twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 15:35:47Nieuwe loting, start in mijn eentje in rit 1 op de 1000m om 17.08. Kunnen jullie extra veel lawaai maken? Alvast bedankt!
reageer retweet
Mwah, het nadeel daarvan vind ik dat het veld doorgaans veel smaller wordt dan, waardoor het gewoon een soort landenwedstrijdje wordt, maar absoluut geen wedstrijd met de besten van de wereld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:23 schreef Wombcat het volgende:
Ze hadden het net even over baanwielrennen, waar er per land maar een meedoet. Dat zou het wel leuker maken, denk ik. Dan wordt het echt tactisch en ieder voor zich. Nu kan NL in prinicpe de wedstrijd gewoon domineren en weet je van te voren wat er gaat gebeuren (hoewel de vrouwen net zaten te blunderen).
Zoals ze het nu doen, gaat het ook nergens over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, het nadeel daarvan vind ik dat het veld doorgaans veel smaller wordt dan, waardoor het gewoon een soort landenwedstrijdje wordt, maar absoluut geen wedstrijd met de besten van de wereld.
Echt boeiend is het zo niet nee, maar dat ligt eerder aan het gebrekkige deelnemersveld denk ik. Duitsland heeft niks beters wat wil starten dan Felix Rijhnen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ze het nu doen, gaat het ook nergens over.
Ik zou het nog een seizoen geven ofzo, maar het lijkt me dat het er niet rooskleurig uitziet. Het viel te proberen in elk geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef wimderon het volgende:
Deze handel dient gewoon zo snel mogelijk opgedoekt te worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef Montov het volgende:
Hanggi met 2 punten op plek 9. Ook 9e in het eindklassement.
[/info voor IR]]
Onder de foto staat wel Bob de Jong, maar waarom een foto van Bob de Jong erbij?quote:Bob de Vries wint massastart in Thialf
Bob de Vries heeft bij wereldbekerwedstrijden in Thialf het onderdeel massastart gewonnen. De pupil van coach Jillert Anema bleef de Belgen Maarten Swings en Bart Swings voor.
De eindzege in de wereldbeker ging eveneens naar De Vries, die 220 punten verzamelde. Arjan Stroetinga werd met 190 punten tweede, voor Bart Swings: 185.
Bij de vrouwen ging de winst vrijdag verrassend naar Francesca Lollobrigida. De Italiaanse schaatsster verraste de Nederlandse deelneemsters Janneke Ensing, Irene Schouten en Mariska Huisman.
Bron: Volkskrant
Gewoon, omdat Bobquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onder de foto staat wel Bob de Jong, maar waarom een foto van Bob de Jong erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |