemen van grote hoeveelheden alcohol maar waar vandaan komt het verschil in reactie? Is het een psychosegevoeligheid? een onderhuidse (manische)depressie? een GTST-syndroom???
Wat denkt men te weten? wat weet men te denken? Onderbouw je antwoord! Ik ben benieuwd!
Gaat juist ontzettend goed samenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:10 schreef Life2.0 het volgende:
owja, coke en alcohol gaan niet goed samen
coca-ethyleenquote:
yo, wie niet. Rest is quatsch.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Zjook het volgende:
Er zit mij iets heel erg dwars en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Soms als ik alcohol drink word ik een totaal ander mens.
is niet alle drugs vele malen schadelijker als je het combineert?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
coca-ethyleen
Nog vele malen schadelijker dan coke of alcohol apart.
Vaak wel maar in dit geval wordt er dus een nieuwe stof aangemaakt. (coca-ethyleen, zoek het maar eens op)quote:Op maandag 10 maart 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
is niet alle drugs vele malen schadelijker als je het combineert?
zal een keertje inlezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vaak wel maar in dit geval wordt er dus een nieuwe stof aangemaakt. (coca-ethyleen, zoek het maar eens op)
En dus denk je maar gewoon weer bij de volgende gelegenheid "bier en tieten!!!"?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Zjook het volgende:
Het enge is dat ik dit zelf allemaal niet meer weet. Terwijl het nogal heftig was allemaal. Ik heb vaker dat als ik drink dat het ineens helemaal om kan slaan en ik een totaal ander persoon word, ik weet hier zelf nooit meer iets van. Vaak ga ik hele erge ruzie maken en word ik impulsief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |