Leuke verkiezingen daar in Noord-Koreatwitter:electionista twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:49:50N. Korea: KCNA news agency: "turnout at 2pm 91%, overjoyed voters rushed to polling stations across the country, many danced & played music" reageer retweet
Nou... ik dacht eigenlijk echt dat 'ie ging mislukken, maar het valt mee. Al is de smaak niet helemaal op en top...quote:Op zondag 9 maart 2014 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja zonder ei wordt t em idd niet..
Het was 25e volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat de Restaurantweek een stuk minder populair was en de oorzaak werd gezocht in het feit dat er nu zoveel 'restuarantweekachtige weken' zijn. Maar eh, was het eerst niet 15 euro pp en nu 27,50? Misschien (heel misschien) is dat het?! Je kan voor 27,50 normaal ook wel uit eten namelijk.
Voor 27,50 pp eet ik bij de italiaan of griek een prima voor en hoofdgerecht en drink er dan ook nog een paar drankjes bij, en dan heb ik het niet over pizza/pasta of grilltellerquote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat de Restaurantweek een stuk minder populair was en de oorzaak werd gezocht in het feit dat er nu zoveel 'restuarantweekachtige weken' zijn. Maar eh, was het eerst niet 15 euro pp en nu 27,50? Misschien (heel misschien) is dat het?! Je kan voor 27,50 normaal ook wel uit eten namelijk.
Ja van alle masterchef series vind ik dat wel de minste, en behalve Ramsay vind ik de jury ook niet erg indrukwekkend.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Masterchef USA aan het kijken omdat ik iets doe in wow waarbij ik niet hoef na te denken en dus tv oid kan kijken. Ten eerste vind ik het niet echt een vriendelijke show, maar ik ben ook verbaasd dat het meest gebruikte woord (namelijk fuck) continue wordt geblurredDus iedereen gebruikt het te pas en te onpas, maar niemand mag het horen?! Wat is dat voor nonsens
Ik vind die show idd erg onvriendelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Masterchef USA aan het kijken omdat ik iets doe in wow waarbij ik niet hoef na te denken en dus tv oid kan kijken. Ten eerste vind ik het niet echt een vriendelijke show, maar ik ben ook verbaasd dat het meest gebruikte woord (namelijk fuck) continue wordt geblurredDus iedereen gebruikt het te pas en te onpas, maar niemand mag het horen?! Wat is dat voor nonsens
Iddquote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja van alle masterchef series vind ik dat wel de minste, en behalve Ramsay vind ik de jury ook niet erg indrukwekkend.
Ik ben een schoonmaker bij Tesco hier in Engeland. Heb al wel meer van dat soort commentaar gehad, sommige mensen hier kijken echt neer op dit soort werk.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
Of je werkt bij mc donalds... dan is de klacht onterecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |