nah nah zo catastrofaal en desastreus zal lizzy haar rijstijl niet zijnquote:
Gefeliciteerd nog!quote:
20e van augustus. Ik en mn vriendinnetje komen net van een klooster met lelijke dekens en Jezusposters op de muur. Het was prachtig, ik kreeg een mariakettinkjequote:
moeizaam, ik had tijdens mijn laatste vakantie alleen nog een date toen op Gran Canaria waardoor ik afleiding had maar het was voor mij ook een ramp om zonder lief op vakantie te zijn. En toen hadden we al 6 maand een relatie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!![]()
Wel goede timing met je week touren, mijn vriendin is twee weken in Frankrijk en ik hoef komende week de weg niet op.
Iemand trouwens ideeën hoe ik dat moet overleven, twee en een halve week alleen als je helemaal hoteldebotel bent?
Gewoon blijven ademen, dan komt het vanzelf goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Abby79 het volgende:
Iemand trouwens ideeën hoe ik dat moet overleven, twee en een halve week alleen als je helemaal hoteldebotel bent?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
20e van augustus. Ik en mn vriendinnetje komen net van een klooster met lelijke dekens en Jezusposters op de muur. Het was prachtig, ik kreeg een mariakettinkje
?? Is ze zo niet te harden op vakantie dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Nizno het volgende:
Inmiddels verlang ik er weer naar om alleen op vakantie te kunnen gaan
was een geintjequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef LizzyAdam het volgende:
?? Is ze zo niet te harden op vakantie dan?
nou vorige week 3 jaar...quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef LizzyAdam het volgende:
![]()
![]()
Hoe lang zijn jullie nou eigenlijk bij elkaar?
Ik vind dit ook wel moeilijk hoor, zo zonder d'r Maar lieve sms'jes midden in de nacht die je dan 300 keer kan nalezen zijn wel fijn.
dat was ik iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:19 schreef LizzyAdam het volgende:
echt? das vet lang.. volgens mij kan ik me nog herinneren dat je het had over je 'projectjes'.. of haal ik je nu door de war met iemand anders?
oeps, je had je pipi langkous staartjes niet in gedaan?quote:ik ging net m'n rijbewijs ophalen, en werd aangezien voor een man. hij zei 'één rijbewijs voor meneer *achternaam*' ik dacht echt Gast,je leest net m'n achternaam van m'n paspoort. vlak daaronder staan toch echt 2 hele vrouwelijke namen.
Ik was ook wel verbaasd over z'n vergissing. Zeker omdat ik op m'n paspoortfoto nog lang meisjeshaar heb. Blijkbaar vond hij het niet nodig om te checken of de persoon op het paspoort daadwerkelijk ook de persoon tegenover hem was ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef Abby79 het volgende:
Dat is best erg Lizzy... kijk, dat dat mij nou kan overkomen, ala..
Echt? Wat een idiote mensen dan zeg. En een idioot contract, als je maar in je eentje ergens mag wonen. In de contracten die ik heb met mijn huurders mogen partners er gewoon bij in trekken... (en met (nette) huisgenoten zou ik ook geen probleem hebben)quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoe bevalt het samenwonen? Mijn meisje en ik zouden ook gaan samenwonen maar onze beider huisbazen zijn het daar niet mee eens
Some girls have all the luckquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Druk. 2 kinderen is zo'n 40x meer werk dan 1.
Gelukkig ben ik slim, rijk en bijzonder aantrekkelijk. Dat helpt.
bijna 3 jaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoe lang waren jullie bij elkaar dat jullie bij elkaar introkken? (klein ken ik! Mijn meisje en ik zijn nu aan het kijken voor nieuwe plekjes, de max hier in Amsterdam is toch echt wel 60-75m2)
neem van mij aan. het is de volledige waarheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:35 schreef LizzyAdam het volgende:
pics or it didnt happen. Van dat bijzonder aantrekkelijk dan. Dat slim weten we, en de rijk moeten we dan voor lief nemen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem van mij aan. het is de volledige waarheid.
dont you worry bout a thing.....quote:
nopequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:53 schreef LizzyAdam het volgende:
Nizno weet waar Vanyel d'r huis woont?
je gaat door voor de magnetronquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:19 schreef jajablahblah het volgende:
Nee, maar wel ooit waar ze op vakantie ging
das dan weer jammer... meteen je voorsprong wegquote:Misschien weet ze trouwens ook waar haar huis woont, geen idee.![]()
Gelukkig heb ik al een magnetronquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:37 schreef Nizno het volgende:
das dan weer jammer... meteen je voorsprong weg
Ik zag je berichtje te laat. Maar ik heb het wel leuk gehad. Jij ook?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef LizzyAdam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Happy pride, dames! is er nog iemand gaan kijken?
Wat een leuke damequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef LizzyAdam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Happy pride, dames! is er nog iemand gaan kijken?
Nee man, die was 20 cm smaller op de vorige foto's.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:17 schreef Abby79 het volgende:
Ik vind die rechter toch best veel op W. lijken hoor.
Voordeel van voor een sportbedrijf werken: gratis sportschool in de pauzequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee man, die was 20 cm smaller op de vorige foto's.
Emma Watsonquote:
Nee. Wij hebben altijd een ruime voorraad WC-papierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Emma Watson![]()
W. is heul breed!
Ken je dat gevoel dat je een week lang gasten hebt (waar je naa uit gekeken hebt) en het vet gezellig was en je ze dan weer moet afzetten en je ongesteld bent en als je thuis komt in een leeg huis al het wc papier op is en waaaa![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |