en nick gaat uit het honingpotje snoepenquote:Op zondag 16 maart 2014 05:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heeft die uit het potje van Rogan gesnoept?
quote:Op zondag 16 maart 2014 05:40 schreef Hooidraad het volgende:
Maar een goeie fight zeg, heb de hele tijd op het puntje van m'n stoel gezeten.
quote:Op zondag 16 maart 2014 05:46 schreef Nober het volgende:
Goede tactiek van Hendricks, zoveel mogelijk schade oplopen dan win je.
[ afbeelding ]
Condit of MacDonald, ik weet niet of Condit van Woodley gewonnen heeft heb alleen de laatste gezien vanaf ronde 2.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende challenger wordt, wat zien jullie het liefst gebeuren? Eerst een top contender fight of meteen iemand voor de titel?
condit is done, knieband afgescheurtquote:Op zondag 16 maart 2014 05:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Condit of MacDonald, ik weet niet of Condit van Woodley gewonnen heeft heb alleen de laatste gezien vanaf ronde 2.
Nou, zo geweldig was het niet wat hij liet zien.quote:
Dat is het nooit maar hij wint welquote:Op zondag 16 maart 2014 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig was het niet wat hij liet zien.
Ik vond hem wel sterk tegen Condit eigenlijk. Die gast is wel vol van zichzelf, met ze titelshot de hele tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het nooit maar hij wint wel
Tja, injuries zijn een bitch. Woodley leek al gassed op een gegeven moment.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het nooit maar hij wint wel
Yup, maar hij wint weer en hij kan van iedereen winnen op WWquote:Op zondag 16 maart 2014 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, injuries zijn een bitch. Woodley leek al gassed op een gegeven moment.
Hij verliest anders wel van Shields.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup, maar hij wint weer en hij kan van iedereen winnen op WW
Ik zeg ook niet dat hij niet kan verliezenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij verliest anders wel van Shields.
Point taken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet kan verliezen
Er is niemand in de WW division die recht heeft op een titelshot, ook Rory niet na zijn verlies van Lawler.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij verliest anders wel van Shields.
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Er is niemand in de WW division die recht heeft op een titelshot, ook Rory niet na zijn verlies van Lawler.
Woodley zeker niet. Rory komt het meest dichtbij.
Matt Brown misschien?
Diaz is retiredquote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.
Misschien Melendez naar WW, die maakt toch geen kans tegen Henderson en Pettis.
Volgens mij heeft hij gister aangekondigd dat hij terug komt.quote:
Dat is wel een gevecht die ik graag zou zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.
Misschien Melendez naar WW, die maakt toch geen kans tegen Henderson en Pettis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |