abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137546570
Er zit mij iets heel erg dwars en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Soms als ik alcohol drink word ik een totaal ander mens.

Na een gezellige avond gaat het vaak helemaal mis. Vannacht weer. Op een gegeven moment gaat bij mij het lampje uit en ik weet er zelf NIKS meer van. Maar ik hoorde dat ik een paniekaanval kreeg, waarbij ik ging hyperventileren etc. Toen dat voorbij was ben ik keihard gaan huilen dat ik het allemaal niet meer aan kon en zat ik allemaal wazige shit te lullen. Zo wilde ik perse een spiegel hebben om mijn medicijnen te nemen (ik neem dus geen medicijnen oid dus redelijk vaag). Ook heb ik allemaal emo shit zitten lullen terwijl ik amper nog normaal kon praten. Het ene moment ben ik heel fel en boos en vervolgens weer heel afhankelijk. De persoon die hier bij was is gewoon een goede bekende, dus redelijk heftig om dit ineens allemaal te doen bij een dergelijk persoon.

Het enge is dat ik dit zelf allemaal niet meer weet. Terwijl het nogal heftig was allemaal. Ik heb vaker dat als ik drink dat het ineens helemaal om kan slaan en ik een totaal ander persoon word, ik weet hier zelf nooit meer iets van. Vaak ga ik hele erge ruzie maken en word ik impulsief. Maar vannacht kreeg ik dus ook een paniek aanval en moest ik alleen maar huilen en zat ik allemaal wazige shit te lullen.

Verder functioneer ik gewoon normaal, ik studeer rechten, heb een druk sociaal leven. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Vooral het zelf niks weten en compleet over de rooie raken vind ik heel eng. Mensen om mij heen schrikken zich dood.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:09:16 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137546600
Drink je met enige regelmaat? Dus dagelijks? Hoe is je slaapritme?
pi_137546615
Ga naar je huisarts, klinkt niet goed.
En anders, stoppen met drinken voor een tijdje.
Twiddel
  zondag 9 maart 2014 @ 16:10:13 #4
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137546630
owja, coke en alcohol gaan niet goed samen
pi_137546644
Misschien een idee om wat minder alcohol te drinken?..
pi_137546767
Ik drink niet vaak alcohol, maar ben student dus af en toe wordt er wel wat gedronken ja. Daarbij voel ik me nooit 'dronken' worden en is het gewoon ineens mis.. Meestal is er gewoon niks aan de hand maar ik kan dus ineens een dergelijk bui krijgen en dit beangstigd mij heel erg.
pi_137546843
Ja ik weet dat het door de alcohol komt.. Maar mensen om mij heen die vaak ladderzat zijn komen niet in zon bui terecht, dus het is niet bepaald normaal. En als ze al emo worden dan weten ze dit de dag erna nog. Ik dus niet… Gedraag me als een complete psycho en gooi alles eruit. Terwijl ik normaal gewoon best een chill persoon ben dus ik vind het gewoon heel eng.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:32:25 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137547463
Daarom zou je of moeten stoppen met de alcohol, of de onderliggende oorzaak achterhalen bij een expert.
pi_137547687
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef Zjook het volgende:
Ja ik weet dat het door de alcohol komt.. Maar mensen om mij heen die vaak ladderzat zijn komen niet in zon bui terecht, dus het is niet bepaald normaal. En als ze al emo worden dan weten ze dit de dag erna nog. Ik dus niet… Gedraag me als een complete psycho en gooi alles eruit. Terwijl ik normaal gewoon best een chill persoon ben dus ik vind het gewoon heel eng.
Tja.. mensen reageren nou eenmaal verschillend op drank. Gewoon mee stoppen dus.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:42:25 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137547877
Wat voor hoeveelheden alcohol praten we over als er zoiets gebeurt?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 9 maart 2014 @ 16:57:18 #11
395200 deadprez
One more rail
pi_137548293
Misschien moet je dan gewoon niet meer drinken. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137564115
Kan iemand hier ook iets onderbouwd over zeggen?

Ik ben erg benieuwd aangezien ik ook enkele, door TS omschreven, episodes heb gekend.
Natuurlijk is het een gevolg van het innemen van grote hoeveelheden alcohol maar waar vandaan komt het verschil in reactie? Is het een psychosegevoeligheid? een onderhuidse (manische)depressie? een GTST-syndroom???

Wat denkt men te weten? wat weet men te denken? Onderbouw je antwoord! Ik ben benieuwd!
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_137579074
Niet meer drinken. Simpel.
pi_137579169
Goh hoe zou dat nou komen TS.....

Misschien ietsiepietsie minder drinken voortaan?

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef Leonoire het volgende:
Kan iemand hier ook iets onderbouwd over zeggen?

Ik ben erg benieuwd aangezien ik ook enkele, door TS omschreven, episodes heb gekend.
Natuurlijk is het een gevolg van het innemen van grote hoeveelheden alcohol maar waar vandaan komt het verschil in reactie? Is het een psychosegevoeligheid? een onderhuidse (manische)depressie? een GTST-syndroom???

Wat denkt men te weten? wat weet men te denken? Onderbouw je antwoord! Ik ben benieuwd!
Simpel, grote hoeveelheden drugs nemen kan nou eenmaal zorgen voor rare gedachtes en acties......
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137579186
Niet meer drinken dus :') Knal een jointje ofzo, word je rustig van.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:42:34 #16
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137581988
Als je er achteraf niets meer van weet, zal het wel om veel alcohol gaan. Als jij denkt dat het verder goed met je gaat, je geen psychische problemen hebt die door de drank meer naar boven komen, dan is het beste wat je kunt doen niet meer zoveel drinken.
Heb je voor jezelf niet duidelijk wat je kan drinken voordat dit gebeurt? Probeer te ontdekken waar je grenzen liggen. Dus na een paar drankjes stoppen, als dit dan niet gebeurt weet je dat je het kan hebben. De volgende keer neem je een drankje meer waarna je stopt. Zodra je weer flipt weet je hoeveel je kunt drinken om jezelf te blijven. Zo hoef je niet per se van de alcohol af te blijven :)

Ik heb ook wel eens gehad dat ik me neutraal voel maar ik als ik ga drinken me ineens enorm kut voel, niet meer kan stoppen met drinken en dan wordt dat gevoel alleen maar erger. Dat doet alcohol gewoon.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_137582027
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:10 schreef Life2.0 het volgende:
owja, coke en alcohol gaan niet goed samen
Gaat juist ontzettend goed samen :)
pi_137582061
Misschien mis je een of ander eiwit in je bloed oid waardoor je alcohol minder goed af kunt breken en het dus meer effect heeft. Ben je Japans, toevallig?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137582133
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gaat juist ontzettend goed samen :)
coca-ethyleen

Nog vele malen schadelijker dan coke of alcohol apart.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:50:14 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137582154
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Zjook het volgende:
Er zit mij iets heel erg dwars en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Soms als ik alcohol drink word ik een totaal ander mens.
yo, wie niet. Rest is quatsch.
pi_137582218
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

coca-ethyleen

Nog vele malen schadelijker dan coke of alcohol apart.
is niet alle drugs vele malen schadelijker als je het combineert?
pi_137582239
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

is niet alle drugs vele malen schadelijker als je het combineert?
Vaak wel maar in dit geval wordt er dus een nieuwe stof aangemaakt. (coca-ethyleen, zoek het maar eens op)
pi_137582249
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vaak wel maar in dit geval wordt er dus een nieuwe stof aangemaakt. (coca-ethyleen, zoek het maar eens op)
zal een keertje inlezen. :)
pi_137582353
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Zjook het volgende:
Het enge is dat ik dit zelf allemaal niet meer weet. Terwijl het nogal heftig was allemaal. Ik heb vaker dat als ik drink dat het ineens helemaal om kan slaan en ik een totaal ander persoon word, ik weet hier zelf nooit meer iets van. Vaak ga ik hele erge ruzie maken en word ik impulsief.
En dus denk je maar gewoon weer bij de volgende gelegenheid "bier en tieten!!!"?

Klinkt logisch...
pi_137586065
Ik heb dat ook 1 x gehad :D was best gaar.

Al weet ik er nog wel ongeveer alles van. Maar heb het maar 1x gehad. Ik drink helemaal niet
veel en toen wel belachelijk veel, dus ik denk dat het bij mij daar door kwam. Al had ik nog nooit
mensen zo zien reageren terwijl ik regelmatig mensen nog meer dan dat zie drinken.

Heb je shit meegemaakt waar je nu nog steeds mee zit? Of kun je gewoon niet zo goed tegen alcohol en reageer jij er raarder op dan anderen.. in dat geval kun je beter gewoon stoppen met drinken of niet meer zo veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')