Niet, je kan het doorgeven aan een mod die er een op slot zal doen voor je.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef goedfoutje het volgende:
Ik heb 2 topics gemaakt ipv. 1 hoe verwijder ik er eentje?
duhquote:Op zondag 9 maart 2014 10:51 schreef Dehelerambam het volgende:
En als ie wel een nummer krijgt, gaat hij haar zeker daten om te kijken of hij je echt wel waard is
De OP weghalen doen we niet he?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:44 schreef goedfoutje het volgende:
Dat hij heel vaak zegt dat ik hem niet waard ben en dat ik veelste mooi ben voor hem.
Laatst zei hij dat het hem dwars zit dat hij nooit aangesproken is.
Hij gaat nu 10 meiden aanspreken. Als hij er van geen van allen een nummer krijgt. Dan wil hij geen contact meer met mij, omdat hij zichzelf dan waardeloos vind.
Hij heeft er al 4 aangesproken. Alle 4 hebben ze hem afgewezen.
nee hoorquote:
Vind wel heel erg flauw van je zeg. Ik verwijder de tekst en jij citeert het in beiden topics van mijquote:
Het is pas echt gemeen dat andere mensen de OP niet kunnen lezen, die zien vervolgens een topic en weten niet waar het over gaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef goedfoutje het volgende:
[..]
Vind wel heel erg flauw van je zeg. Ik verwijder de tekst en jij citeert het in beiden topics van mij
Echt gemeen van je
Stel je niet zo aan joh. Net mochten we het toch ook lezen?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef goedfoutje het volgende:
[..]
Vind wel heel erg flauw van je zeg. Ik verwijder de tekst en jij citeert het in beiden topics van mij
Echt gemeen van je
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef goedfoutje het volgende:
[..]
Echt gemeen van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |