RTL7 zendt uit..quote:Saturday March 8
Afternoon Session (11.45am-5pm)
Fourth Round (Last 32)
Dean Winstanley v Stephen Bunting
James Wade v Kim Huybrechts
Michael van Gerwen v Andy Hamilton
Alex Roy v Ian White
Vincent van der Voort v Christian Kist
Raymond van Barneveld v Joe Murnan
Nigel Heydon v Brendan Dolan
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Aden Kirk v Peter Wright
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Kevin Painter v Andrew Gilding
Gary Anderson v David Pallett
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Jamie Lewis v Simon Stevenson
Dave Chisnall v Mervyn King
Mark Webster v Paul Hogan
Evening Session (7pm-11pm)
Fifth Round (Last 16)
Eight Games on Two Stages
Sunday March 9
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals
Final
Format
Preliminary/First/Second Rounds – best of nine legs
Third Round – best of 17 legs
Fourth Round – best of 17 legs
Fifth Round – best of 17 legs
Quarter-Finals – best of 19 legs
Semi-Finals – best of 19 legs
Final – best of 21 legs
Toch bepaald niet de namen die je vooraf zou invullenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mervyn King
Ian White
Terry Jenkins
Mensur Suljovic
Brendan Dolan
hafcfan had ze wel in zijn lijstje, maar ik ben het met je eens ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch bepaald niet de namen die je vooraf zou invullen
Volgens mij bedoeld Swetsnegger voor het toernooi. Als je zeg maar 8 namen moet noemen van te voren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
hafcfan had ze wel in zijn lijstje, maar ik ben het met je eens ja.
Dat gaat morgen Aids worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen (7-3 tegen webbie)
Kevin Painter (7-1 tegen deano)
Adrian Lewis/Raymond van Barneveld
Terry Jenkins
Ian White
Brendan Dolan
Mensur Suljovic
Mervyn King
Zal je zien dat het dit wordtquote:
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zijn sowieso bijna alleen maar teringwedstrijden dit toernooi
Hoog niveau en gelijk opgaand ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.
Sws kut weekend qua sport. Voetbal is ook al niets aan. Morgen Napoli-Roma kan nog leuk worden, maar verder?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zijn sowieso bijna alleen maar teringwedstrijden dit toernooi
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.
PDC zet alleen maar kutwedstrijden op main stagequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.
White en Lewis/Barney zijn de enige die mee kunnen met Mvgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sws kut weekend qua sport. Voetbal is ook al niets aan. Morgen Napoli-Roma kan nog leuk worden, maar verder?
Jeb denk t ook. En de CL ronde is ook al zowat gespeeld. Het zit ons niet mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.
Napoli wint morgen eenvoudig denk ik .
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.
Napoli wint morgen eenvoudig denk ik .
Met Sven de vakkenvuller als vervanger van Janmaatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als mij niet altijd in ons voordeel![]()
Heel misschien kan Man City nog wat uitrichten . Maar dat baseer ik alleen omdat Barca vandaag verloor , maar het zal wel een veegpartij worden met 3x Messi ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb denk t ook. En de CL ronde is ook al zowat gespeeld. Het zit ons niet mee.
Maar qua niveau en genot is het maar matig . Feyenoord wint trouwens daar denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeel![]()
Leuk voor de supporters, maar dat gaat ook een neutraal iemand niet voor zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeel![]()
ik wel hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk voor de supporters, maar dat gaat ook een neutraal iemand niet voor zitten.
Barca faalde weer hard jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel misschien kan Man City nog wat uitrichten . Maar dat baseer ik alleen omdat Barca vandaag verloor , maar het zal wel een veegpartij worden met 3x Messi ofzo
Maar in Camp Nou zullen ze wel weer goed spelen helaas .quote:
Klopt en dan speelden ze nu nog met hun A team ook. Hopen dat Atleti nog even bij kan blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar in Camp Nou zullen ze wel weer goed spelen helaas .
Vandaag was het weer om te huilen in een uitwedstrijd . Dat Ajax won is in dat kader niet echt bijzonder meer
Vind wel knap van Atleti . Ze hebben toch kwalitatief een minder brede selectie . Al zal het niks uitmaken of je 2 of 3 wordt .quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en dan speelden ze nu nog met hun A team ook. Hopen dat Atleti nog even bij kan blijven.
Ze winnen wel van Real op basis van onderlinge resultaten, dus aan een gelijke stand zouden ze genoeg hebben. Deano mist 7 dubbelsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind wel knap van Atleti . Ze hebben toch kwalitatief een minder brede selectie . Al zal het niks uitmaken of je 2 of 3 wordt .
Ik denk niet dat Real die nummer 1 nog uit handen geeftquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze winnen wel van Real op basis van onderlinge resultaten, dus aan een gelijke stand zouden ze genoeg hebben. Deano mist 7 dubbels
Andere zaal he. Barney is innovatief en heeft dartpijlen voor kleine zalen en grote zalen. Over 5 jaar heeft iedereen dat, let op mijn woorden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney krijgt weer realitycheck van Lewis en dan speelt ie donderdag weer met andere darts tegen thornton
Ligt aan de wind in de zaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Scorend echt helemaal kut natuurlijk.
En dan zegt Maijer dat Barney er nog ff flink aan moet trekkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt aan de wind in de zaal.
Zo even wat materiaalaanpassingen en dan komt de cumback
Marcel Maijer is dan ook een grote infantiel. Dat de RTL hem nog steeds in het keurkorps journalistiek heeft, is mij een raadsel. Die heeft zijn feiten/huiswerk nooit op orde en weet de kijker en de analisten alleen maar te frustreren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan zegt Maijer dat Barney er nog ff flink aan moet trekken
Tja als Genee niet wilt en Koert ook niet veel zin heeft.. Dan kom je bij de bosmongolen uitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel Maijer is dan ook een grote infantiel. Dat de RTL hem nog steeds in het keurkorps journalistiek heeft, is mij een raadsel. Die heeft zijn feiten/huiswerk nooit op orde en weet de kijker en de analisten alleen maar te frustreren.
Ik zie nog wel eens reportages van hem langskomen bij het RTL Nieuws.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als Genee niet wilt en Koert ook niet veel zin heeft.. Dan kom je bij de bosmongolen uit
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel eens reportages van hem langskomen bij het RTL Nieuws.
Willen hun niet? Koert wel toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als Genee niet wilt en Koert ook niet veel zin heeft.. Dan kom je bij de bosmongolen uit
Weleens horen zeggen dat zijn voorkeur er niet echt ligt . Genee wil alleen voetbalquote:
Hopelijk geeft die hem ja .quote:
Lewis staat ze ook gewoon lekker te rakenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja in deze leg deed van Barneveld weinig fout
Co Stompe volgend jaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Lach maar, Kist is een wereldkampioen. Kunnen jullie niet zeggen.
Er wordt nu toch niet meer geloot?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het toernooi wint. Zou kunnen als MVG-Lewis de halve finale wordt.
Dat kan niet zeggen ze net.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het toernooi wint. Zou kunnen als MVG-Lewis de halve finale wordt.
Wright is wel bijna wereldkampioen geworden door de pijlen waar hij op de vloer goed mee gooide toch in te ruilen voor totaal andere, die volgens hem beter geschikt waren voor zo'n grote zaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andere zaal he. Barney is innovatief en heeft dartpijlen voor kleine zalen en grote zalen. Over 5 jaar heeft iedereen dat, let op mijn woorden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Cuil heeft een scherpe pen en is een uiterst gerenommeerd journalist. Het is dat zijn website offline is, anders had ik je zo doorverwezen naar Cuil's Corner voor uren leesplezier.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft niet z,on beste reputatie meer in tvland
Kortjakjequote:Op zondag 9 maart 2014 00:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Cuil heeft een scherpe pen en is een uiterst gerenommeerd journalist. Het is dat zijn website offline is, anders had ik je zo doorverwezen naar Cuil's Corner voor uren leesplezier.
Game Set Match MVGquote:Op zondag 9 maart 2014 10:15 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom neemt MVG het op tegen een telefoontoestel?
Dat is wanneer het op rtl7 komt, niet hoelaat het live begint?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al van het bestaan van openingspost. Ieder toernooi doe ik daar mijn best voor om alle gegevens georiënteerd in de OP te krijgen en nog steeds komen dezelfde kutvragen..
Jawel kwart voor 1quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is wanneer het op rtl7 komt, niet hoelaat het live begint?
Boeng, thanks man.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Stream:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a2-8872-3cc066f9237c
Valt geen dartpijl op te trekken. Echt een klassieke pot. Misschien haalt Painter weer alles uit de kast om King uit z'n spel te halen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Boeng, thanks man.
Denken jullie? Painter of King?
Er wordt toch niet meer geloot?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:24 schreef hafcfan het volgende:
King kan wel eens winnen als Lewis/MVG elkaar loten.
ER. WORDT. NOG. WEL. GELOOT.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er wordt toch niet meer geloot?
Lewis en van Gerwen kunnen elkaar alleen in de finale tegen komen.
Volgens mij opnieuw geloot.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er wordt toch niet meer geloot?
Lewis en van Gerwen kunnen elkaar alleen in de finale tegen komen.
Ik heb echt helemaal niks met Dolan. Ook niet echt met Jenkins, maar die vind ik dan toch leuker.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jenkins wint dit, maar ben persoonlijk voor Dolan !
Was vandaag ook wel makkelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nu Lewis & MVG nog winnen en dan klopt mijn voorspelling
Nuquote:
Ik gok op Terry - Adrian in de finale. Maar ik hoop op Michael - Adrian uiteraard!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Terry Jenkins v Michael van Gerwen
Mervyn King v Adrian Lewis
Michael mag in de halve finale wel wat minder nonchalant gooien ja...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik gok op Terry - Adrian in de finale. Maar ik hoop op Michael - Adrian uiteraard!
Zo uiteraard is dat niet. Terry moet winnenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik gok op Terry - Adrian in de finale. Maar ik hoop op Michael - Adrian uiteraard!
Hoezo dat Nederlandse vlaggetje erbij dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo uiteraard is dat niet. Terry moet winnen
Die mocht ook wel Pools zijn hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoezo dat Nederlandse vlaggetje erbij dan?
MVG eerst!
Ik vind Jenkins ook een van de meeste sympathieke spelers. Hij mag van mij best een keer een major winnen. Vandaag echter liever niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Max23 het volgende:
Jenkins mag van mij het toernooi best winnen, maar als die van MVG wint, zie ik hem de finale nog wel verliezen.
Dan maar MVG, want die heeft meer kans tegen Lewis in de finale
Wanneer dan wel? Dit is denk ik zijn laatste kans.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik vind Jenkins ook een van de meeste sympathieke spelers. Hij mag van mij best een keer een major winnen. Vandaag echter liever niet.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrees toch dat 't 'm niet gaat worden vandaag.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Terry kan op de bagagedrager ook gevaarlijk zijn.
quote:
kingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig dit. Nu King in de finale pakkie geven.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig dit. Nu King in de finale pakkie geven.
Altijd beter dan Barney.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
King verliest een oordopje en gaat huilend van het podium.
Mortier laten koppenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we die bek van Marcel niet met een lijmpistool dichtlijmen?
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
King verliest een oordopje en gaat huilend van het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |