RTL7 zendt uit..quote:Saturday March 8
Afternoon Session (11.45am-5pm)
Fourth Round (Last 32)
Dean Winstanley v Stephen Bunting
James Wade v Kim Huybrechts
Michael van Gerwen v Andy Hamilton
Alex Roy v Ian White
Vincent van der Voort v Christian Kist
Raymond van Barneveld v Joe Murnan
Nigel Heydon v Brendan Dolan
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Aden Kirk v Peter Wright
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Kevin Painter v Andrew Gilding
Gary Anderson v David Pallett
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Jamie Lewis v Simon Stevenson
Dave Chisnall v Mervyn King
Mark Webster v Paul Hogan
Evening Session (7pm-11pm)
Fifth Round (Last 16)
Eight Games on Two Stages
Sunday March 9
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals
Final
Format
Preliminary/First/Second Rounds – best of nine legs
Third Round – best of 17 legs
Fourth Round – best of 17 legs
Fifth Round – best of 17 legs
Quarter-Finals – best of 19 legs
Semi-Finals – best of 19 legs
Final – best of 21 legs
Toch bepaald niet de namen die je vooraf zou invullenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mervyn King
Ian White
Terry Jenkins
Mensur Suljovic
Brendan Dolan
hafcfan had ze wel in zijn lijstje, maar ik ben het met je eens ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch bepaald niet de namen die je vooraf zou invullen
Volgens mij bedoeld Swetsnegger voor het toernooi. Als je zeg maar 8 namen moet noemen van te voren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
hafcfan had ze wel in zijn lijstje, maar ik ben het met je eens ja.
Dat gaat morgen Aids worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen (7-3 tegen webbie)
Kevin Painter (7-1 tegen deano)
Adrian Lewis/Raymond van Barneveld
Terry Jenkins
Ian White
Brendan Dolan
Mensur Suljovic
Mervyn King
Zal je zien dat het dit wordtquote:
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zijn sowieso bijna alleen maar teringwedstrijden dit toernooi
Hoog niveau en gelijk opgaand ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.
Sws kut weekend qua sport. Voetbal is ook al niets aan. Morgen Napoli-Roma kan nog leuk worden, maar verder?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zijn sowieso bijna alleen maar teringwedstrijden dit toernooi
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen wedstrijd noemen die alle aspecten had die je van een dartspot verwacht.
PDC zet alleen maar kutwedstrijden op main stagequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.
White en Lewis/Barney zijn de enige die mee kunnen met Mvgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderson - White, maar die was niet op mainstage.
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sws kut weekend qua sport. Voetbal is ook al niets aan. Morgen Napoli-Roma kan nog leuk worden, maar verder?
Jeb denk t ook. En de CL ronde is ook al zowat gespeeld. Het zit ons niet mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.
Napoli wint morgen eenvoudig denk ik .
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Niks spannends ook in het voetbal, alleen maar gezapige wedstrijden.
Napoli wint morgen eenvoudig denk ik .
Met Sven de vakkenvuller als vervanger van Janmaatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als mij niet altijd in ons voordeel![]()
Heel misschien kan Man City nog wat uitrichten . Maar dat baseer ik alleen omdat Barca vandaag verloor , maar het zal wel een veegpartij worden met 3x Messi ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb denk t ook. En de CL ronde is ook al zowat gespeeld. Het zit ons niet mee.
Maar qua niveau en genot is het maar matig . Feyenoord wint trouwens daar denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeel![]()
Leuk voor de supporters, maar dat gaat ook een neutraal iemand niet voor zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Groningen - Feyenoord morgen nog. Altijd veel kools en spektakel in Feyenoordwedstrijden, helaas voor een fan als ik niet altijd in ons voordeel![]()
ik wel hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk voor de supporters, maar dat gaat ook een neutraal iemand niet voor zitten.
Barca faalde weer hard jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel misschien kan Man City nog wat uitrichten . Maar dat baseer ik alleen omdat Barca vandaag verloor , maar het zal wel een veegpartij worden met 3x Messi ofzo
Maar in Camp Nou zullen ze wel weer goed spelen helaas .quote:
Klopt en dan speelden ze nu nog met hun A team ook. Hopen dat Atleti nog even bij kan blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar in Camp Nou zullen ze wel weer goed spelen helaas .
Vandaag was het weer om te huilen in een uitwedstrijd . Dat Ajax won is in dat kader niet echt bijzonder meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |