Weet je wat pas kansloos is, tabak verbranden en inhalerenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef Atmosphere72 het volgende:
Echt waar wat een kansloze zielige boel is dat zeg.Die reclames komen zo geforceerd over dat het gewoon lachwekkend is. ''Roken is zo bellen met je telefoon'' ''Roken is zo met guldens betalen'' het is zo kansloos en lachwekkend omdat die teksten letterlijk nergens op slaan. Ik bedoel; hoeveel mensen zullen nou echt daadwerkelijk gestopt zijn door die reclames? Ik in ieder geval niet. Denk dat het op één hand te tellen is. Echt in elk reclameblok zit wel zo'n reclame, echt te belachelijk voor woorden dat dat al 2 jaar zo doorgaat.
Klacht: Lijkt me duidelijk.
'Ik geloof dat roken echt niet meer kan'quote:Op zondag 9 maart 2014 00:25 schreef Bredemug het volgende:
Ik wacht nog steeds op de religie versie ervan.
''Christelijk/moslim/etc zijn is zo bellen met je telefoon''quote:Op zondag 9 maart 2014 00:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Ik geloof dat roken echt niet meer kan'
Geen idee, blijkbaar snuiven ze teveel cocaïne bij het maken van zulken reclames.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:29 schreef BlueMage het volgende:
Wat is er mis met 'n telefoon om mee te bellen?![]()
'De bijbel/koran/thora is zóóó Hans Christian Andersen'.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef Bredemug het volgende:
''Christelijk/moslim/etc zijn is zo bellen met je telefoon''
Daarom is die reclame ook zo kansloos. Het slaat letterlijk helemaal nergens op. Sowieso die hele 'dit is zóó reclames' echt waar pleur op..quote:Op zondag 9 maart 2014 00:29 schreef BlueMage het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde "Roken is zo christen/moslim/etc zijn."quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Inderdaad, die dingen zijn daar toch voor gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:29 schreef BlueMage het volgende:
Wrs whatsappen en shit.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
"Bellen met je telefoon"Waar moet je anders mee bellen
Ohquote:
de jeugd hèquote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OhNadruk op bellen, ik dacht op telefoon.
Hou het nu al niet meer bijquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hey niet over bibi beginnen! Zou der doen ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:34 schreef Zolder het volgende:
Ook echt die ene met die van Oh Oh Cherso, bah derderangs ''bekende'' nederlander die wat bij wil verdienen (niet veel)
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:13 schreef TwentyFourr het volgende:
Inderdaad, klacht 'roken' lijkt me duidelijk.
Had ook eigenlijk niks anders verwacht van Mr. Adam Jensenquote:
Wat ik me altijd afvraag: waarom rook je? Ik bedoel, de voordelen van niet roken ken ik, maar wat is nou het voordeel van wél roken...quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:09 schreef meukmeuk het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: waarom rook je? Ik bedoel, de voordelen van niet roken ken ik, maar wat is nou het voordeel van wél roken...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Had ook eigenlijk niks anders verwacht van Mr. Adam Jensen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |