quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anti Social Media - The Way You Are
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:16:28 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Mag niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Wow, ik had deze gemist maar damn... wat een aanstekelijk leuk liedje
Bruno Mars meets Jason Mraz
Dit springt er tot nu toe wel echt uit tussen alles wat gekozen is, met het thuispubliek dat de tent afbreekt in de hal zou dit zo maar heel hoog kunnen eindigen
Wat mag niet?quote:
Ik vind het een vreselijk nummer, dus winnen mag niet. Ik verbied het.quote:
Dan doen we net als 2001 een 2e plaats voor Denemarken, waarop het thuispubliek boos de zaal verlaat aan het eind van de puntentellingquote:Op zondag 9 maart 2014 11:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummer, dus winnen mag niet. Ik verbied het.
Als het net zo'n vreselijke winnaar moet opleveren als 2001 dan hoop ik dat de Denen nu wél winnenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan doen we net als 2001 een 2e plaats voor Denemarken, waarop het thuispubliek boos de zaal verlaat aan het eind van de puntentelling
Het liedje zelf is niet helemaal mijn smaak, maar ik geloof best dat het kan scoren. De regie zal het gastland ook ongetwijfeld een gunstige startplek toebedelen, tussen een Moldavische ballad en een Spaans niemendalletje ofzo.
Dan hebben we dus weer een vreselijke winnaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het net zo'n vreselijke winnaar moet opleveren als 2001 dan hoop ik dat de Denen nu wél winnen
Luister het liedje nu voor de tweede keer, en vind 'm ook errug leuk . Wedkantoren zijn al wel open alleen Unibet (via daar wed ik) heeft nog maar een paar weddenschappen open staan, wel die voor de winst maar nog niet die voor de halve finales.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:56 schreef Greys het volgende:
Zet deze nou nog eens hárd aan... en hoor de winnaar
(Oh dat clipje stond er gewoon al natuurlijk Nou ja dan nogmaals)
Ik zie hem na het winnen van de finale al gewoon nogmaals zijn nummer doen.
Het is catchy, het is tof met die dansers, het joch kan goed live zingen.
Ja, dit wordt 'm!
APK, zijn de wedkantoren al open?
Denemarken zal de finale wel halen, denk ik zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Luister het liedje nu voor de tweede keer, en vind 'm ook errug leuk . Wedkantoren zijn al wel open alleen Unibet (via daar wed ik) heeft nog maar een paar weddenschappen open staan, wel die voor de winst maar nog niet die voor de halve finales.
Bedoelde het meer in z'n algemeenheid, om op Nederland in te zetten en zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denemarken zal de finale wel halen, denk ik zo
Voor een Deense overwinning krijg je op Betfair nu 26x je inleg terug (wel klein volume aan de biedkant).
Op Unibet maar 15quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denemarken zal de finale wel halen, denk ik zo
Voor een Deense overwinning krijg je op Betfair nu 26x je inleg terug (wel klein volume aan de biedkant).
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken heeft een zééééér gunstige 23e startpositie in de grote finale geloot vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |