Whatsapp hebben we al. Reageer wel vaak, maar merk nog niet echt verschil.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef LizzyAdam het volgende:
closer worden met een van de meiden? (de lekkerste natuurlijk)
whatsapp chat beginnen met zn allen? dan ben je sneller op de hoogte van hoe of wat. Of er gewoon tijd voor maken om wel vaak mee te gaan?
Dat weet ik nog helemaal niet joh! Is pas volgende week woensdagquote:
Ik ken d'r nog helemaal niet, haha. Via een datingsite nu ongeveer een weekje contact en het klikt gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:01 schreef LizzyAdam het volgende:
Maar details! waar ken je dr van? Hoe lang ken je dr al? Wanneer stel je dr voor aan de katten?
Op je voet? Owk... maar da's irritant dan! Sterktequote:Ik ben net terug van een vakantie met mn meisjemaar zó verbrand, op mn voeten. Ik heb een brandblaar die zo ongeveer de hele bovenkant van mn voet bedekt en jeukt als een gipsen arm.
Wat bij mij altijd het beste werkt is om naar een feestje of uit te gaan en je dan de griebus te zuipen met dat groepje. Als er iets is wat een band schept.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef SSJKliko het volgende:
Dit is best wel stom maar, ik ga sinds kort regelmatig uit met een groepje meiden. Ik kan niet zo vaak mee, dus de rest kent elkaar beter dan mij. En ik voel me daardoor best wel awkward/oncomfortabel soms, want heel veel inside jokes mis ik en ik kan iedereen nog niet zo goed inschatten. Helpt ook niet dat ze allemaal stuk voor stuk leuke, aantrekkelijke meiden zijn :p Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me wat comfortabeler voel in de groep?
Haha ja, hun drinken zichzelf altijd lam maar ik drink eigenlijk geen alcohol, kan het niet verdragen :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat bij mij altijd het beste werkt is om naar een feestje of uit te gaan en je dan de griebus te zuipen met dat groepje. Als er iets is wat een band schept.Of vraag of ze eens zin hebben om Activiteit X te doen. Als er iets is wat ze dan allemaal leuk vinden voelt het altijd goed als je het zelf voor hebt gesteld. Zo doe ik dat dan.
Joh! Maar niet als ik de boel bij elkaar spuug omdat ik er niet tegen kan, mooie indruk laat ik dan achterquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is toch juist het punt van alcohol
Pijnlijk! Hoe kan dat gebeuren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef LizzyAdam het volgende:
Sara, zou je niet eens meer zeggen dan je maandelijkse zwaaitje?
Er zit een fout in mijn nieuwe tattooNu maken mijn collega's steeds grapjes over me
Waarom moet ik nu aan denken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef LizzyAdam het volgende:
Sara, zou je niet eens meer zeggen dan je maandelijkse zwaaitje?
Er zit een fout in mijn nieuwe tattooNu maken mijn collega's steeds grapjes over me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag deed mijn collega iets voor mij en zei ik 'mijn dank is groot, en mijn volk zal over u zingen' waarop hij zei 'welk volk? de Hamans?' Grappig natuurlijk, maar wel zuur voor mij.Lesbosapiens
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:17 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik moest daar ook aan denken, Abby, haha. Gelukkig is het niet zó erg.Ik zou zó niet in mijn eigen tattoo gaan zitten krassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag deed mijn collega iets voor mij en zei ik 'mijn dank is groot, en mijn volk zal over u zingen' waarop hij zei 'welk volk? de Hamans?' Grappig natuurlijk, maar wel zuur voor mij.
Plaats eens een foto, dan kunnen we lekker mee-oordelen![]()
DMquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou zó niet in mijn eigen tattoo gaan zitten krassen
Plaats eens een foto, dan kunnen we lekker mee-oordelen
quote:
Gapend op je werk zitten na een leuke avond.. Geen strafquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:21 schreef Abby79 het volgende:
Gelukkig was de date niet zo traag als dit topic hoorGisteren een heel leuke avond gehad, ze moest zelfs nog uitkijken dat de laatste trein niet gemist werd, haha.
Gevolg is wel dat ik nu behoorlijk gapend op het werk zit. Oh well
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:17 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik moest daar ook aan denken, Abby, haha. Gelukkig is het niet zó erg.kijk dan alsjeblieft of je een goede laserdinges kan vinden die tatoo's verwijderd, die kan vast die milimeters verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag deed mijn collega iets voor mij en zei ik 'mijn dank is groot, en mijn volk zal over u zingen' waarop hij zei 'welk volk? de Hamans?' Grappig natuurlijk, maar wel zuur voor mij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |